I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vardagliga saker du nojar för?

Övrigt - Blandat

2006-09-26 00:45
jag nojjar som fan över att jag ska missa bussen.. kan gå ner så jag är där 10 minuter innan ibland.. bussen KAN ju komma förtidigt.. skitjobbigt
Anima Sola
Lyricist

2006-09-26 00:55
Jävlar vad amar vräker ur sig in lägg då haha...Du är visst nojjig av dig

2006-09-26 00:57
haha de me kläder får ja me ibland, tillåmed så de känns som att aj inte har nån tröja alls.. typ shit! jahar ju ingenting på mej..

haha de me att bussen inte ska stanna oxå, bara vid min hållplats, den har kört förbi en antal ggr. ställer mej alltid så chafören ser mej nu, haha..

fan vet att ja har massa nojjor men kan inte komma på nån nu förutom dessa som andra skrivit.

2006-09-26 06:37
Jag är också jääävligt nojjig när jag går ut ur en butik. Jag vågar knappt gå in i butiken, för det kanske piper när jag väl går ut.
Värre är det om jag har ryggsäck på mig. Då får min polare eller nån bära den :)

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-26 06:47
1) Nojjar alltid att jag tappat grejer, går å känner i fickorna varannan sekund att jag har allt.

2) Nojjar även för att bussjäveln inte skall stanna på min hållplats fast jag plingat. Detta paranoida beteende kan dock ha att göra me att den kört förbi ett par ggr. Samt att dörrjäveln på bussen inte ska öppnas så att jag får stå och skrika längst bak i bussen som en desperat dåre. Nojjig varenda dag :/

Där är mina nojjor =)
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin

2006-09-26 08:00
när man väl handlar är det ju lugnt men när man bara går in och ut igen är det en sjukt jobig känsla.

när jag var mindre var jag sjukt nojjig för att spy också. mest efter middagen. kände alltid efter på nåt skumt sätt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-26 09:54
Nojjig för ainasiz vid fel tillfälle.
Producent

2006-09-26 09:56
att bussen inte ska stanna, att nån jävla fågel ska droppa en liten klick när man går under ett träd, att missa färjan på morgonen till skolan :(
Nine.D
Multifaceted Creativity
http://www.INFININETY.se

2006-09-26 12:29

Amar; Det är fan läskigt. Jag vet inte ens varför jag tänker så, jag har aldrig rammlat i en trappa ens en gång. Eller snubblat till har jag väl gjort några gånger men det har aldrig hänt nåt allvarligt. :S

2006-09-26 12:51
"ibland nojjar jag över hur jag går. om någon stirrar så måste jag tänka på att jag går, annars börjarjag gå jätteoregelbundet och flummigt. så jag tänekr,vänster fot, höger fot, vänster fot, var nomal, höger fot"

haha, jag i ett nötskal.

och det där med att äta inför folk man inte känner. därför säger jag alltid nej om nån vill ta en fika (date alltså).

sen lär jag alltid titta under sängen innan jag ska sova HAHA. 20 år och rädd att nåt ska ligga under sängen. men aja, det sitter i sen barnsben ^^

2006-09-26 12:53
the_kid, haha fast jag kan ju fika med dejter men vi kan inte gå och äta tacos direkt. hahha jag är också spökrädd och monsterrädd men det ser jag inte som en typisk vardagsnojja det är mer en defekt på mig eftersom jag inte växt ifrån Monster..

jag springer ju upp för trappan så jävla snabbt för att inte ett spöke eller demon ska ta mig, helt sick. sen är jag livrädd för fönster när det är mörkt. blä
Femme fatale

2006-09-26 12:59
nojjar över om man sagt saker högt som man tänker när man sitter på bussen/spårvagnen/tåget.

"hmm, sa jag det högt?"

2006-09-26 13:04
 att jag glömt spårvagnskortet hemma! nojighet på högsta nivå
Tack & Hej!

2006-09-26 14:53
"Samt att dörrjäveln på bussen inte ska öppnas så att jag får stå och skrika längst bak i bussen som en desperat dåre."

Aahh, hurfan kunde jag glömma den. Det är det värsta med att åka buss.. Som tur är har det aldrig hänt mig.

2006-09-26 14:55
Att gå förbi folksamlingar. Kan nästan inte göra det.
My heart lives in my vagina.

2006-09-26 14:56
gå konstigt när folk tittar

att spisen står på när jag gått hemmifrån

också att käka inför folk jag inte känner så bra

öppna skåp när jag e ensam hemma efter att ha sett one missed call

2006-09-26 14:58
Jag nojar mej alltid för att jag sätter mej på fel buss eller går åt fel håll om jag är på ställen jag inte riktitgt känner till. Fett jobbigt. Sen tror jag alltid att det är någon bakom mej när jag är ute och går på kvällen..  : (
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language

2006-09-26 15:07
Varje gång jag ska bada eller duscha, så får jag panik och tror jag har mobil,mp3 spelare och liknande på mig.

x)

Producent

2006-09-26 15:08
dödsdömd: du duschar väl inte med kläder på? :/
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-09-26 15:09
cliche  Nej, men jag får panik ändå ._.

Producent

2006-09-26 15:09
haha ok!
Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-09-26 15:12
puma samma sak hände mig som visa puckon inte fattar host hostbombomachides host

2006-09-26 16:51
nojjar över om man sagt saker högt som man tänker när man sitter på bussen/spårvagnen/tåget.

"hmm, sa jag det högt?"

känner igen de som fan asså inte bara på bussen utan överhuvetaget när man går o tänker på nåt ensam bland mkt folk

låste ja verkligen dörren nojjan ahr ja xå o även den att man tycker folk glor konstigt på en så man tror man har tröjjan åt fel håll lr nåt liknande

nojjar även över att folk inte vill prata me en om dom inte svara i telefon ibland spec om de en tjej ja ringer till..har säkert fler nojjor som ja inte kommer på nu
en död moderat är en bra moderat

2006-09-26 17:58
Jag är alltid nojjig för att äta inför folk utanför familjen, det känns som om de sitter där och glor på mig, riktigt letar efter spilld mat gör de. Och det känns precis som om jag har massor av smulor i hela ansiktet.

Jag sätter även alltid tungan för framtänderna när jag springer i trappor, jag tror att jag ska halka och glida så att tänderna kommer i trappkanten och jag slår ut dem.

Vidare har jag grava paranoior för att gå in i affärer. Jag tror alltid att de ska tro att jag har tagit någonting. Eller att det ska pipa.

Det är nästintill omöjligt för mig att gå över en bro eller liknande, med mobil, mp3, eller andra värdesaker. Jag får sådana starka, nästan tvångstankar, att slänga ner de dyra sakerna i vattnet, och måste koncentrera mig kolossalt mycket och hålla fruktansvärt hårt med svettigt grepp i värdesakerna för att inte kasta ner dem. Därför undviker jag att gå över broar eller på höga byggnader när jag har luren med mig.

2006-09-26 18:02
när jag går över nån av broarna över ringvägen (mellan söderkulla o lindängen). är rädd att jag ska få en flipp och hoppa från bron, rakt ner på motorvägen.
We call them winerbrods.
Hangaround

2006-09-26 18:12

vackarklockan..kan vakna 5-6ganger under natten for att kolla sa den ar stalld..den ar alltid stalld.

nojjar ofta over om folk kan hora vad jag tanker..blir alltid sa nar jag tanker pa nanting pinsamt eller sa och nan skrattar.

Hangaround

2006-09-26 18:13

skunkafied

gor samma sak fast vid tagstationer!

2006-09-26 18:19
Jag nojjar alltid för att jag ska spilla på mig på fyllan.
Eller i skjutsen.
o
|\_o
)) \

2006-09-26 18:20
*..emelie..*

ah så gör ja med..
när ja te.x reser med tåg måste ja vara där minst 20 min innan tåget går för att se att ja sätter mej på rätt tåg åt rätt håll, detta är när ja reser ensam.

2006-09-26 21:49
Jag är sån tidspessimist och är alltid en kvart tidig till allt!

Vissa dagar känns det som att alla glor jättemycket och ingående på en och då blir jag säker på att jag odlat skägg under natten eller typ spillt ut frukosten över hela mig och hur mycket jag än kollar och bekräftar att det inte är så måste jag kolla igen och igen och igen

2006-09-26 22:27
missa bussen/tåget nojjan eller hoppa på fel buss/tåg är klassiskt. har dock lyckats med båda bedrifterna ett par gånger, så det är väl befogat...ingen är mer förvirrad än mig när det kommer till att åka tåg, jag fattar fan aldrig varifrån mitt tåg går, därför vägrar jag konsekvent att åka tåg utan sällskap. då tar jag alltid buss, även om det tar 2 timmar extra.
 I try to stay uplifted so that bullshit can pass me

2006-09-26 22:36
den ständiga nojjan över att pissa på sig utan att märka det..
http://www.myspace.com/whonobodyman

2006-09-26 22:41
Att jag inte ska få sittplats på bussen/tåget på väg till och från skolan.

2006-09-26 23:14
con_artist haha du är sjukligt barnslig, synd om dig om du inte förstår om man är skeptiskt. fu.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-09-26 23:30
när jag går till skolan, så undrar jag fall jag egentligen låste hemma!

och att jag inte ska få MIN PLATS LÄNGSTBAK TILL HÖGER ANNARS BLIR JAG CP!

2006-09-27 00:26
när jag ska handla "ok, jag tar med mig en kasse hemifrån för att
vara lite miljövänlig och sparande...*väl i affären* Shit hoppas
kamerorna inte ser min kasse" HERREGUD det står ju "kompost" på kasse
wtf?! xD

Haha scary shit.

Så länge du inte ger upp har du aldrig förlorat
Producent

2006-09-27 00:48
IBLAND, händer bara IBLAND numera, så kan det kännas som att jag glömde ta på mig byxor när jag sitter på bussen till skolan =S helt sjukt.
---
Varje gång jag sätter mig på en buss så känns det som att jag har glömt nycklar, kort, mobil eller något annat. Så jag får aaaalltid känna efter i mina fickor >_<
---
Tror alltid att jag ska låsa in mina nycklar i skåpet, har hänt en gång liksom >_<
Classic quote: Full-on-turbo-blast-ultra-fist-goa-trance

2006-09-27 00:54
Jag kollar alltid mina fickor på fyllan eftersom jag söp bort allt jag hade med mig en gång . plånboken med bankomatkort, leg , fritidskort osv. + mobilen
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-09-27 02:00
ingen noja direkt, men jag är ALLTID stressad över hur jag ska hinna göra saker/ha råd att göra saker
 http://www.myspace.com/charlychanter

2006-09-27 11:09
shazzie ahha men då finns det risk att du biter av dig tungan istället!!
Femme fatale

2006-09-27 11:20
haha habibi!

för länge sen brukade min pjkvän på skoja springa när han såg en polisbil och hela tiden titta bak och stirra på bilen, hahaha riktigt riktigt dumt..

Jag känner en kille som sprang igenom centrum en gång för att han hade bråttom hem, och då sprang varenda väktare efter honom haha
Femme fatale
Producent

2006-09-27 13:29

"det känns som när du har hundra spänn men bankomaten kan bara ta ut 5" ... eller nåt! sånt är jobbigt iaf"

Nine.D
Multifaceted Creativity

2006-09-27 13:36
Jag blir nojig när jag ska gå in först på ett ställe, avskyr när folk tittar på mig.

2006-09-27 13:45
Lätt när jag ska bära en fullproppad bricka.
Producent

2006-09-27 13:48
devv: oh, den va lite nojjig när man gick i skolan! haha :p
Nine.D
Multifaceted Creativity