I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Sluta slampa sig

Övrigt - Blandat

   

2006-11-03 23:13

Sluta slampa sig

Vad tycker ni om människor som horat sig under större delen av sitt vuxna liv men sedan skärper sig? Finns det någon återvändo? I så fall hur. Anledningen till att jag frågar mig det är att en bekant som var minsta sagt vild en gång i tiden återigen klampat rejält i klaveret. Detta åratal efter att ha träffat "den perfekta" som fick mannen på fall rejält, pussywhipped, toffel. hela kitet.
Nu är han tillbaks på ruta 1, knullar runt och drar säkert med sig ngn hem även ikväll. Jag hade en ganska positiv inställning till ett slampigt förflutet men jag undrar. En gång hoe alltid hoe, eller? Tilläggas kan nämnas att min polare redan höll på långt innan han blev upptäckt.

Bespara mig inlägg som "han har inte träffat den riktiga kärleken", för jag vet att han var kär upp över öronen och grät blod när dumpningen var ett faktum. Han pratar fortfarande om henne nu såhär i efterhand och kallar sig själv för kroniskt otrogen. Jag brukar svara att det inte finns något som heter det.

Vad tycker ni.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.