Varför vill man citera barn? De är i nio fall av tio helt dumma i huvudet och säger inget vettigt alls. Barn ska veta hut, inte babbla om sådant de inte har en aning om.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Flytta på er, Malin ska komma förbi! Sa min 4 åriga kusin till min syrra som är högravid :) Lät jävligt kul.
Johnny_K_Ståhl - du är bara avis bara för du aldrig har vart ett barn! *lipar*
Trodde du ja!
sofia1 F17 Jag har varit ett barn, men jag var den där tionde smarta jäveln.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
johnny_k_ståhl - då är du i sånna fall bara avis på dom andra nio. jag vet att du också vill vara "dum".
Trodde du ja!
Johnny_K_Ståhl hahaha, jaså de där barnet med hornbågade brillor som alltid satt själv i ett hörn med näsan i en david eddings-bok, och hatade alla för att dom inte förstod vilket missförstått geni du egentligen är!;P
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Roni Nä, jag gick väl omkring och luktade piss som alla andra. Men jag höll käften när jag inte hade något bra att komma med. Det gör jag fortfarande, jag är en mycket tyst människa :)
Johnny_k_ståhl: varför kan du inte bara tycka att det är sött med kissiga barn? tjurgubbe.
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
- Har du flickvän? - Näe... - Det är för att du är så ful! sen slog hon mig i pungen...fast barn är kung ändå, har börjat lärarprogrammet nu.
KOmpis lillebrorsa drar ett skämt "Det var två bajskorvar som givk över en väg då blev den ena påkÖrd, då sa den andra, kom nu ÄCKEL! så går vi"
hahahahah demento! :)
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"
AngeliC F21: jag hjälper dig ;)
Haahaha aaw, så satans skön tråd :D
en familj står i kassakön på stormarknaden och mamman i sällskapet säger med bäbisröst till sin son: " ge mamma en puss da!" varpå sonen svarar högt och tydligt: " nää, du hade pappas snopp i munnen i morse"
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
freddo... öh, det där hörde min polare på obs! BERGVIK i karlstad för två år sedan!( hon stod själv i kön)
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp F23 hahaha shiiiit! :D hur gammal var ungen?
AntonAsp det vet jag inte, det sa hon aldrig , men skulle tippa på under 8
"farbror melker varför badar du alltid med kläderna på"sa tjorven en gång
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Jag 4 år åker på rullbandet i affären då mamma sätter upp ett paket tamponger. "Min mamma har mens förstår du". Vid samma tillfälle är min lillebror kvar i vagnen och ropar förtjust "sånna där tuggummi vill jag ha" och pekar på ett paket kondomer med jordgubbsmak Min andra lillebror 6 år vaknar i mammas säng en lördag morgon, sträker på sig och säger till pappa som läser tidningen "Pappa! Det är du som är bögen i buren". Min kusin 3.5 år .När han ser min pappas körkort "Vad ful du är..Haha.. Vad lik kicki du är" (Kicki min faster)
"Nothing says leave me alone like doo doo-butter in my pa-ants"
om man praktiserar på dagis och är lång, långhårig och vegetarian får man höra mycket skit :P "Har du barn?" "Nae." "Har du fru?" "Nae." "Varför är du stor då?" "Kallas du dräggeltarian för att du drägglar mycket?" "Flytta på dig, jävla hårmonster!" (han var skönast, förutom att han alltid hade svårartat damp! han ville även att jag skulle hitta porr åt honom på internet. det gjorde jag inte.) eller som min danska lilla kusin berättade för sin storebror att det var mat: "Mæd. Men dæssverre er der ikke noget till deg!" läses på danska såklart.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!
Jag o grabbarna sitter på restaurang o väntar på mat när lilla Dexter frågar en kompis var hans tjej är, kompisen svarar "Hon är väl hemma antar jag" Dexter frågar undrande "Städar hon?" Dexters pappa var inte lika stolt över sonens kommentar och kvinnosyn som vi andra =)
Wherever there is a fight against the blood and hatred in the air, look for me man I'll be there!
Gjorde misstaget att sitta i lekvagnen på Stockholmståget igår med mina 2 kompisar (ont om platser). En liten kille på 4 år stirrar på mig. Då frågar min kompis den lille killen "Tror du att hon är en kille?" och pekar på mig. Då svarar ungen:"Neej, han är en tjej"
My heart lives in my vagina.
dethär hände nyss: min lillebror sitter i soffan helt lungt och tittar på tv, plötsligt skriker han till; jag ska slå fredrik reinfelt!!! jag sitter vid datorn och utan att tänka ropar jag; BRA!! en sekund senare kommer jag på; varför ska han slå fredrik reinfelt? lillebror: jo, för han vill att fröknarna ska va strängare i skolan, och det vill INTE jag!! jag har ingen aning hur han vet vem fredrik reinfelt är eller vad han står för, kul att lillebror har lärt sig lite av mej iaf:D
När min farmor och 3åriga kusin ska plockar krusbär tröttnar han, kastar hinken i backen och säger "jag vill inte plocka nå jävla hallon!"
"Det är varje människas förbannade plikt att bli ett original"
haha "hur många fingrar är du" :P Ja var med mamma och hennes dåvarande pojkvän på systemet när jag var liten. Vi står i kassan och jag utbryter högt och tydligt "Ska ni supa er fulla idag igen!?" varpå jag fick ett mycket nervöst och ansträngt flin av min mamma, även ett ryck i örat när vi kom ut. :)
Tänkte bli gangster..
jag minns när jag var runt 5 bast och skulle gå på bussen i slussen med farsan. Barn åker gratis, men svårt för en femåring att veta det. Jag: Vad ska jag säga? Farsan: Säg att du är fem meter lång och tre meter bred. Jag till chaffisen: Jag är fem meter lång och tre meter bred!! Varav både farsan och chaffisen garvade som fan.
Yeah!
tjejens kusin, 5 år, ovanligt fascinerad av kläder och mode, går in på indiska och får syn på en klänning hon absolut vill ha... "kan vi köpa den LIIITEEE??"
Customer's Choice
5.årigt barn som är på besök i kyrkan, pekar på jesus och säger: "den där, han är död, han"
hej
jag satt i badet när jag var kanske 3 år och mamma säger att mormor är i telefon o vill prata med mig varpå jag börjar gråta o skriker: mormor gråter! (jag trodde duschen var mormor)
syumoan akoinwe!
Jag frågade min lilla syrra när hon var liten jag: vad vill du bli när du blir stor? Hon: En leksaksspade Samma fråga fick jag när ja var liten, då ville jag bli en gladiator, Det där programmet på 4an.. hahaha
min lillasyster när hon var kanske 2 år. en humla flög förbi hennes hand och hon utbrast gråtandesdumma myror med stora bollar
EN gång för länge sedan var jag, mamma o min lillasyster(då kanske 5-6år) på mcdonalds, när vi ska gå därifrån kommer några killar förbi o susanna vänder sej om o säger till dom: "tjenare snygging grabbar, vill ni pussa söta tjejer?"
"Mormor, får jag kissa på dig?" - Min systerson till min mamma när han var nåra år. "Döda döda coca cola" - samma unge, nåra år gammal. Vete fan vad han fick det ifrån. Han hade iaf satt ihop det själv. ;)
Barn är bäst.
Var hos några kompisar nån helg sedan i Uppsala, så har dem en lillasyster på två år. När vi satt vid middagsbordet så ville inte hon sitta kvar så sa hennes mamma typ "men sitt kvar nu när vi har gäster.." och då vände hon sig mot mig och sa:Ursäkta, jag måste verkligen gå och titta på tv.. jag måste verkligen det så jag går nu.. ..på ett jättegulligt sätt ifrån den där lilla filuren medan hon reste sig upp från sin barnstol :D Sedan på kvällen kom hon och sa godnatt till mig och krama mig... how cute! Första gången jag träffade henne också, hon brukade inte vara så öppen med nya människor som hon typ nästan träffat.. Jag älskar barn..
här får du lite kärlek
Justja, en gång när min lillebror var yngre än vad han är nu och vi syskon (3 bröder och en syster) satt vid köksbordet och tjaffsade så led tjaffset till en massa "men tyst du nu.." (i princip massor med "tyst" och "schhh") så avbröt han och saMen schhhh!! *lite paus* Min fot sover... Det var roligt då..
här får du lite kärlek
Jag hade precis fått mig en ny mobil och min lillebror satt och knappade på den.
Sen tittar han upp på mig storögt och säger:
- Men Madde, visst skulle du väl vilja ha pengara tillbaka om din mobil förvandlades till en höna som sprang runt.
Haha, älska barns fantasi.
min lilla kusin satt i knät, plötsligt drog han ner handen i bh:n "sånna har min mamma oxå" när min syrra var yngre och mamma o hon var och shoppade, så skrek hon i hela affären " jag vill inte ha stringtrosor" som om mamma tänkt köpa det till henne :D
min lillebror sa : när vi var i red light district med familjen å letade efter en campingplats i närheten, passerar en skoaffär och lillebror 2 blir begistrad i ett par airwalk,. "... du pratar alltid om dina skejtskor, du borde tänka mer på jesus"
Jag - Patrik vet du vart du kommer ifrån? Patrik - nää Jag - du kommer från din mammas mage, och jag kommer från min mammas mage, men kimon han kommer från Grekland !
Blääää
jag och min 4åriga kusin tittade på bilder på bilddagboken, det är en bild på en tjej som har nån vit smörja på näsan, typ solkräm. hon frågar: vad hade flickan på näsan jag: jag vet inte hon: kanske smält ost...
hahah, när jag vet liten, vet inte hur gammal jag var, gick jag fram till en helt random dam och frågade varför hon hade så stora bröst! :o
En polares "någonting" jobbade på dagis, och hon frågade en liten flicka om var hennes vante var, som låg i hennes ficka. - Vart har du vanten någonstans? - Här, jag har latt den i fittan! Hahaha!
när jag min lillesyrra o mamma va på affären när vi va små såg vi en dvärg.. då pekade min syrra på honom och sa "titta ett troll" haha..snällt..
Haha min lillasyrra sa en ball sak när vi satt och åt mat, hon är 9år. Hela familjen äter mat och vi snackar om USA osv. Lillasyrran: Tai borde varit USA president istället för Bush, han är mycket bättre. Jag: Huh...Vem är Tai? Lillasyrran: Du vet han som har programmet Extreme Home makeover. hahah det var så sjukt ballt :D
en unge vid bussen pekar på min bros rätt så stora mage och sen kommer frågan "har du ätit allt det där?" på hans jobb även där unge skricker till min bror som heter Manne för folk och säger "mandel heter han och tjock är han!"
Jag praoade på dagis för ett par år sen.. Man fick höra ganska många roliga grejer:P Jag fick frågan "Varför heter han (pekar på en bild) svampbob fyrkant när han är en ost?" En unge pekade på ett flygplan i luften och frågade "Vad är det där?", och jag svarade "ett flygplan..." - "Men den är ju så liiiten!" svarade han^^
<3
Kusin när vi varit på Skånes djurpark: Jag: "Vad tyckte du om alla djuren då?" Han: "Jag tycker bäst om de djuren med de raka munnarna! Det är de som är de alldra käraste djuren!" Jag:"... Jaha...haha, ehhh.... vilka djur är de med de raka munnarna? då!?" "Har hästar raka munnar?" Han: "Ja!" Jag: "Har mamma en rak mun?" Han: "Ja!" Jag: "Har pappa en rak mun?" Han: "Nej! Inte du heller!" Vi åker bil: "Titta där är en neger, han är nog tam!" "VA!? Vad säger du?!" "Ja, men han går ju så snällt på gatan!" Precis läst en gullig bok om kaniner... "Mamma, om man kokar kaniner, kan man äta dem då?!"