Candide Oh WOW alltså! Du börjar ju verkligen få kläm på det dära alltså, naturbegåvning?!
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
"-It´s 106 miles to Chicago. We´ve got a full tank of gas, half pack of cigarettes, it´s dark, and we´re wearing sunglasses. - Hit it."
Varför smög det sig in ett extra ''alltså''i det jag skrev? :(
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Äh, det vet jag inte om jag ska säga. Eller jo, jag veeeeeet. Åh guuuud, jag veet. Jag ba typ putade med läpparna och tog kort på mig själv.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Aha, på så vis. Men lite har du nog tränat i smyg vavava?
KÖNLÖS!<br>Free Fraodi
Lite kanske. Inte mycket. några timmar och ungefär 789 kort blev det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
hahaha, klockrena spegel-bilder candide! blev inspirerad att ta självporträtt i samma anda
runtothesun var the shiiiiiet!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
moufassa de fungerar inte
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Jag ser moufassas bilder.... : )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
moufassa e du inte lite för cool för whoa?
jag är lite för nörd för whoa. men alldeles lagom nörd för backlash old school yo
//thugz4hugz marremuff representerar klenhet vekhet kärlek och tuffhet allt i en gosig och flottig pizzaförpackning,,, //
clone, fiskis var ju en 16årig tjej?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2007-01-24 14:29
pose glad och så finns de andra roliga bilder där!
JMD, Jag Måste Dansa!
BILD Ja vad säger man.. no heaven for a gangstah :P
Shorty F21 Du är fett lik en jag känner på första bilden!
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
broed__ jag e visst lik många! det finns typ 3 tjejer som har kommit fram till mig å ba: eeeh varför hälsar du inte? sen märker dem att de e fel person och skäms! haha!
JMD, Jag Måste Dansa!
har inte whoa blivit jävligt mkt fulare överlag?
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Shorty F21 Du kanske är en kameleont.fimp F23 Onödig, tråkig och allmänt dum kommentar.
broed_ det var en fråga. ingen kommentar.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp tycker du att folk har sett bättre ut i de förra "hur ser du ut trådarna"?
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
Riiie jag vet inte. jag tycker bara det. det snygga folket kanske inte orkat posta den här gången, jag vet som sagt inte.
fimp F23 Okej, men både du och jag och alla andra vet vad du menade.
broed__ haha nja jag byter ju inte utseende direkt?
JMD, Jag Måste Dansa!
broed_ vet vi?
http://www.soundcloud.com/mr-rnbck http://www.soundcloud.com/brormusik
jag tycker stitch var jävligt nice
http://duckdown82.tumblr.com/
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
shit inte många här som hade fått bära mina barn ;)
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
tek: Vet du inte att skönhet kommer inifrån?
http://duckdown82.tumblr.com/
duckdown jo kanske in the land of the ugly :P
men jag driver bara, alla e jätte snygga.
phatie ;) u s o cute
_________
Nyår 2007 nyår 2007 jag bara gnäller för jag inte får någon uppmärksamhet :(
veckert folk men många dårar
TeKoNe tack : ) så jag får bära ditt barn eller ;D
phatie. tekone får bli kromosondonator men du är nog fan min
Femme fatale
..hej, uppdaterar litegrand bara.
and-one P24.. hehe. du ser lite ut som nick lachey. lite boyband feeling. hehe
Phatie, du kan få bära mitt barn om du vill. Om Sän inte har något emot bigami förstås.
Amar: är jag din? haha, eller hur menar du nu?
candide : det var ju synd att jag gick och skaffade pojkvän just denna vecka då, hahaha.
Sän> hahahhaha, fick höra samma sak av min polares tjej i somras, då blev min polare skit sur så jag tog det som en komplimang ;)
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
and-one . dom brukar ju vara söta i pojkband så det kan du ju ta som en komplimang. jag menar. kolla vilka dom får ligga med. illa är det ju inte ;)candide : haha.. hade jag varit den svartsjuka typen hade vi redan varit skilda ;)
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
nuss F22 du va mej en jävel på att böja huvudet du !