I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vardagliga saker du nojar för?

Övrigt - Blandat

2006-09-25 23:48

Vardagliga saker du nojar för?

Jag kom att tänka på detta idag när jag var och handlade. Är det bara jag som är nojig varjegång jag går ur en butik/affär?

Även fast jag aldrig snor eller så. Skit jobbigt.

Är det bara jag?
och har ni andra saker ni nojar över?

b-b-bassan!

2006-09-25 23:49
haha du är sjuk.
yeah so i did what any grown up man would do , i went out like a BETCH!!

2006-09-25 23:50
jag blir nojjig varje gång jag har haft sex och ser en polisbil
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-25 23:50
jag är nojjig över precis samma sak. fast det beror mest på att jag brukar ha med mig min digitalkamera i fickan, som av någon anledning gör att vissa larmbågar reagerar. har iofs bara hänt på två ställen men det känns ju lagom drygt i vilket fall som helst.

jag brukar nojja över att jag ska få papercuts på tungan när jag slickar igen kuvert...

2006-09-25 23:52
varje gång jag bär ett äss i ärmen...

2006-09-25 23:53
Demento

Haha, jag är inte ensam!
Jag har bara pipit en gång, det var i en fiskeaffär. Det pep när jag gick in och ut, tror det berodde på min vaxburk jag hade i ryggsäcken. Alla andra snodde små jiggar utom jag men för mig pep det :P

BTW! har du inte dom nya kuverten som man inte behöver slicka på? Det är ju de nyaste. No more licking ;)
b-b-bassan!

2006-09-25 23:54

hahaha samma här!!

jag tänker alltid nu piper det när jag går ut, och jag nojar alltid över hur vakter tittar på mig.

och om det piper och jag är i närheten så flippar jag. och sen litar jag inte på mig själv, TOG jag något? nej som fan? har något trillat i min luva?

hahaha
Femme fatale

2006-09-25 23:55

har exakt samma noija för papercuts som Demento.. kändes senast av vid valet, när amn skulle slicka igen kuvertet...

Femme fatale

2006-09-25 23:57
usch kuvert smakar skit....

2006-09-25 23:57
bassan

min kusin var ju med om ett sånt mardrömsscenario på riktigt. en idot hade lagt en mössa i hennes luva, detta var i högstadiet och inne i någon sportbutk där en tjej ocså var som ogillade min kusin. hon hade kagt ner en mössa i min kusins luva med larm och allt på.
så när min kusin går ut så piper det, det pep hela tiden, hon var tvungen att gå tusen gånger fram och tillbaka ta av sig...tur var hitta dem inte mössan, (sjukt med tanke på att den låg i en luva) och hon hitta den senare
fan va lack min kusin blev..stackarn. hon har också vår noja
Femme fatale

2006-09-25 23:58
jag kan få nojjor när jag sitter på bussen till skolan typ TOG JAG PÅ MIG EN TRÖJA UNDER JACKAN ELLER GLÖMDE JAG

2006-09-25 23:59
haha va!?
Femme fatale

2006-09-26 00:00
Jag brukar hjälpa till på en street affär här i stan. Vi har alltid lika kul när vi stoppar larmbrickor i folks väskor och dylikt :)

2006-09-26 00:01

1) Nojjar alltid att jag tappat grejer, går å känner i fickorna varannan sekund att jag har allt.

2) Nojjar även för att bussjäveln inte skall stanna på min hållplats fast jag plingat. Detta paranoida beteende kan dock ha att göra me att den kört förbi ett par ggr.

3) Att någon slängt snus i min ölburk på fyllan,

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Amar

Haha men jag vet i det undermedvetna att jag har på mig nån tröjjävel men jag får ändå dom där nojjorna vet inte varför

haha justja...brukar bli lite nojjig när jag är ute och cyklar på morgonen och får för mig att det är ovanligt många som glor på mig. tror att jag har raklödder kvar i ansiktet eller nåt i den stilen, brukar alltid dra lite med handen i ansiktet för att vara på den säkra sidan

ibland nojjar jag över hur jag går. om någon stirrar så måste jag tänka på att jag går, annars börjarjag gå jätteoregelbundet och flummigt. så jag tänekr,vänster fot, höger fot, vänster fot, var nomal, höger fot
Femme fatale

2006-09-26 00:02
Amar

fyfan va jobbigt :D perfekt hämd men jobbigt!

Ska fundera ut lite flera, har haft ganska många men denna var aktuell :)

b-b-bassan!

2006-09-26 00:04

andra saker jag är extremt nojjig för är att äta framför någon som jag inte känner bra.
at spilla osv, fattar inte varför just jag är så känslig för det, men det går bara inte,. nära kompisar kan man äta hur jävla fult som helst framför men folk jag inte känner, nefyfan
man tror man har hela saladden  iansiktet haha

en gång så försökte en okänd kille på stan få kotnakt medans jag åt en hamburgare, inte smart av honom, jag fick sån panik att jag skällde ut honom för att han pratar med mig medan jag äter: Ser du inte att jag ÄTER!? (viftar med hamburgaren)

han peka finger åt mig. det är i princip det elakaste jag gjort =)
Femme fatale

2006-09-26 00:04

sjukt kul att sen när folk får flippen... börjar bli tråkigt nu iofs... måste komma på något nytt :) Några förslag ?

2006-09-26 00:09
haha ja men genom att titta på henne så ser det mer suspekt ut, och det vet man om, slutar med att man säger ehh jag har inte tagit något och sen springer man ut...

2006-09-26 00:09

om jag ska ta bussen så kollar jag ungefär 1000 gr att jag har busskortet, för att inte busschaffisen ska tro att jag drra rövarhistorier där på plats

varför? jo för att jag på allvar hade tagit fel busskort en gång och det slutade med värsta bråket, chaffisen slet mitt kort ur handen, och tog upp en hel jävla hink frn ingenstans och visade en imponerande samling av konfiskierade busskort.
Jag sa att det var ett misstag men han trodde inte på mig.
jaggick av bussen med min vän och sa att vi får vä lringa efter skjuts (pank) men sen upptäckte vännen att hon hade remsa.
så jag kliver på bussjäveln igen och han bara hånler: Varför ljög du då? du har ju färdmedel..

jävla dumma idiot.. då fick jag faktiskt flipp och sa att han ska passa sig för at kalla folk för lögnare hur som helst och att även om 6/10 ljuger så får han inte kalla folk saker hur som helst.

och vad gör han när vi kommit fram? han vevar ner sin jävla ruta och skriker åt mig: HA HA HA VAR ÄR PAPPA NU? HA HA HA!!!

helt störd...fan va arg jag blir när jag tänker på det, jag bad inte ens att få gå på gratos jag ville bara få se på mitt busskort som han hade tagit..FAN VA SUR JAG BLIR!
Femme fatale

2006-09-26 00:11
whooooo amar skriver som, som ,som ahh jag vet inte vad. är du speedad? :)

2006-09-26 00:13

http://img391.imageshack.us/img391/9086/bean032nn.jpg

för den som har sett Mr Beans långfilm vet hur det är att känna sig som han, när någon kassörska eller vakt kollar suspekt.. som han iscenen med fejkpistolen

bombomachides. alltid
Femme fatale

2006-09-26 00:14
ahh tänkte nästan det asså.

2006-09-26 00:16

2) Nojjar även för att bussjäveln inte skall stanna på min hållplats fast jag plingat. Detta paranoida beteende kan dock ha att göra me att den kört förbi ett par ggr.

samma för mig !! men man kan ju fan inte lita på busschaufförer heller , den där gamla sången man sjöng i lågstadiet är falsk marknadsföring
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!

2006-09-26 00:17
nojjar emd för såna larm pga av att köpte en tröjja så hadde dom glömt tagit bort ett larm i nacken på tröjjan se det peeep i varje affär jag gick in på

2006-09-26 00:21
öhh stannade dom dig inte när du gick ut ur den affären du köpte den på och det pep? + att det är olika sensorer affär från affär. Tror du snackar bull.

2006-09-26 00:22
det är väl ofta samma sensorer och pipsystem inom samma centrum
Femme fatale

2006-09-26 00:23
men endå att dom itne stoppar han i första butiken, och att killen fortsätter gå? Föga trolig.

2006-09-26 00:23
varför ljuga om en sån grej? orka
Femme fatale

2006-09-26 00:24
har du någon bättre förklaring kan du ju dra den ist för att säga orka som fö är jävligt töntigt enligt mig...

2006-09-26 00:25
han kände väl grupptrycket

Varje jävla gång jag ska gå/springa upp i en trappa. Det känns alltid som att jag ska snubbla och slå ut mina framtänder. :(

I HATE IT.

ja men jag menar det bokstavligt, inte som hey jag är Zinet från förorten.abo orkaaaaa!!!

jag menar det verkligen som ett neutralt orka. hur orkar han ljuga om en sån grej,. likosm vad tjänar det till

käft påre
Femme fatale

2006-09-26 00:26
haha exakt superlativ

2006-09-26 00:27
orka innebär ju att man orkar med det. it doesnt make sens to me.

2006-09-26 00:27
"Varje jävla gång jag ska gå/springa upp i en trappa. Det känns alltid som att jag ska snubbla och slå ut mina framtänder. :(

I HATE IT."

nej det här händer inte? :O varje person jag förklarat för har bara kollat konstigt på mig. jag nojjar jättemkt över att slå ut tädner. mest på vintern när de är halt, men jag nojar för hela tandraden inte bara framtänderna..asäcklig känsla. kan inte tro att du skrev det, när jag springer up för trappan ibland sådär farligt snabbt så tänker jag att när som helst snubbalr jag över mina strumpor och landar med kaften och tänderna mot trappen. Kras
Femme fatale

2006-09-26 00:28
och du har ju uppenbarligen inte någon bättre förklaring så... aja nu ska jag sluta vara hatsmurf.

2006-09-26 00:29
bombomachides. då var det en blanding av slang-orka och allvarlig ton bakom. fan va jobbig du är då. =) i stil med: att han orkar.

och nu undrar jag detsamma om dig.
Femme fatale

2006-09-26 00:30
bombomachides

samma grej hände mig och mamma. Det pep när vi gick ut från affären vi köpt ett plagg men de bara tittade på oss och typ sket i det. Sen fortsatte det att pipa när vi gick in och ut i andra affärer tills vi gick igenom kläderna och såg att en hade kvar larmet.

2006-09-26 00:31
sen förstod jag inte din koppling till superlativ? ordet orka har ingenting med komparativ och superlativ att göra, elelr vill du säga orkigast ?
Femme fatale

2006-09-26 00:31

varför jag orkar? :P haha tyckte bara det lät jäävligt  skummt och ifrågasatte det :P sen att du trodde på det verkade ännu mer skummt så jag försöker luska ut varför, men dock utan resultat.. :(

2006-09-26 00:33
amar,
där syftade jag på mickmästaren som går under artistnamnet superlativ.. hehe förstår att du itne förstår. hehe det lät skummt :)

2006-09-26 00:33

men smartass jag syftade ju int på dig utan på pipkillen...kan vi sluta nu?

=)

Femme fatale

2006-09-26 00:34
haha okey nu slutar vi :)

2006-09-26 00:35
Att inte väckarklockan ska ringa, ibland testar jag den innan jag ska sova:P
Släpp sargen och kom in i matchen nu för fan bollen är rund!

2006-09-26 00:37
haha ofta nån lyssnar på min musik annars
lite oväntat det där

2006-09-26 00:41

haha, jag känner igen mig på några punkter som är nämnda.
- Att bussen ska köra förbi min station (oavsett om jag är på bussen eller vid stationen) - detta för att det har hänt ett flertal gånger. Speciellt missa stationen. Då blir det en lååång extra promenad.

- Oftast när man går ut ur en butik (just precis som du sa amar) börjar tankarna snurra i huvudet om man råkade plocka på sig något (även fast sist jag snattade var när min ålder kunde räknas på 1 ½ hand), eller om någonting trillat ner i fickan med eller utan någon annans hjälp..

- "shit jag glömde låsa hemma-nojjan".. Jag gör det automatiskt men börjar ändå alltid spekulera när jag sitter på bussen.. Detta är dock extra viktigt eftersom vår katt öppnar dörrarna genom att hoppa upp på handtagen hemma. Kul med en vidöppen dörr en hel dag liksom, weehaay.

...Jag skojade bara!

2006-09-26 00:42
Jag nojjar också satan för det där med det du nämnde bassan.

2006-09-26 00:44
MickMästarn P18

har suttit och flinat åt många av era fylle sessions men thats about it :P