I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

fråga till tjejjer

Övrigt - Blandat

2006-09-19 18:29

fråga till tjejjer

hur kommer de sej att yp alal tjejjer föredar kilalr som disar dom låter bli o svara lr inte hör av sej före dom som visar att dom tycker om dom  i visar att dom bryr dej?..säger inte att alla gör så men alla aj nånsin ahr sött på lr kärat ner mej i iaf...o slå ner folk på stan o va allmänt häftiga verkar va ett stort pluss me..skulle gärna vilja veta va de beror på

en död moderat är en bra moderat

2006-09-19 18:32
alla gör inte de, sen finns de tjejer som inte äger så mycket IQ som andra
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-19 18:32

Jag hatar det...Men jag tror det är att det man får "gratis" utan att kämpa för e inte intressant...det e roliga att kämpa för nåt man verkligen vill ha..då uppskattar man det mer när man väl får det =)..vet inte hur jag ska förklara..hehe

2006-09-19 18:34
vissa tjejer dras till bad boys, och ju mindre han  vill ha en desto mer intressant blir han, man vill alltid ha det man inte kan få.
been there, haft killar som skitit  i mig helt o hållet, aldrig hört av sig och jag blev mer o mer kär, just för att man på ngt sätt försökte få han o känna likadant. det är väldigt självdestruktivt och jag tror att jag har bättrat mig ordentligt på den fronten
tror att det handlar om en viss mognad man når när man inser att - vill han inte ha mig så e d inte mkt jag kan göra.

2006-09-19 18:35
Jag måste ju dock säga det att iofs har jag inte några tjejkompisar själv men många av min flickväns tjejkompisar beter så som det skrivs är någon intresserad då går det bort men den där typen som bara ringer när han vill ha sex och lägger på ifall tjejen ringer någon gång han springer de till som om de vore en hund som dresserats till det.
Fast det gäller ju inte alla nu iaf inte någon av dem som läser det här.

Min blogg: http://emilmolin.wordpress.com

2006-09-19 18:36
samma sak åt andra hållet också.

jävligt jobbigt spel.. en del av naturen säger vissa, onödigt säger andra. har hänt migsjälv att intresset gnistrat till när killen varit lite svår att komma inpå, men en trevlig och öäppen kille går lätt före något annat.

jag är inte för det där spelet men det är okej, det är bara i dejtingstadiet man måste utstå den där skiten sen är lungt. tack och lov fungerar inte alla så
Femme fatale

2006-09-19 19:16
casp 21

Oh, mannen... om du bara visste hur mkt jag haller med dej. Jag kanner dem trevligaste o sotaste tjejerna som hanger efter dem fittigaste snubbarna. Funderat så jävla många ggr över hur det kommer sig. Jag har till och med funderat över att börja spela tönt själv för att kunna haffa!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-09-19 19:16
mm finns många som är såna..hur långt kommer man med såna spel? inte långt..hela den där badboy e inget för mig tho
svarar inte kille lr spelar svår..herrå

Men jag kan erkänna att det e ngt med att killen ibland inte visar intresse..iaf i ett förhållande tex ibland kan jag säga ngt för att killen ska vända sig om bli sur och inte vill prata..typ i ngr sek för sen kommer jag och kramas..IBLAND bara,dvs när jag vill!
det är ngt med hela den grejen..

2006-09-19 19:17
Kul att man hade en jätte fin söt tjej pågång, med engång man själv börjar visa lite intresse TILLBAKA eller ah, ganska mycket så vips dog allt?

Vafan e ni tjejer ute efter få en kick eller?

2006-09-19 19:23

Ja du,mycket bra fråga..
vad är det vi vill ha..en gåta
men seriöst..aldrig träffat en  brud som är 100% nöjd?!!

2006-09-19 19:24
det kan vara så att man blir rädd för killar som visar för mkt intresse innan man själv hunnit tänka på vad man känner för honom. inte så hett med killar som ringer och utrycker sina varma känslopr, om man själv är osäker på sina

och så är det ju spännande att ha ett "projekt" under längre tid, någon man inte vet om man kan få... men som man kan försöka med =)

2006-09-19 19:25
Man vill ha det som man inte kan få.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-09-19 19:28

Det är en lek, en utmaning. Det handlar om att få bekräftelse i största allmänhet, att veta att man kan "få" det man vill ha. Man försöker bevisa något för sig själv. Det tror jag iaf :/

I fart to make you smell better.

aa..men det e ju inte bra!
vill man alltid va ensam?

Haha, på min skola är det så, tjejerna vill vara ihop med dom som kallar sig "gangsta".

2006-09-19 19:37
jag undrar lite vad det är för stackars våp dessa "alla" flickor ni verkar omge er med. själv ser jag många honor som faller för både idioter och underbara snälla hanar. precis som mina manliga vänner har både idioter och underbara snälla honor.

generaliseringar.... sheesh...

2006-09-19 20:03
PrismaS F13

EXAKT de hände mej i början av sommarn vi höll på o flörta på msn o hade de skitmysigt o grejejr o så fort ja börja visa lite känslor så dog allt...o nu e hon kär i en kille som e dissig mot henne o skiter i o höra av sej...önskar at tjejer kunde tänka som aj som blir intresserad av dom tjejjerna som de verkar att de kan finnas nn chans att de kan bli nåt me ist för dom sm aj vet att ja inte kan få

2006-09-19 20:07
casp_ P21

Värsta är att vi hade kommit längre en msn flört, KK hållet...
Hon började visa känslor och jag fortsatte som vanligt,

Med engång jag började visa någolunda intresse tillbaks så var det vist inte så intressant längre?

Gillar tjejer att bli behandlade som skit eller för det ska vara roligt? Hör ofta hur tjejkompisar berättar hur dom bara playar killarna, endå dom gillar dom så vill dom ha övertaget, mister dom det så tröttnar dom..Sjukt enligt mej

2006-09-19 20:13
sjukt enligt mej me..önskar att man kunde förstå sej på dom asså..men man får la börja råna pensionärer o bete sej som ett svin så kanske dom flockas runt en tslut

2006-09-19 20:15
Casp_ brudar är bitches allihopa.. bakom allt hull o hår så är alla exakt likadana.. dom är onda.. förvränger allt till deras fördel och du blir svarta fåret blabla.. dom är fucked up..

Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-09-19 20:19
Jag tror det handlar om att många brudar gillar oförutsägbara killar???
Vem vill ha någon som man vet allt om och tar för givet, vad är det då för mening att vara nära varandra ???

2006-09-19 20:20
så jävla rätt! alla tjejer är horor! fyfan! ni borde bli bögar allihop! fyfan för alla luder som går omkring och är fittor!

eller så kan vi lugna ner oss lite och sluta hata alla i en grupp med en enda sak gemensamt (en livmoder) för att vi haft dåliga erfarenheter eller bara minns allt negativt om denna grupp. era mammor, systrar och döttrar är också honor.

2006-09-19 20:25
junkgirl F23

sluta sabba tråden em o säga att brudar inte alls bruakr hålla på sådär...dom aj har stött på har fna gjort de o de vet ja bra mkt bättre än dej

2006-09-19 20:26
Dra alla över en kam så slipper du besvikelsen när dom slår till igen mot dig.. då har du en sköld chompis
Fucks your life up crew
Tjabo!

2006-09-19 20:27
Det där gäller ju inte bara tjejer. Kan ni killar med handen på hjärtat säga att ni aldrig känt intresset falna när ni kommit nära målet?

Skit är vad det är, men mänskligt.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-09-19 20:31

Jo sanningen ligger i det Refused P25 säger litegrann enligt mej iallafall. Jag vet hur jag verkligen längtat efter en tjej och när man väl fått henne i hamn, lyckatts med det man velat och har något pågång så faller intresset möjligvis ifall det itne ä sån där sjukt underbar fin tjej:)

2006-09-19 20:32
casp_ P21

ja, visst fjortisarna du stöter på ser det säkert som ett plus att man har ett digert brottsregister och inte svarar på sms, o.s.v., men det innebär inte att alla tjejer är så. eller - det kommer du aldrig någonsin att greppa - att allting inte är precis som du har upplevt det, så vi kan väl säga att det är så istället. alla tjejer är så. varför? för att du har sagt det.

put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-09-19 20:33
casp_ P21

förstör jag tråden genom att påpeka att det är fel att använda sig av generaliseringar? hur i hela friden då? är tråden menad att förvirra människor och få dem att tro något som inte stämmer?

2006-09-19 20:34
ja har faktikst aldrig de utan vart nöjd me de ja har...kan inte fatta va de e tjejjerna har emot snälla killar...för om de e nåt som stämmer så e de att nice guys finnish last...många tjejjer snackar om att dom vill ha en kille som visar att han bryr sej o som dom vet alltid finns där för dom men när de väl kommer t kritan så ere ju ren bullshit..den häftiga gangstan som e ute o slåss varje helg o playar varje brud han träffar e ju tydligen 1000 ggr intresantare

2006-09-19 20:34
junkgirl F23

orka me dej asså

2006-09-19 20:35
5:a på att junkgirl e feminist, vet inte varför men jag får den känslan!:)

2006-09-19 20:38
casp_ P21

var det ett svar?

PrismaS F13

vad har det med saken att göra?

2006-09-19 20:40
jaa de va du ska alltid sabba varje tråd du komemr in i me sånt här tjöt..du menar alltså att de inte ligger nåt i de vi snackar om? isf har du fan levt i en bubbla hela livet..aja nu skiter ja i dej för ja gjorde inte den här tråden för o tjafsa

2006-09-19 20:40
För jag gillar inte ditt sett att reagera, med lite förstånd så borde du nog inse att jag å casp_ inte tror att alla tjejer är monster och vi inte förtrycker er, eller jo lite! men till sak nu.

För mej är dehär mest en flumig grej och jag säger bara vad jag råkat ut för och mina erfarenheter som inte är särskilt stora iof men dom är iallafall att de flesta tjejer är WIERD!

2006-09-19 20:41
casp:

Det handlar ju inte om att "vara nöjd", det handlar ju om känslor man inte bestämmer över själv. Och där kan det hända att de svalnar när man når fram. Kan hända alla.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2006-09-19 20:42
tjejer går efter utseende för att dom är ytliga luder, själv får man ju...aahhh.

2006-09-19 20:45
casp_ P21

det ligger absolut ingen som helst sanning i påståendet att alla honor är på ett visst sätt, nej.

PrismaS F13

jaha? vad har ditt ogillande av mig med något att göra? jag kan inte se var jag skulle ha svarat på om jag är feminist eller ej. du förutsätter att jag är en sak som du förmodligen har väldigt felaktig uppfattning om vad det är. varför?

och förlåt mig om jag tolkar uttryck som "alla tjejer är si eller så" som att det menas att faktiskt alla är på ett visst sätt. jag har en tendens att ta det jag läser bokstavligt. kan bli lite missförstånd då om man uttrycker sig klumpigt runt mig.

2006-09-19 20:49

du har en poäng, jag har säkrt en poäng, Dehär tär på min energi, drar å lägger den på läxor nu istället:)

Gonatt

2006-09-19 20:51
Virtual_Sexuality P19

aight, vill du döma ett halvt folkslag så go ahead.
är du homosexuell?
annars kankse du skulle ta å fundera lite på de, verkar mer din grej.
helst vill jag slippa dit snack om hurvida kvinnor är dumma i huvet.

2006-09-19 20:55
junkgirl

om du läser mitt första inlägg så ser du klart o tydligt att ja ahr skrivit att ja inte menar att alla gör så utan alla ja hat träffat..men de e la för mkt begärt antar ja...lr så skiter du bara it för o kunan komma me ditt vanliga ifrågasättande...tacka fan för att man bara behöver orka me dej här på whoa asså

2006-09-19 20:58

för mindel så funkar jag bättre ihop med snubbar som är lite rude, det är ju inte så överdriver som skrivet att man tänder på en snubben om han har slått in pannbenet på någon. men lite busiga kan dom gärna vara.

Empress

2006-09-19 21:00
va e de som e så upphetsande me att dom skiter i o höra av sej o beter sej dissigt o sånt då?...o va e de för fel me o visa att man bryr sej o vara snäll?.

2006-09-19 21:05
casp_

vissa kan bli avskräckta när det blir för stort engagemang från killen. det är roligare när det fortfarande finns ett spel.
eller så är de inte intresserade av just den personen.

sen tycks de flesta killar som ser sig själva som "snälla killar" vara lite mesiga, osäkra och förivrade.
det är inget fel med att visa att man bryr sig, men det kan vara direkt påfrestande också, och i sig självt verka avtändande.

att attraheras av killar som slåss och begår brott kan jag inte uttala mig om, för det har jag själv ingen erfarenhet alls av.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world

2006-09-19 21:05
casp_ P21

har du ens läst igenom tråden?
finns ju en hel del svar som svarar på dina frågor.

2006-09-19 21:06
ni är ju  helt snea...

go junkgirl!!!!!!!!!!!

2006-09-19 21:09
jag får la börja börja bete mej drygt då o skita i o höra av mej överhuvetaget...kan ju inte gå sämre än va de redan gör iaf..för att bli kallad älskling o att hon vill sova hos mej ena dan o nästa e de bara precis slut på allt gör ju att man aldrig nånsin vill visa känslor igen utan bete sej som en svinig hårding ist

2006-09-19 21:11

För att tjejer är skit.

2006-09-19 21:17
casp_ P21

tja, du skrev faktiskt att "yp alal tjejjer föredar kilalr som disar dom"

och visst, du skrev sen att alla kanske inte var så, men varför inte bara ändra det första du skrev till "alla jag känner eller blivit kär i är siochsåhär"? då hade du kunnat rätta till lite stavfel också. kan ju vara ett tips till framtiden.

2006-09-19 21:18
just de TYP alla...va e de du inte förstår me de??

2006-09-19 21:19
casp_ P21

och istället för att göra en helomvändning och bli ett as så kanske du ska börja med att ta en titt på vad det är för osäkra honor du faller för. bara en tanke.

2006-09-19 21:20
casp_ P21

åhå, jag insåg inte att "yp" skulle betyda "typ". jamendåså.

men det är fortfarande en dum generalisering.