Vart finns alla Smarta, trevliga tjejer...
Som en liten följetråd av efterfrågan på dom "jordnära" killarna. Så måste jag fråga som svar på tal... vart alla tjejer finns som inte fördummar sig, dom tjejerna som är lika trevliga när man är med dom själva som när man träffar deras tjejpolare. Dom är med flera personer, endast för att dom "ska" det enligt normerna, det kanske bara är jag som har detta problemet att jag har tjaskig tur med å träffa tjejer även i vänskapligt syfte. jag söker efter fler tjejer som inte fördummar sig själv, tex, har en tjejvän som är hur smart som hälst både rent skolmässigt och smart i allmänhet och har hur mycket super klokt att säga när man snackar med henne ensam men så fort hon kommer i en grupp med killar ska hon fördumma sig själv. Jag känner totalt endast 3 tjejvänner som inte följer dessa normer utan är hur trelviga vart och med vilka dem är och är smarta i allmänhet men alla andra tjejer då som fördummar sig varför? bara för att en tjej har en snygg kropp och ett tilltalande utseende behöver hon inte vara puckad som en hockey målvakt.
Jag vill varken ha vänner som gör sig dummare än vad dom är och framför allt är det inte å tänka på som flickväns matrial om hon inte har något klokt innanför pannbenet,
vad är eran åsikt om det är det bara jag som har haft lite otur å träffat ovanligt många sådana tjejer.
Dom som blundar ska ja blända å och dom som slocknar ska ja tända!
|