Småbarnscitat
Små barn säger alltid så härliga grejer. Man har alltid något att skratta åt. Så varför inte dela med sig av det? Sätt igång o citera ! Jag vill inte ha tröja längre, jag vill ha melon istället -min lillesyster som är 2.5 år gammal tar av sig tröjan när hon äter melon.
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
" gamla damer lägger inte ägg "
jag levde för kicken , precis som du
Jag jobbar på sexårsverksamheten.. "MEN DU ÄR JU LÄNGRE ÄN MIN PAPPA!?" till mig =(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hahaha, awww :D
formpressad kungspudel. En liten sylta min fru brukar laga till, den gamla haggan
en arbetskamrats 3 åriga son när han åker bil med sin pappa. -Pappa vad gjorde du? -Jag svängde. -Varför?
Fy fan va häftigt, nästan läskigt " Jag tycker du är fin.. "
En kompis till mig var påväg hem med sin 4åriga son från dagis. Sonen var törstig och ville ha vatten.. Sonen: Jag är törstig. Jag vill ha vatten! Pappan: Du får vatten när vi kommer hem! Sonen: *suckar* du förstår inte hur det känns att vara barn och törstig!
"I can make you love me" - Tupac - Let Them Thangs Go
Min farsa snacka med mig och min brorsa när vi var små: - Ni är bröder. Jag: Jag är inget bröd!
Och en till som jag kom på nu, när vi skulle äta rostade bröd till frukost: Mamma: Vill du ha marmelad? Jag: Nej, jag vill inte ha blad.
- Mamma, jag har ont. - Jaså? Vart gör det ont då? - Jag tror jag är svartsjuk. Kompis lillebror, 4 år. - Akta, här kommer vraket! Min 9 åriga lillebror till mig :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hos doktorn med sin gravidamamma som ska föda inom mindre än 2 veckors tid och får den klassiska "pojke eller flicka" frågan: - Så vad vill du ha då? - Hm, ett piano borta i sina tankar
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
En kompis lillasyster sa att hon åt mackatårta, istället för smörgåstårta :D
^ Smart sagt.
polare(till sin 3 åriga lillasyster):vad är du? syster:jag är kyk, jätte kyk polare:vad vill du bli? syster:ja vell bli fischk!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Min brorsdotter (5år) igår när hon tittade på Lejonkungen2: -Han älsta brorsan, han är helt WICKED! HAHAHA, de lät skitkul!
jag ca 5år kollar på en annan bil genom bilrutan: Kan tjejer köra bil?
Du har fel. Jag har rätt.
-jag är törstig kan jag få något att dricka -Javisst, vill du ha vatten -Nää! jag är allergisk mot vatten, kan jag få saft? Min lillebror när han var runt 5 år :)
Jag tycker att tonårstjejer har mycket roligare citat. Fast min kusin som är två lekte med sin syster och såg inte när hennes syster gick på toaletten, sen när hon skulle dit så kom systern precis ut. Jag har aldrig, och kommer nog aldrig mer se en så chockad liten flicka. Jävlar vad konfunderad hon såg ut.
Jeux d'Hiver! untzuntzuntz "Kan graffarna SNALLA halla sig till limm och sina egna forum." -QanA
Producent
2006-08-11 15:13
detta läste jag i en tidning.... andreas 3 år hade precis fått en ny kusin och var med när det skulle ammas. han tittade med stora ögon o undrade vad det va som hände: - det är mjölk i tutten och det får bebisen förklarar mamman andreas funderar ett kort tag och frågar sedan - är det macka i den andra
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Hehe, hade du precis kollat på skönheten och odjuret?
KarlKadaver HAHAHA, de va nog de bästa ja hört ! xD
Dottern: Mamma, kan du äba jag? Mamma: Det heter inte äba jag, det heter bära mig. Dottern: Men mamma, jag kan väl inte äba dig heller!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
-isis- F19 Haha :) Gjorde nog det :P Kom på en till nu: Min kompis lillebror: -När jag blir stor ska jag bli polishund och ha 1000 brudar. HAHAHA!
på tåget fick jag och en polare plats bredvid en barnfamilj med en liten tjej och en pytteliten snubbe från gbg till umeå (suck tänkte vi) men sen bytte dom till en sov-vagn, så börjart flickan skricka meeeEEN PAPPAJAG VIILL HA MITT ARMBAND!! så säger han "jaha, vis ka bara bta vagn..." sen säger hon till mig "nu ska vi byta vagn" haha det var kul. ni kanske skulle ha sett henne för att hålla med, haha hon såg så nollad ut, ja herregud
"life's a garden, dig it."
Toastare
2006-08-11 20:38
Min mamma, min moster och mina kusinsbarn spelar Rappakalja. Plötsligt får Ida 8 år upp ett kort och blir helt högröd i ansiktet...och säger "näe mormor, det här tänker jag minsann INTE förklara" Hon visar ordet för min mamma och min mostert... ordet är "sextant"* ;) *För alla whoaiter (kommer nog vara en del) som inte vet vad sextant är.. så är det ett mätinstrument som mäter avståndet mellan stjärnorna och på så sätt hjälper en att navigera på havet! En liten flicka på kanske 3-4 år idag på spårvagnen, hon och hennes pappa ställer sig vid dörren för att kliva av. Då säger hon högt "Gud pappa, nu är jag livrädd... VERKLIGEN livrädd" och pappan frågar varför "jo, för jag kom på att spårvagnen kanske bara kör och kör.. och aldrig stannar... ja, LIVRÄDD är jag"
Jag skyller allt på Emma!
När jag och mina polare va i magaluf vart vi polare me en liten grabb på sju år som va från england. Det här sa han en dag vid poolen. Grabb7 : Oh no! Here comes the little bitch! Vi kollar undrande på honom och frågar vem... Grabb7 : my little sister! Då ser vi en liten sött flicka i typ 4års åldern komma emot oss. Vi : That was not a nice thing to say! Då suckar grabben och försvarar sig Grabb 7 : But she is sooooo ugly!! Skön grabb asså :P
Min 6:åriga lillebror badade i poolen med sin kompis leo.. lillebror: Leo, är du kär? Leo: Nej, är du? lillebror: Ja Leo: men då är jag också det! Senare samma dag: lillebror: Brukar du och dina tjejer pussas? Leo: Nej, brukar du? lillebror: Nej, mina flickvänner vill inte pussas
Magnus Betnér <3
jag o min son emilio. (fyra år) -mamma vet du vad kärlek är? -nej vadå för nåt? -kärlek e när man e käääär.
När jag va liten jätte liten barnvagnsliten så gick min onda kusin runt i ett rum där jag låg i deras hus och ritade på alla väggar och fyllde i alla småfåglar på väggarna, sen när våra föräldrar kom så skylde hon på mig och sa "Han gjort, Fy !" Jag var nog typ 2 år högst
Min storebror va jätteliten när de här hände. Men iallafall så va han me mamma ute. Så kom de två svarta kvinnor o gick förbi. Dom pratade engelska me varandra. När dom kom hem så sprang min bror ut till sandlådan o satt sej där. Mamma: Vad gör du? Bror: Jag solar så att jag blir svart och också kan prata engelska.
fREDD0 P15 Haha, låter som en sån ful historia, men var skoj som fan. Bästa jag sett var min grannes dotter som är liten söt flicka som älskar o springa naken ut ur lägenheten o fram till främlingar o krama dom. Så kommer en välkänd pedofil i mitt område och hon rusar ut och kramar om hans ben helt naken mitt på gatan och mamman rusar efter o skriker "neeej nu kommer du hit!" och hon ser helt livrädd ut eftersom hennes dotter klammrar sig fast på peddot som står o flinar förtjust. Så säger dottern "men mamma, du sa ju att man inte behöver ha baddräkt förens man blir stor!!!" Så hade hennes morsa tydligen sagt till henne att hon kunde bada naken på stranden som alla andra småbarn lr nåt sånt fick jag berättat för mig efteråt. Jag e helt säker på att den ungen kommer bli helt rape:ad av nåt psyk med tanke på att hon varannan dag rusar ut o kramar alla hon ser och tar jämt av sig kläderna, sjukt godtrogen o har till och med frågat min kompis (23 årig kille) om hon får följa med han hem o äta godis när han hade en godispåse med sig. En annan gång när jag träffa henne o hennes mamma i stan och mamman säger "ska vi inte gå in o kika i kyrkan, där är väl fint?" Så svarar dottern "tror du inte Gud blir arg då, han sover väl middag nu?"
Jag säger inget! Läkerol, makes people talk shiet!
När jag var mindre (ca 3-4) så hade jag sett på tv, det var någon engelsk reklam. Jag: Mamma, jag vill ha en: Hasen laksen bing! Mamma: En vadåå? Jag (smått irriterat skriker: EN HASEN LAKSEN BING! Mamma försökte verkligen kolla efter den reklamen men såg den aldrig. Det enda hon kom fram till var att dom sa i reklamen; "Have some.." Hon vet än idag inte vad jag ville ha, men man skrattar lika mycket ännu åt det när vi sitter & pratar om det.
"if you cant beat them, join them"
HAHAH! Min två½ åriga lillasyster kom precis in till mej. Hon hade bara tröja på sej. Så frågade ja varför hon inte hade trosor på sej. Då svarade hon: Föj ja haj ingen bh !
min systerson till min mamma: mojmoj, det e nåt ja måste få av dig. morsan: jaha, vaddå för nåt? systerson: en kram o en puss. så sött :)
sitter barnvakt åt en liten 5 åring, när vi gick till affären vräkte han ur sig: "... jag gillar i alla fall inte dom där bruna människorna" trodde att vi skulle på spö så som dom kollade på oss. men aja, småbarn vad vet dom?
forever feels like home
polarens systerdotter på fem bast: "när ja blir stor vill jag gå i rydskolan! min mamma gick i livets hårda skola, den verkar inte va nå bra"
Not only am I not learning, I'm forgetting stuff I used to know
Passar min systerdotter nu. Hon håller fram filmen Djungelboken framför näsan på mig. Jag:Jaa det är Djungelboken.. Fanny:Neej det är djungelfilmen ! Hade en låtsaslillebror för några år sedan som kanske var 4 år. Då vi ska leka kurragömma tittar upp på mig med sina enorma blåa ögon och säger Jag tror jag älskar dig nu!
My heart lives in my vagina.
min polare 2,5 år till sin farsa: hit med nappen gubbjävel.
Jag har Focus mot toppen som Colin McRae i VM-rallyt!
"Pappa, varför har du en snabel mellan benen?"
Graffare
2006-08-27 20:49
hehe har en brorson på 3.5 år som nästan kan alla mercedes modeller och ungefär årsmodell..inte ett citat men rätt så hett
"Är det inte märkligt att vi lever i en värld där det är helt ok att visa bilder på vapen som dödar liv, men förbjudet att visa en bild på en penis som skapar liv?"
jag och min 5åriga kusin höll på att hoppa studsmatta då hon säger att jag ska sluta hoppa och sätta mig och höra på vad hon har att säga vi sätter oss och hon börjar berätta någon form av historia, som jag inte ens orkade lyssna på, men sen säger hon "blablabla...en studsmatta är ju gjord av studs... blablabla" som jag skrattade. och hon fattade verkligen inte varför
MoDo - the Heart of hockey!
Jag och min lillasyster satt vi köksbordet och käkade, hon korv och jag negerbollar. Hon undrar om jag inte vill smaka lite av hennes korv. Jag: men du vet ju att jag inte äter djur. hon: nämen Jenny, det här är inte djur, det är kött! (btw, ett typiskt exempel på hur vi i dagens samhälle särbehandlar kött som om det inte haft ett liv) Jag: Men kött ÄR djur. Det blir tyst en stund. Hon: Men du käkar ju också kött. Jag: Nej? Hon: Jo, för du ser det där vita (kokos), det är ett får!
-när fyller du år da? -När dom gula blommorna kommer. en liten kille på simmskolan där jag jobbar.
min polare 2,5 år till sin farsa: hit med nappen gubbjävel. Hahha.
När jag var typ 3 så fick jag följa med min mamma till tandläkaren. Hennes tandläkare var från Afrika. När vi kommer in till honom så sträcker han fram handen för att hälsa på mig och jag ryggar tillbaka och säger: "Gud vad du är smutsig" Man kan ju säga att min mamma skämdes en smula då. Som tur var så skrattade bara tandläkaren.
SUCK SHAFT
"Aj pappa aj aj...snälla pappa sluta..AAAAAJJJJJJJJ!!" Näää förlåt....hahaa
Ja, det är sant! Det är sant!
Min unge säger mjukostbyxor istället för mjukisbyxor. Jag tycker att det är så skönt så jag pallar inte rätta honom.
maja : jag vill också ha barn! ^^ dom är väl för söta! när jag gick i 8an va de en 6årig liten kille som spilde sin tomatsoppa på golvet. han blev helt förtvivlad och roppade på sin fröken med tårar i ögonen: - "Fröken, fröken! Jag spulde!"
Trodde du ja!
Rödlätt och fräknig som amn är får man alltid höra.. "är det du som är pippilångstrump`??? "ja självklart" "nehe!!!!! men var har du lillagubben då" "ja eh hehe , han är hemma och sover?"
-Gör du?Ska du Göra ikväll? -Näää ja gled precis i mina mjukostbrallor, ska mest sitta å mögla tror ja...
Min arbetskamrat berättade detta precis som hade hänt hans polare och dennes barn. Pappan kommer för att hämta sin son på dagis. Sonen blir överlycklig och säger "pappa,pappa kan vi inte göra den där leken med snoppen där bak?" Pappan får frispel givetvis och fröknarna undrar ju vad i helvete som är pågång. Det visar sig att "pappa" har dragit bak snoppen och satt den mellan benen så att han ser ut som mamma. Rätt mycket varnings läge på sånna grejer.. roligt va det iaf!
peace, love, unity and having fun Om man kör dubbelt så snabbt vistas man i trafiken halva tiden och löper följaktligen hälften så stor risk att krocka.
hahahah!
"aah, han kanske säljer sin bräda, men då får du räkna med o ge nåra tusen"