varför ryser man av saker egn?
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
de e mycke nu....... ta de me en nypa tjack
Ät-skit-snabbt Hehe, skulle vilja se din ställning när du trycker ner ansiktet i isbanan och börjar skrapa =)
Som dröm var den vacker att få!
Plåster, om man råkar kommer åt dom med naglarna..
"tack för alla plastgorillor"
Jag kom på en till sak, frigolitbitar som man får med i kartonger när man köpt något ömtåligt. Uhh..
Music is my boyfriend!
"när småungar biter på sina våta vantar på vintern" Tänkte skriva samma sak. Såna där stickade. uuhh:S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
när jkag hör en riktigt bra låt.....
Sitt inte och trolla!!
Foppas mål liljehammar ger mig extrema rysningar
www.justdet.se - svensk hiphop
bra rysningar: min flickväns händer mot min nacke. dåliga rysningar: ljudet av is.
Cellofan är något som jag ryser av, hatar det ljudet. Har inte varit med om att någon annan kotte ryst av det. En annan kul grej som man brukade göra när man var mindre var att ta ett frigolitblock, spotta på det eller blöta det, sedan är det bara att gnida mot folks fönster. Garanterat rysningsframkallande.
Har man sagt A får man säga B, så man får C vad D E!
När nån sjunger så himla snyggt
go with the floooow
Michaela F22 "Att bli upptryckt mot en vägg med fasthållna händer över huvudet, i ett enhandsgrepp, och bli kysst från munnen ned längs halsen. Rysningen går genom hela kroppen och det enda man kan göra är att låta huvudet falla bakåt och stöna av välbehag! =)" WOOOOOOOOOOORD! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AJ.... tack nu kommer jag gå runt och rysa hela dagen 16gram ;)
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
rös när jag gick ut på balkongen i t-shirt brrrrrrrrrrr*
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!
Det där med att riva med naglarna mot pappare, tanken får mig att bli helt..ja..jag ryser som in i helvete i alla fall. Också att dra typ den vassa sidan på en kniv och typ "slipa tanden" om ni tänker er det, jag får fan panik när jag gjort det.
DUMPY Eller hur!! =) Man blir ju helt till sig i trasorna bara man tänker på det! =)
Som dröm var den vacker att få!
äckelsnö
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Hahaha Nossebrow o 16gramsaliv sa det=) att nudda en rostig kontainer ryser jag av oxå. och när man skriver med en vanlig blyertspenna. att ta i jävligt torrt papper med, allt papper är ju torrt lr ne blött papper är ju inte torrt =) men ni fattar. typ tidningspapper. O första hitten på bongen lr spliffen när man vart utan en tid;)
Dina onödiga handlingar gjorde mina handlingar onödiga. Det jag gjorde blev onödigt i onödan och det är inte mitt fel att det blev mitt fel till slut!
Ecstasy. Skitnödighet i kyla. När någon bändar upp en nagel som håller på att lossna. Känslan man får när man kommer ut och inser att bilen är borta och man i samma veva kommer på att man aldrig tog nycklarna ur bildörren. Att bli slickad i röven. Känslan man får när man inser att man varit hyfsat nära döden utan att märka det, "Åh fan?". Efter en elchock.
när någon andas tungt /nära mitt öra
Producent
2006-11-02 10:49
när man vaknar dagen efter en helt loss karatefylla och tänker "what the fuck happend!?" haha..
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Synen av att se folk bita i sina glassar :/
Wholestation delen i subway stories med hög volym får mig att rysa
Just because i stand over you don't mean you understand me
Även sprutor får mig att rysa :S
jag ryser på ett bra sätt när jag står mitt i en stor fet leksandsklack mmmmm
Graffare
2006-11-02 19:09
dra naglarna mot bilbältet, samt hålla med torra händer på torr papp.
They called me Mr. Glass
Rhode Island dressing... AAAAAAAH SPRING FÖR LIVET!!!
mm den med ögat har jag osså problem med..,men jag brukar tänka...om man sitter med en blyertspenna...o råkar sticka den rakt i ögat... o sen nagel fil mot framtänderna.... o när man ska skära något...att man skär rakt igenom fingert så det åker av...så skitsnabbt... en annan sjuk grej:när man går o bär på en stor glasvas i en trappa och råkar ramla...o man faller rakt på glasvasen som krossas i händerna...
Trolltyg_ F25 och 16GramSaliv , Vetifan om ni menar samma som mig. Men jag får typ en rysande känsla och en konstig känsla i huvudet om jag kollar på något vasst och tänker typ "tänk om jag får den i pannan". Sedan försvinner hela känslan om jag håller för pannan.
Man står på norra, börjar dra en ramsa... Fler och fler hakar på... tillslut sjunger hela norra... sen drar trumman igång fyfan va gåshud det ger...
Arguing over the internet is like competing in the special olympics; Even if you win, you're still a fucking retard!
Får rysningar av det
här Mäktigt
Folk som biter på glasspinnar. Usch
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
när man tar upp besticken ur lådan. när dom skramlar mot varandra. får mig att tänka att jag biter jättehårt i en tesked. så mina tänder nästan går sönder
Take it slow, grive it time to flow.. from a seed to a flower you´ll grow.
Skivsamlare
2006-11-03 02:19
jag började rysa bara för att Alex2001 "Jag ryser av denna tråden. Av inläggen då :S " thats crazy
Så får man inte göra!
Rös av en sak till förresten: när Amfetaminpsykos berättade att han dragit av en stortånagel! Fan alltså, respekt
Glasspinnar e fett äckligt, och sånadär träpinnar dem tror att man ska röra runt i kaffet med. Frottéhanddukar när jag har nyklippta eller blöta naglar :S Massage :) Fan va jag vill ha massage nu
-Vakna Johnny, vakna! Du glömde ta dina sömnpiller.
Oprah får mig att rysa. Och lipa lite ibland. CosaNoztra: du måste använda mer sköljmedel om dina handdukar ger dig rysningar. Det är när dom är sådär hårda och gnissliga som man får rysningar. Mjuka handdukar kan ju inte vara så farligt!
It would be nice to have more, but I kind of like bein´poor. At least I know what my friends are here for...<br><br>www.pawshop.se
reina: Jo fasst mindre! Men då käns det äckligt för dem inte torkar lika bra (:
lägga bilbältet mellan tänderna och dra fram och tillbaka, aaaaaaah
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Jag är sällan känslig, men ryser så jag nästan kräks om man tex ska stoppa ner sin tandborste i en resväska/ryggsäck och råkar skrapa den mot den där speciella ryggsäckstextilen. Ljudet är knappt märkbart, vet inte om det blir några speciella vibrationer i samband med det där hemska mardrömsliknande ljudet som uppstår. Usch
Jävla förbandade förband
kom på en sak till här: Om man slickar på en vass köksknivsegg medeggs. Uhh, tänker på det rätt ofta.
När Gerard Way öppnar munnen och sjunger. Så vackert.
My heart lives in my vagina.
Haydn, Joesph - Symphonie no. 94 "La surprise" En sak i den delen av 94:e, den är max 2 sekunder lång, får mig att rysa. Välbehag då.
http://www.last.fm/user/Ayanamii/
jag har aldrig ryst så hårt som när jag skar av så gott som hela min långfingernagel. fy fan vilken obehaglig känsla det var. annars ryser jag om någon håller på med mina knän, av välbehag alltså. gamla människor får mig att rysa av äckel.
Rehab is for quiters.
när jag kollar på hotel rwanda, ryser genom hela filmen. och när någon idiot gnisslar med tänderna. uusch
REJECT THE INDEPENDENCE OF KOSOVO!<br><br>http://www.thepetitionsite.com/takeaction/905791187/sign