I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Psykopat test.

Övrigt - Blandat

2006-08-01 14:24
För att det var systerns man.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-08-01 14:47
Hennes syrra hade tagit den sista köttbullen, och det var droppen som fick bägaren att rinna över.

2006-08-01 15:00
det är Hon som är Mannen.
sen är mannen förvirrad och dödar tjejens syster
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inte inloggad x 

2006-08-01 15:13
det är systern som är mannen, dvs. hennes kusins mördare.
life sux, die.
Dinero Primero.
Rated X X X.

2006-08-01 15:21
Dicecard

seriöst... att försöka rätta någon och i sin rättelse använda denna meningsuppbyggnad "Du kanske borde istället göra en stavningstest" är bara skrattretande. och "en stavningstest"? det heter "ett".

2006-08-01 15:43
Dicecard

att jag börjar meningar med små bokstäver är ett estetiskt och aktivt val jag gör. är du ens medveten om att din meningsuppbyggnad var helt off?

2006-08-01 15:49
Dicecard

tja, det kan du ju göra om du vill. men förvänta dig inte att bli förstådd. jag blir förstådd även om jag inte börjar meningar med stor bokstav. att hacka på särskrivningar (som mycket riktigt ska hackas på eftersom folk inte gör sig förstådda om de särskriver) med en så usel meningsuppbyggnad att man knappt hänger med i vad som menas är att kasta sten i glashus.

men skitsamma. nu är det väldigt off topic.

2006-08-01 16:00
då studsar de ju tillbaka på en istället.

2006-08-01 17:20
mannen stack iväg med kvinnans syster som....
whatevver
www.enrichopic.spreadshirt.se

YOU wont be disapointed.

2006-08-01 17:43
Dicecard

jag var mer irriterad på din meningsuppbyggnad än att du tog fel på en och ett faktiskt. och nu började du själv en mening med liten bokstav. illa illa.

2006-08-01 17:52
Ja!! RÄTTSTAVNINGS KRIG!
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-08-01 18:32
Steem F19

varför skulle systern ärva kusinen?

2006-08-01 18:33
hon blev uttråkad och ville göra nåt nytt...

ungefär som att välta rymden men endå inte... =)

2006-08-01 18:46
Dicecard

att styckindela fungerar lika bra som att sätta punkt.

vad jag är ute efter är att du kritiserar andra för fel du själv begår.

2006-08-01 19:07
Jag ändar mig, jag tror på Steem s teori.
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."

2006-08-01 19:50
Dicecard

jag skriver som sagt medvetet liten bokstav i början av meningar. jag tycker det ser bättre ut. att jag använder liten bokstav gör inte att det jag skriver blir svårare att förstå. särskrivningar och dålig meningsuppbyggnad försvårar däremot försåeligheten i texten något oerhört.

och du klagade på en sak som har med förståelighet att göra medan du själv använde väldigt dålig meningsuppbyggnad, vilket försvårade läsningen och det tog ett tag att förstå vad du ville ha sagt. är det som skrivs förståeligt så anser jag att man får bryta mot vilka "regler" man vill iom att språket inte är något definitivt, utan måste få andas och utvecklas, så länge man kan förstå varandra.