julmust vs cola: 18 - 12 eller nått. julmust sparkar arsle! cola får arslet sparkat.
usch fyfan vad jag hatar must!Coca cola ska det vara. För evigt! ahmjaou. Bra idé, nu ska jag dricka en cola bara för det. Tack för det trådskaparen!
...Jag skojade bara!
julmust är gudomligt, men det är även coca cola, så det är ett svårt val.. men som juldryck slår ju musten colan helt klart.
Tell them it's okay even though it's fucked.
Nu blir det lite off-topic här, men vart tog Coca-Cola Cherry vägen ? jag hörde att den försvann för att den sålde mer än coca-colan själv gjorde, ... ja om man hittar en produkt som säljer bättre och är mer populär så plockar man bort den från marknaden. makes sense!
Coca-Cola Cherry finns kvar här och där i övriga Europa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Key Cola FTW!!!
Jag kanske inte är bra på att flowa, men att rappa är jag grym på
Coca cola company har väl en egen julmust? Vad har hänt med vaniljcolan? Finns den alls och finns den då i lightversion?
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
Vanilla Coke är, tack och lov, ett avslutat kapitel här i sverige.. utomlands vet jag inte riktigt. Och att Coca Cola skulle ha lanserat en egen julmust har jag inte hört något om.
Eldorados julmust är så jävla rockig! Tror jag har druckit 3 liter julmust redan..
det är inne att hata julen så ja säger coca cola.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Coca Cola lanserade egen julmust (givetvis inköpt mustextrakt från det bolag som har patent) bara för att de inser att det går inte att få Svenskarna att välja Cola framför Julmust. Så dom vill kunna sälja julmust dom med och inte gå back. Deras julmust heter Bjäre och har en etikett som är wellpapp (stavning?) färgad. Den smakar som julmust, men tanken på att de nu gör allt för att fåe tt finger is pelet är äcklig. Håll er till cola era jävla pengakåtas jävlar. Och missta mig inte, coca cola är gott. det är faktist skitgott. men Julmust slukar coca cola i ett naffs. ingen tvekan.
stavningsfel deluxe. men det skiter jag i. JULMUST.. BOOYA!
cola är assgott, helt ärligt, men julmust ska det fan va till jul. så är det. det heter JULmust för en anledning. enda alternativet är glögg, och då måste man va bra frusen. peace
each one, teach one! för hiphopen vidare
Bjäre säger ni? Hmm, det må vara ett fult trick av jänkarna att försöka föra in sin julmust hos oss, men trots detta så måste den testas i vetenskapligt syfte, har dock inte sett till den nånstans.
Jag har testat den och den smakar som sagt julmust. Klart man ska testa den. men fortfarande! Dom är på vårat revir!!!
Eftersom musten är ransonerad (jag vet inte om det verbet finns) och man kan dricka Coca-Cola 365 (356?) dagar om året så har musten ett naturligt övertag, och så är det jävligt gott också
har för mig must finns året om. eller iaf vinterhalvåret. då på sån drä skabbig 33cl glasflaska för typ 5 kronan. det heter dock bara Must och känns bara år helvete. NO FEELING FOR MUST i det fallet. nä det ska va på högtider och 2-3 veckor innan och efter :)
Give me dat must! Cola har jag inte hält i mig på evigheter. nejnejnej MUST skall det vara!
Legion=sötast
För många herrans år sedan hörde jag en historia om att Coca-cola stod helt vantrogna varje ju och undrade hur det kom sig att de förlorade miljontals kronor i Sverige varje jul för att folk drack julmust istället. De bestämde sig för skruva upp reklamdensiteten för att vinna kampen mot julmusten. Detta kan vi se prov på varje år vid denna tid. Så jag säger julmust även om det skulle smaka skit, vilket det inte gör. Coca-cola behöver komma ned på jorden en gång om året. För julmust mot kapitalism, amerikanisering och korrumperade jättebolag med storhetsvansinne och ambitioner om världsherravälde
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
julmust är fan det bästa.. de slår fanemej påskmust och coca cola totalt.. även om coca cola har kommit med den nya revalen "lime" så slår den inte konkurrenten Julmust.. Jag drack fan min sista julmust efter sommarn, men för en vecka sedan så fick jag tag på en färsk julmust som smakade himelskt.. Julmust är en religion, någonting man tror på och en tradition. ""may the force JULMUST be with you" Cheers
Minnerna sitter på skorna ------------------------------- vi alla var toys någon gång..
Cocacola kan knulla sig själv! Eftersom morsan vill förinta det företaget är det med största glädje hon köper 1000 kubikmeter ljulmust varge år. Mmmm... =)
Julmust är bäst, men bara på julen.
playa-ws Julmust är fakiskt grymt på sommaren också.. Jag fick en hel back julöl i sommras! Det kändes fan mer passande att sitta i högsommarväremn och froda julöl än om det skulle vara vinter =)
Cola är väl egentligen godare, men must är så jävla jul, till och med på påsken. påskmust är fett med jul. jul är must och vice versa
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
Fattar inte hur ni kan dricka nåt utav det asså
KLINGMEISTER P17 Jag kan tala om för dej att jag är en försäljare av påskmust på sommaren p.g.a att jag har köppt upp mej ett lager när sässongen var igång.. Lion P23 Så enkelt som att: folk andas, folk köper must, folk äter folk köper must, folk går på toa, folk köper must, folk sover, folk köper must, folk tycker om must, folk köper must o sv... att inte tycka om must är som att vara fågel och inte tycka om att flyga.. Cheers..
Minnerna sitter på skorna ------------------------------- vi alla var toys någon gång..
det är jävligt bra att julmust är såpass säsongsbetonat annars skulle man nog hata det. den enda anledningen till att jag igentligen är så taggad på julmust är för att den är så mysig när man sitter i stolen och kollar på kalle anka.. slutsats: cola är överlag mycket bättre men när julmusten är ute i butikerna är det nog musten som är bäst..
Anima Sola
Nu sitter jag här med säsongens första Julmust. Ungefär så här års (början av november) fram till typ den 27 december är Julmust bäst/godast, övriga dagar är det Coca Cola som gäller.
Tja, alltså ungefär som challma sa det.
GLÖGG! Det e grejer det men annars så håller jag på julmust heltklart! Cola kan man dricka resten av året men Julmust, det ska drickas vid julen. Punkt.
Jojon är återigen en statussymbol, Så börja Joja! Om jag var en pingvin skulle jag..
coca cola är det bästa, men det är en härligt känsla när man dricker julmust för första gången på vintern och känner den där känslan "Juuuuuulafton"
ok, nu är det slutdiskuterat. challma kom med det smartaste någon har sagt, någonsin. det är exakt så det är, inte en enda firre skulle köpa julmust på sommaren, även om dom hookade en "sommarmust". det är så jävla juligt och påskigt att musta. remember kids, om man inte mustar, så kommer tomten och slår en, hårt! Tomten leker inte...
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
kan man blanda captien morgan med jul must mnej alltså vinner cola
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Coca Cola är godare än julmust nuff said
”... hittas Git strypt och instoppad i ett kylskåp i Pelles lägenhet. Polisen misstänker självmord”
DR PEPPER Är godast men mellan cola och julmust så är julmust godare
JULMUST JUUUUULMUUST!!!!!! Finns inget kolsyrat alternativ, öl kanske.. Coca-cola borde inte ens finnas i era huvuden... Stackars stackare.
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS
JUUUUUUUUUUUUUULMUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUST GAAAAAARGH!!. Nostalgi.. O_o
*snaark*
julmust på vintern!! ftw!
Forumsignatur:
julmust julmust julmust!!! köpte första flaskan juligmust idag! Otroligt gott må jag säga. : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Juulmuuust!
...och det är det som är så fint med whoa!