Den årliga Julmust VS Cola-tråden
även detta år så kommer JULMUST konkurrera ut allt som har med cola att göra. Det är bara oslagbart. Och det får gärna vara Aportekarnes eller Spendrups. :) JULEN HAR SNART LANDAT! ps. Bjäre julmust känns bara så jävla lågt.
asså... håll käften. Å ge mig sommar. de e ju förfan knappt november
coca cola är fan bäst
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
coca cola lime for the win
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Inget julsnask före första advent, det håller jag hårt på. Men det är iallafall Apotekarnes eller Biancos julmust som gäller!
alltså ja hajjar inte.. varför skulle man vilja dricka coca cola till julmaten?
cry me a river! --> thcrew
Ohh julmust.. ge mig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joda kan det möjligen vara så att man tycker att coca-cola är...gott? alla juldrycker smakar ju mer eller mindre genitaliesvett ändå. glögg, julmust och allt vad skiten heter...
COCA COLA!....fast julmust är ju inte helt fel...men ja lägger min vote på cola...
när ska bigmacen fram på julbordet då måntro? spännande jul.. "God Jul och välkommen till mcdonalds" "Hej, 5 McXMAS&CO (inkl paket) med Coca Cola" .... "Varsågoda" ... GOD JUL FAMILJEN! är det inte underbart att fira jul?
dem. visst e cola gott.. men till de smaker som befinner sig på julbordet?.. cola och sill tex måste ju va ruttet..
Demento, vad finns det mer för juldrycker än just glögg och must?
AngeliC . du fyllde 18 i år och har vart på TYP Sunny Beach i 1 månad och det var bara sååå kul o supa med dina tjejer!!!!! eller? VINTER FÖRFAN VINTER!Demento Coca Cola är gott. men till julen kommer musten. kan ju inte vara fruktad av coca cola company utan anledning ;D
joda hehe ja det är väl iofs sant. jag är notorisk vägrare av i stort sett allt som finns på julbord hursomhelst så jag vet inte...brukar bara pula i mig leverpastej, prinskorv, potatis och köttbullar och det passar utmärkt till cola :)
xavante P12 haha jo jag kom på det precis när jag skrivit...
Demento Ingen skada skedd, fast nu måste du bojkotta colan och viga hela ditt jullov åt mustkonsumtion. Mwuaha!
mmm julmusten är så jävla god. köpte 4½ liter för 20 kr för nån vecka sen på konsum. sista tog slut inatt på fyllan. fan vad gott det är :D
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Julmust ska det vara runt jul, men i annat fall är cola the shit.
Signatur får rum här
Fakk Julmust, fy fan.. groggade på det en gång som 18åring, FIFAAN! Kan knappt lukta på det efter det.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
apotekarnes julmust! spendrups smakar skit. bläblä. för övrigt ska man inte tjyvdricka julmust innan 1:a advent!! =O
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
TenFingers det var ju jävligt oigenomtänkt haha.
COLA är alltid bäst
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Must är skitäckligt, cola for the win!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
... fast jag saknar skumtomtar me chokladöverdrag...
Jag avskyr julmust. Den kommer upp i min hals, bubblar i min näsa och enligt mig smakar det som avslagen lemonad eller svagdricka. Men jag gillar godis med skum och chokladöverdrag. Det är gott, vad det än är format som.
NETTO COLA fram till första advent.. sen blir det JULMUST JULMUST JULMUST! HATA JULMUST LIGHT!!!!!
nej fyfan, för mig blir det en hela fernet branca och en chokladkalender, God Jul på er era förbannade novemberfirare;)
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
JULMUST !! ! köpte julmust när jag va ute och kladdade förra veckan så jävla hårt !
Cola är skiten. Julmust är skit. Sen tycker jag dock inte att Cola är någon juldryck direkt.
Look with your own eyes - See with your own mind
har dom julmust i london???
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
restervivant nämen? här har vi whoas egna lilla spåkärring tror jag?:)
Kampen vid barnbordet fortsätter.... Meanwhile vid vuxenbordet, kryddat brännvin! Bra eller dåligt? :)
Veritas Amicus, Henkso Amicior!
"Demento, vad finns det mer för juldrycker än just glögg och must?" Det finns julöl? Självklart blir det JULMUST när det väl är JUL, coca colan är lika bra vilken tid på året det än är..
fullfjädrad när jag kickat en gås..
Påskmust är mycket godare än Julmust ...:P Förövrigt så spöar pepsi coca cola !!!
/Mvh Q
julmust, jävla skitsnack de där asså.. coca cola all the way!
Julmust <3
My heart lives in my vagina.
QarlzzoN P19 Hoppas din :P är där för att du VET att det är samma dryck.
"TenFingers ser ut som den cp-jobbiga dokusåpasnubben med piercing under läppen." //maja
enda som knäcker julmust e vanilla coke. så e det bara, lessen att jag dödade tråden.
Vinterstork Vanilla coke knäcker allt så de är fusk att räkna med!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
Aldrig smakat analbäver, tyvärr :/ rekomenderas?
Lyricist
2006-11-05 23:15
Norsk julebrus är soft. Fast julmust är gott det med
Toastare
2006-11-05 23:20
Julmust har nu tagit över mitt dagliga cocacola drickande... julmust funkar perfa. Får se hur länge det håller att lura min kropp att det är koffein i julmusten.. men det kanske det är i det hemliga receptet! Apotekarnes ska det vara
Jag skyller allt på Emma!
Det finns inga alternativ till apotekarnes. Dricker man inte apotekarnes är man inte äkta! Fast det är fortfarande helfuckat att dom tagit bortglas flaskorna
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Ja, nu ska vi se hur jag har påverkats efter mängder av Cola denna vår: julmust. Okej, där ser man... Julmust även i år.
Nu blir det lite off-topic här, men vart tog Coca-Cola Cherry vägen ? jag hörde att den försvann för att den sålde mer än coca-colan själv gjorde, ... var den godaste jag någonsin smakat ju :'(
scrfmf Då har du inte druckit Cherry Coke. :'(
Cooola
Mikael Söderlund was here!
AngeliC hah, jag spår inte. det där har inget med det att göra. jag vet bara :)
endast patetiska människor föredrar coca-cola framför julmust. julmust är gött!