Vad får er att rysa?
Vad ger er rysningar? Vissa blir helt till sig när någon drar gaffeln mot tallriken, det stör mig dock inte något. Det som får mig att verkligen rysa är att se någon borsta tänderna, värre med eltandborste. Vet inte varför, men jag ryser så in i. Så, vad får er att rysa?
När pau berör mig med sina fingertoppar på ryggen, leker med dem och kittlas. Det får mig att rysa, av välbehag..
när någon knycklar ihop en servett, eller.. pillar lite med den så det kommer något obehagligt ljud, jag ryser bara jag tänker på det
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
när småungar biter på sina våta vantar på vintern
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Jag ryser av denna tråden. Av inläggen då :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När Djurgården gör mål så ryser jag.
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Frigolit, när man sakta gnider två frigolitbitar mot varandra. Det får mig att rysa som fan. Att ens tänka på frigolit ger mig gåshud.
när det är kallt ute.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När jag ser en asgamal tant som har lite spretigt skägg, som inte har tvättat sig på månader och som är snål som fan
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
när man knäpper första bärsen.... mmm...
lite smågammal tuschpenna gnisslandes mot strävt papper. tortyr
jag ryser alltid efter jag har pissat.:D
Anima Sola
När jag gjort något utan att någon märkt det, som jag inte vill att någon ska märka så tittar jag runt mig fort, hoppar till och ryser till som in i helvete. Sedan när det släpper är det asskönt.
tjack ger mig rysningar
när småungar biter på sina våta vantar på vintern Fan vad sant!
och även tanken vid att tugga på en blöt lovika-vante efter att ha ätit ett äpple!
Anima Sola
ten - word på den alltså
juste när jag går över gatan och en bil åker förbi bakom mig utan att jag ser den så ryser jag som aldrig förr.
När metall dras emot porslin, naglar mot svart tavla (klassiker), berättas något kusligt (rysa på tanken), snaffsad vid örat, pussad på nacken (välbehag), något bra gjort (rysa av glädje), av röster, låtar (kan hända), gnisslanden, kyla.. osv ..finns säkert mycket mer.. Jag ryser ofta.. Bara genom att tänka på till exempel något hemskt så kan jag rysa.. konstigt att man reagera så, men fränt ändå.. tankekraft hähä:)
här får du lite kärlek
man kan*
här får du lite kärlek
Asså ibland när jag har på mig vantar.. Såå får ja typ "Päls-smaks-känning" i munnen.. De e helt sjukt :S Är jag ensam om detta :D?
Highfive anyone, anyone?
dewilicious P19 , word på den!
Niito P17 Ja när man har såna lovika-vantar eller vafan de heter..
när man lyssnar på gamla klassiska rapprader.... jag inte bara ryser jag myser på hög nivå. lovely! "it went down like this, one little n*gga snuck through the door peeped the scene, sniped a few, then crept through with two more heads were gettin nervous, that's three now they wanna break north too late - five more tore the door straight the fuck off! it's on now; gettin down in the trenches eight soldiers gettin in mo' ass than splinters on raggedy benches since it's war, ain't shit sweet this... ...clik disperse and then they transform to chess pieces"
torra händer!
Jag ryser när jag ska dra ur något ur frysen och det skrapar emot is på och grejer. Fruktansvärt ljud det där. Gå på kramsnö kan jag inte heller riktigt med!
När någon som verkar obehaglig eller som jag inte tycker om, går förbi bakom ryggen på mej...
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
När någon flåsar mig i nacken (A)
av obehag - När någon har textil i munnen av någon anledning, eller slickar/suger på sina kläder om man tex spillt nånting. Barn gör det väldigt ofta.
av välbehag - När min käresta kysser mig i nacken, eller tittar på mig som bara han kan göra.
Var. Bara tanken på var får mina nackhår att stå rätt upp. I skrivande stund också. Även exkrementer och främst urin. Jag kan må fruktansvärt illa i många timmar efter att jag har sett en toalettborste exempelvis. Jag kan inte äta, inte koncentrera mig, jag mår sjukt dåligt länge efter. Sen ryser jag när någon spiller någonting på kläderna eller bordet eller whatever, och slickar upp det. Först drar med fingret och sen tar i munnen. Det äcklar mig djupt.
när folk käkar isglass med sidotänderna
"life's a garden, dig it."
när jag budar på new era kepsar på ebay, specielt när det typ bara är 1min kvar eller så. men som tur så har jag slutat med det beroendet.
Haters gon' hate...
- när små barn sjunger sött :) - när jag går förbi "snuskbusken" - att ta i bomull - när man ska skära med en kniv i en plast tallrik
Syer P21 haha ! Exakt.. Fan najs! Då e ja inte ensam :)
Highfive anyone, anyone?
Lyricist
2006-10-29 22:56
att tå på äcklig keramik grejer typ. Heter det så? haha
Att bli upptryckt mot en vägg med fasthållna händer över huvudet, i ett enhandsgrepp, och bli kysst från munnen ned längs halsen. Rysningen går genom hela kroppen och det enda man kan göra är att låta huvudet falla bakåt och stöna av välbehag! =)
Som dröm var den vacker att få!
Skivsamlare
2006-10-29 23:52
Att dra en bläckpenna vars udd inte är ute mot ett papper så det känns sådär äckligt AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
http://www.soundcloud.com/adamkross
När man drar naglarna på en tidning, fyfan.
känslan av torr bomull ger mig en obehaglig rysning. hans läppar mot min nacke ger mig välbehagsrysningar.
det ljudet nar tandlakaren petar med en metall grej mellan tanderna.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
av obehag: gaffel/kniv som dras för hårt mot tallrikar. av välbehag: när någon leker eller bara pillar lite med mitt hår.
När man skrapar ur en kastrull med en metallsked. Daggmaskar.
Att ta i bomull får mig att rysa
Music is my boyfriend!
ooh...att få massageeeeeeee!!!!! typ när en bruuuuuud taaaar och drar fingrarna i ansiktet.. och slickar en i örat! moooooooooooorr.. eller när nån hjälper en.. då ryser jag..
när folk knäcker fingrar o sånt
vi är överallt!
Mattias_K P21 Då e vi 2! hatar när något man ska ha ligger inklämmd i ett hörn eller nått!
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!
Jag ryser oxå av att ta i bomull :S. Och att rispa naglarna mot en tegelvägg eller skrapa två gipsaker mot varann. Om någon andas i mitt öra eller pussar mej på halsen. :)
GLASSPINNAR! uuee finns inget värre.
du faller för ALLT, om du inte står för NÅGOT! "Lovad vare Herren Gud, herren över alla världar, som icke skapade mig till kvinna" - Judarnas morgonbön
Graffare
2006-10-30 18:14
-Gå på snö -Handukar som är ny-tvättade -Gaffel mot tallrik, gjorde inte förr dock