[Bildtråd] - Har ni mer än en look?
Jag menar då inte bara kläder, utan om ni typ använder peruk, hattar, glajjer m.m. Länka bilder :) Jag vill se!
jag har glasögon,duger de?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
såkalrt man varierar sig, hade gjort slut med mig själv för längesen om jag jämt gick runt i min mega tshirt som tjänstgör som pyjamas/mysklädsel/skitertotaltivadjagharpåmigklädsel
Femme fatale
Jag har långkalsonger på huvudet, gills det?
Signatur får rum här
jag hade alltid svarta strumpbyxor på huvudet när jag var liten!! ville ha svart hår, därdör..
Femme fatale
Amar - du e för söt. :p Ja men asså jag vill se... e de udda? En weard hatt, skumma brillor?
Amaren Har inte du svart hår?
Signatur får rum här
jag har bara snygga skor på mig. det är ganska udda. det märks extra mycket när det är sneakers trådar här och typ två av dom 3000 länkade skorna faktiskt är snygga. varav båda oftast är mina
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
åffer. jag har brunt hår. när jag var liten var det ljusbrunt. allstared . haha :P jag har alltid skumma saker, däremot kanske inget som sticker folk i ögonen. jag gillar nog lite småfula saker. jag har ett par ENORMA solglasögon som alla skäms för som jag har på mig om somrarna. fejkade chanel från någon ruttne marknad i Iran. de täcker HELA mitt ansikte. därav mitt smeknamn Flugan från pojkvännen när jag har de på. här även fetisch på vbarnstrumpbyxor, obs misstolka inte, menar att jag använder mkt strumpbyxor..typ hippiepippe
Femme fatale
Crunk_Dude P16 haha, dooo iiiit!
...Jag skojade bara!
Jag har ett par glasögon som jag inte behöver ha, utan bara har när jag vill ha lite beatnik-look. Men det kanske inte räknas, jag vet inte.
ajuste jag har en pimpjacka jag hade på en "finare tillställning" här om sisten det inkluderar en vit kavaj med pimpvit enorm päls.. fusk förstås. (trädkramare)
Femme fatale
Crunk_Dude P16 För fan när ska du lära dig att bilderna inte behöver vara stora som en skolatlas för att man ska se va det är. =D
Hmm, jag är typ väldigt varierande.. Har 2 Dw-Rag ibland, ibland fixad frisyr och har massa olika frisyrer jag fixar isf. ibland mössa, har typ 3 olika pannband och typ 2 olika buffar jag viker på olika sätt... Men jag tänker fan inte vara den första som lägger upp bilder!
soundcloud.com/brormusk/sets
Schri P2 va de va de värsta, lägg upp en bild på dig i din dw-rag, mössa med mantel!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag älskar att vara kameleont stilmässigt, händer rätt ibland att människor inte känner igen mig från dag till dag i skolan. kan vara värsta classy - i stram uppsatt knut, snyggt sminkad med rött läppstift, ballerinaskor/pumps och snygg men vardaglig klänning. eller halvt osminkad i baggy, stor t-shirt/linne med newera-mössa (nej inte keps. MÖSSA!) och sneakers. eller kanske halv-alternativt med håret ofixat (dvs mörkt vågigt och konstigt), ganska kraftig eyeliner, conversepjucks, rött långt linne och supertighta svarta denimbirds. eller väldigt ordinary, det som är inne för tillfället ungefär. jag har massa olika hattar/mössor/kepsar/pannband och solglasögon som jag varierar mellan också får försöka fixa bilder, har tagit bort alla foton från datorn och de som jag hade uppladdade fanns på silentwhisper :/
Delam tange barat
jag är nog också extrem kameleont. allt från jättestram, kappa högklackat sidenblusar etc till baggy till amar-special men innerst inne bor det nog en hippie i mig. :D
Femme fatale
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
jag är nog också extrem kameleont. allt från jättestram, kappa högklackat sidenblusar etc till baggy till amar-special, osv men innerst inne bor det nog en hippie i mig. :D personliga favoritstil är väl mest att få försvinna i en enda stor sjal och bara mysa. jag gillar kläder men är långt ifrån fixerad. tycker mest om att ha mycket. stora örhängen och sjalar, det är nog rätt jag oavsett stil
Femme fatale
har silentwhisper lagt ner ? :S
hmm ja e för feg för att lägga upp bilder på mej, iaf inte först...
men ja menar typ:
BS 1 &
BS 2 dock efter bröstförminskningen.
Äsch mena inte så mena typ.
Såhär: (dåligt exempel)
1 -
2
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
fan vad bilderna blev ihop tryckta och skojjiga på speedyshare.
Jag har i princip tre olika set med kläder. Två set med arbetskläder och ett set med vanliga. Plus myskläderna. Har på mig vanliga kläder typ när jag går på komvux 2.5 timmar på måndagar och ibland om jag måste gå till systembolaget. Annars har jag bara arbetskläder eller myskläder.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Producent
2006-11-07 00:11
jag har några olika looks men det som för alla tillsammans är "glidare"
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2006-11-07 00:12
kan försöka fixa cam å visa nångång :p
cliche, kom igen du lär ha massa på datorn :p
Producent
2006-11-07 00:14
nixpix, min dator kollapsade i somras så nu är jag datorlös :( buhuu.. sitter på morsans sköna dator med 128 mb, 299 mhz, 5.99 gb hd... "woho"
cliche, i feel for you... :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
hon är min enokkk
Femme fatale
kan vi inte dela? :(
"We were somewhere around Barstow on the edge of the desert when the drugs began to take hold."
enokkk. mäh, vafan.. jag såg henne först! gr..
Femme fatale
jag hade alltid svarta strumpbyxor på huvudet när jag var liten!! ville ha svart hår, därdör.. AHAHHAHAHAHA!!! JAG MED! Fast jag ville mest bara ha långt hår!
Jag har väl olika looker så pass att jag antingen är
asful /
vanlig eller
snygg . thats that.
ask Beavis, I get nothing Butt-head
azziz . går du runt i underkläder som din "look" utåt? :D ja men jag had een kompis som var indiskt med långt svart hår, och jag var en sucker för TUNNT svart hår..typ häxhår :D sen så såg jag aladdin och blev typ småkär i jamsines hår så... :D
Femme fatale
som var indisk, inte indiskt. :)
Femme fatale
Amar : nej, var ju som hon skrev inte kläderna vi pratade om, man ser inte mina kläder på dom andra bilderna heller. menade väl mest att jag ser olika ut.Hanal : pojken misstycker nog!
Hehe, kanske, but what happens i Lund, stays in Lund ;)
ask Beavis, I get nothing Butt-head
azziz. yeye, vi har alla olika syn på om en underklädsshoot visar hur vår stil är, däremot så säger det en del om udnerklädesval och det var fan ta mig snyggt azziz!! I like! sen hackar folk på dig rätt mkt för bilderna som är lite overexposed så jag vill inte vara en i mängden men jag vill bara säga att du "behöver" inte ta såna bilder för att folk ska se att du är söt. för det är du.. ville bara säga fastän du antagligen gör något du står för, me don't like :)
Femme fatale
alltså bilden skulle föreställa snygg och du har många bilder påklädda där du ser god damn bra ut.. förövrit blev du mkt bra p ådenna bild och hör jag dig klaga över kroppsnojjor kommer jag och slappar dig personligen :D va var det för skitsnack om att du skulle ha mage??
Femme fatale
Bättre att söka komplimanger från alla killar förutom PV än att fotas för sin egen skull.... eller?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
azziz . är din bh från VS? sånt där säljs fan tyvärr inte i svierge...antingen får man gå in i en skabbig lack och läder butik som bara har konstiga prylar atta erbjuda eller så blir de plaina hm..så jävla tråkigt. mer Victoria secret till follket
Femme fatale
Kontrast, jag vågar inte ens tänka på vad gossen min skulle säga om jag posatde en udnerklädes tråd. god damn han skulle dödat mig :D sen är jag inget fan av killar som ska bestämma över sina tjejer. av just dne anlending solade jag topless i två dagar iren protest över att bli behandlad "som ett barn" av killen tills han gav med sig och insåg at tdet är väl mitt val och jag kunde thank god klä på mig igen. usch
Femme fatale
Azziz F19 Är de din katt på bilden?
Så ser våran katt ut också, eller den gjorde när den va så liten typ, katter är softa:)
Amar Okej, vilken öppensinnad pojkvän du verkar ha... Vem bestämmer över sin tjej? Varför kom det upp ens? :| Onödigt att göra saker i protest.. det är väl bara att berätta för honom hur det är istället?
amar: som sagt så var det ju inte kläderna som skulle stå i fokus, utan vår stil och då menar jag väl ansiktet/hår/smink och inte kläderna i sig. hade jag haft en morgonrock eller ett täcke på mig hade du väl inte sagt nåt? menar hur mycket ser man av min klädstil på dom andra två bilderna? men aja,jag tar verkligen inte bilderna för att ngn ska tycka att jag är söt heller, jag gör det för att JAG vill, för att jag tycker att det är kul och verkligen inte för någon annan. den dagen jag gör det sätter jag en kula i pannan på mig själv. just den bilden älskar jag allt med mig, min kropp, mitt hår, mina ögon, läppar hy o allt. aldrig varit snyggare än där. det är den bilden jag är snyggast på och vare sig jag hade haft ett lakan eller bikini hade den åkt upp. jag gillar den mkt, och i slutändan är det det som räknas.Jag menar då inte bara kläder, utan om ni typ använder peruk, hattar, glajjer m.m. sa hon.
Kontrast, jag tyckte du antydde att azzizs pojkvän borde räcka som "bekräftelse". eller annars så har missförstått vad du skrev helt. klart jag berättade innan min protestaktion. när han inte gav med sig gjorde jag på mitt sätt. och han på sitt sätt genom att vägra att prata med mig men eftersom jag tydligen missförstod vad du skrev så kanske detta är helt ute och cyklar
Femme fatale
Amar Syftade nödvändigtvis inte på henne... Jag tror att Azziz pojkvän räcker gott och väl för henne och vice versa. Okej, well well.. så länge det löser sig i slutet så.