azziz. jag såg varken peruk hattar glajjer eller assecoarer som skulle utmärka en stil. men visst var det smink och hår du ville ha fokus på så kan jag häsla att det var det sista jag tänkte på när jag klickade :D det var annat som fångade mitt intresse men det kanske bara är jag. och om du enbart gör det för dig själv hur kommer det sig att du exponerar över internet? jag hoppas du inte tar det här som en hård ton mot dig, är bara nyfiken. du behöver annars itne försvara dig själv, o mdu inte vill prata om det så säg bara.
Femme fatale
Amar igen : nope La Redoute faktiskt :D blev väldigt glad när jag hittade den! Hock: I WISH! Min kompis kattunge är det! Nu är den dock såld till ngn, men jag får träffa hans syster ganska ofta :P Så söööt var den, hel svart, med vita tassar och vit tipp på svansen.
Azziz . get out of here... la redoute? satan den var sjukt snygg! vi är väl bara olika, jag hade förr en bild där jag hade urringning och efter att jag hade den uppe fick jag ofta frågor du vet av oanständiga slag, har klippt bort brösten och har den som faceshot eftersom jag gillar hur det hamna på bilden :D typ hemamgjord cencur :D
Femme fatale
Amar: jep,well tyvärr så orkade jag inte in i photoshop o beskära bilden för att den skulle bli safeforwork så att säga. Jag "exponerar" bilderna för att jag är väldigt stolt över dom! Precis som att jag exponerar vanliga bilder på mig själv ser jag inget problem i att exponera underklädesbilder. mig gör det inget att folk stirrar på min väldigt bra ljussatta och photoshoppade kropp. ger det någon lycka så bjuder jag.
sen får jag inte beskära bilder som är tagna av fotografen heller eftersom det är olagligt att alterera hans bilder...
azziz. okej då har du sagt ditt. det var väl där vi skiljer oss åt, personligen har jag lite sliskfobi och såg att det blev enklare att klippa bort biten än att säga åt varje slusk, inte för att jag sa till direkt men jaja. trots att jag inte medvetet exponerat en urringing utan såg helheten som en bra bild. you get the picture. jag kommer bli en sån där gnällkärring som kommer be folk täcka titsen och detta enbart för att jag själv erfarat vilka videer det finns ute som ska tro det värsta om en för lite huds skull.
Femme fatale
Amar: aa jag vet, tro mig, jag vet. Folk är sjuka i huvudet och man undrar om folk har ngt emot sig själva i underkläder eller om de är i desperat behov av sex.
Jag skiter i dessa idioter som kommer med oanständiga förslag osv, visst är det trisst, men mest är de bara patetiska.
Har i ren desperation skrivit om det tidigare så att folk förstår...
här .
azziz . tror jag har läst den du skrev. fast kom ihåg om att det handlar om en erotisk laddning. de flesta är ju förhoppningsvis bekväma isig sjävla nakna, men när någon annan är naken KAN det vara erotiskt laddat. ja undra varför :) haha en rolig sak apropå lite naket. när jag var i grekland isomras fick jag typ grav värmeslag och hde suttit på en motorcross. resultatet var att man såg ut som en svettig gnu med platt hår klistrat över hela pannan, heroinögon samt goofymin på läpparna, dvs det såg ut som ett leende men var i själva verket en min orsakad av grava magsmärtor. killen tog kort i precis detta ögonblick och jag hänger likosm framåtstupa i bikini i den bilden så man har gaska bra inblick i klyftan bilden isig är genomvidirig. jag är det fulaste som finns p åjorden p åden bilden ,inte en spsykopat ahde valet röra mig med tång.. ja du kan ju gissa :) hur som helst så visade jag dne bilden för en polare och han osm är så godhjärtad och snäll sa: asså förlåt men jag ser bara aaa,,,ehm, iaf, hall åvad gör du?? och jag kan lova att bilden var extremt oerotisk. såg mer liksom döende ut. tom en vän... så gissa vad andra tänker. usch
Femme fatale
jääävlar det blev en bok, sorry anya
Femme fatale
hahaa azziz den enda som faktiskt uppmärksamma mitt fula ansikte på bilden var min egen pojkvän, han skrattar tills han gråter varje gång han ser bilden: du är så fuuuuuuuuuuuuul, vad hände?? åh, HAHAHA!!! typ så. :)
Femme fatale
Amar: tror jag sett den bilden på din blogg, men ja mig spelar det ingen roll att människor kollar direkt på t.exx mina bröst. ser ingen anledning att skyla dom, och ptja, man såg väl dina bröst liksom på den bilden, och är det så att det är det ända din kompis såg så får han skaffa sig lite bar hud o se på. bilderna är sexiga ja, men mig spelar det faktiskt ingen roll hur dom mottas, vissa tar illa upp och andra blir kåta. vissa behöver se naken hud och andra behöver sex. går man t.ex på stranden ser man sånt, förstår inte att det är en sådan grej när det hamnar på foto (pratar om din bild) min är ju sexig på et medvetet sätt, men jag har inget problem med att visa min sexighet och va det gäller min pojkvän vet han att jag bara har ögon för honom och han får se betydligt sexigare saker än det där ^^. Det är som ett skådespeleri, de där, man sätter på en blick, rör sitt kropp på ett visst sätt för att bilden ska bli som den blir.
azziz. men min bild var mer som en rolig bild. den kan knappast liknas vid "den typen bild" eftersom den är ungefär lika sexig som Rolf Lassgård i tangatrosor. klart man blir irriterad om någon kommenterar den typen exponering när det äe så jävla uppenbart att jag inte lagt upp dne i det syftet. efteromxjag varken har gjort försök till att se br aut, tvärtom har typ ett slaganfall och jätterolig min
Femme fatale
Azziz Japp det får jag! Jag och ingen annan... mouahahaha.. :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Amar: precis det jag menar, att han bara ser dina bröst i en sådan bild är ju..well. i min bild är det väl mer förståeligt.
mhm skatta dig lycklig kontrasten min ;P
Azziz. exakt, att det var det han såg gjorde mig faktiskt grinig. ibland är man känslig :) men du vet man ska visa en rolig sak så får man höjda ögonbryn typ ehm..ehm. gonatt
Femme fatale
Det var väldigt lite bilder tyckte jag.. :/
Uno Dos Tres
http://www.innuce.nu
sikkan: haha härligt med brillor när det regnar :P Annars gillar jag ditt skägg som på första bilden. inte för att man ser så mkt på de andra, men ja, det kortare liksom.nice.
Jo, Men det ser rätt kul ut när det har växt ett tag till skepparkrans.. :)
på andra bilden liknar du min pojkvän om man kollar lite snabbt :D
Tycker att Azziz och Amar ska hålla sig till aftonbladet typ.
soundcloud.com/brormusk/sets
schri : tycker att du ska hålla käften =) kaktus : off topic eller vad? saker jag skriver i min blogg får du gärna kommentera i min blogg och inte på whoa. suck. snacka om att förstöra tråden. underkläder och bikini täcker precis lika mkt vännen, om d missat det någonstans, å andra sidan kanske du bara kikar på tjejer i baddräkt, i dont know, men en bikini täcker lika mycket som trosor och behå. men men, konservativa människor gör sig icke besvär i mitt liv :)
men men, konservativa människor gör sig icke besvär i mitt liv :) ... säger Azziz småleende, kastar nonchalant med håret och springer iväg mot solnedgången till soundtracket av Thelma & Louise...
Two roads diverged. I took the one less traveled by and that has made all the difference. /Robert Frost
JaeLee: orka springa!Jag går =)
Crunk_Dude P16 du har aldrig funderatpå att göra bilderna ännu större?
Jag tyckte att Schri hade en rätt schysst stil när han var "finklädd" men alla de andra var bara hemska tycker jag, no offence.
Unweaving the rainbow.
fiffi igen: när blev detta en tråd att kommentera MINA bilder? eftersom du skriver i plural antar jag att du sett fler bilder än den som är tagen av en fotograf, och då kan du kommentera direkt till mig, min gästbok lr nåt, eller på min blogg där jag förmodar att du sett dom. att dra ut på det på whoa är bara lowlife.
Turkish_Raki: Vi har haft våra dräkter på Bullret också, men den bilden är från kaktusfestivalen som då hölls i Arboga :p
Producent
2006-11-07 17:01
amar: säker på det? jag käkade kebab med henne, hennes dude å ett par till whoanissar för 2-3 år sedan på sommaren :O
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Azziz - Vet inte, men dom som har rätt antal kromosomer brukar skriva med fingrarna och inte med munnen, så det blir svårt att hålla käften eftersom jag skriver med fingrarna och om du nu skriver med munnen så keep doin it! "=)"
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri Låt mig gissa, du är 15 eller 16 år och rappar eller målar graffiti?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
schri: wow, vilken rebell du är! jag är imponerad. fiffi: hur kan du då uttala dig om mina bilder när du har sett en. dom andra två är tagna av fotograf och well, att dom två ser amatörmässiga ut är väl rätt naturligt.
enokkkk P19 : Jag e tagen av denne
karl .
Hmm mer looks, måste säga att
sikkan s bild från festival äger :p
Jaja jag vågar väl lägga upp mina bilder:
Orginalet Wig1 Wig2 Wig3 - ungefär samma som pressbilden.
haha sånt mena jag.
måste finnas någon som e som jag.
allstared jii va flummigt, andvänder du olika peruker o grejjer olika dar?? svårt att se att du e samma tjej faktiskt.. häftit
fiffi: nej jag försöker förstå din "kritik"
här var det hetsigt :P
SKU - SKU - SKULASON!
Diffe P22 : Hehe cha har på mej dom när jag känner för de...
I know, olika tjejer i ett paket lix. :p
fiffi F0 : Haha, jag skulle skitit på mej av skratt o se de där :p
fiffi: hahahaha fy faan va kul :p