Psykopat test.
"En kvinna går på sin kusins begravning, där träffar hon en man, som hon blir intresserad av. Efter att pratat ett tag med mannen så går Hon iväg på toaletten, och sen är mannen borta, hon blir mkt ledsen... en vecka dödar hon sin syster, varför?" Och sen ska man spekulera fritt om varför hon dödade syrran, inga ledtrådar elller nåt. farsan som lärde mig grejen, han läste om detta test i nån amerikansk bok om psykopater.
Du har fel. Jag har rätt.
hon vart kär i mannen som sedan hade sex med hennes syster,
- Man behöver inte vara fräsch om man har gräs!
Trodde jag också, du är inte psykopat iaf
Hon dödade systern för att få återse sin kära man?
Signatur får rum här
Den har varit uppe här förut, jag ska inte avslöja det "rätta" svaret dock..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
jag vet! hon dödade sin syster för att det skulle bli en begravning,som hon kan fara på och på såvis kan kanse mannen också vara där. så dem träffas!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
åffer e psykopat
rätt??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det är logiskt om man tänker efter... Eller så är jag antisocial och ska döda er allihopa, gAHHAHAHHAHAHHHAHAhahaHAhAHa
Signatur får rum här
balooo också, trodde jag inte om dig
balooo F16 Jag var före :D
Signatur får rum här
Ja om det är den jag hört innan så är det som Balooo säger om han var på hennes kusin begravning så har han antagligen på något sätt knytning till familjen .. så då borde han komma på hennes systers begravning och då får hon återse mannen?
Hjulet snurrar men hamstern är död
hahah åffer jag hann inte se ditt inlägg när jag skrev! men men nu är man väll en psykopat?!
balooo F16 Vi kan gå på psycho-tour och döda allt i vår väg...
Signatur får rum här
hahah jovisst ska jag och åffe göra det! så akta er för oss, vi är lite knas!
säääg svaaret ffs :D
Isoptera Kolla upp i tråden? har fått typ 3 svar som jag tror är rätt. Var mitt rätt?
Signatur får rum här
Asså jag läste nog lite försnabbt och tolka de som det var käpprätt fel :P
Nu kommer alla andra veta svaret juu :( fanken
Jahaja. vid närmare eftertanke fattar inte riktigt om mitt svar var rätt?
Signatur får rum här
gråt inte lilla sladdis! men så jag och åffe hadde rätt?
balooo F16 Vi kan skona sladden i vår bärsärkagång eftersom han berättade att vi var antisocial's
Signatur får rum här
Jeppp
Wehoo!
Signatur får rum här
hahahahah
hon dödade sin syster för att det skulle bli en begravning,som hon kan fara på och på såvis kan kanse mannen också vara där. så dem träffas! Det är väll dumt, om man vill få kontakt med kille så ska man döda en till kusin på samma sida. ...Eller så blev hon så deprimerad av att inte hitta den där killen, sedan visar det sig att syrran har det skit bra på kärleks fronten. Hon blir svartsjuk och dödar syrran!
"Bara för att du är paranoid betyder inte det att ingen jagar dig."
Big-Jum P60 du är inte ett psyko!
kan inte jag också få vara med och döda alla, jag vill va "en i gänget" :) Aja, nån som bor på söder? Har ni märkt att det är många katter som är borta typ kattligan eller nåt :P Aida, hjördis, milo heter dom + att dom är ol'school
Big_jum Alltså just det med kusin elelr syster spelar ingen roll, bara det är en i släkten liksom. Du är inte psykopat. svin :)
sladd är jag ett psyko?
men då är det ju hon som är pcykopaten, Vem dödar sin syrra för att få gå på en begravning som kanske den där snubben kommer på. Jag tror inte att mordet på hennes syster har nått med snubben att göra.
Lite smålustigt, men jag tänkte faktiskt på det där svaret som var det rätta. Är dock ingen psykopat som tur är... hoppas jag.
joo du är visst ett psyko! tihi vi alla är psykopater!
Graffare
2006-08-01 01:45
hon bad mannen mörda systern för en summa pengar!?
http://beltontorsk.tumblr.com/
naddosh Ja det är hon som är psykopaten, men hon dödar ju syrran för att hon antar att hon får träffa denna man igen på syrrans begravning, för att han var ju på kusinens begravning. alltså hon gör känslokall gärning för att träffa mannen.
nej det är manen som vill se henne så manne dödar henns syrra
Graffare
2006-08-01 01:49
ok..jag e inte psykopat..bara allmänt dum i huvet.. jaha nu fattar jag! hon döda sin syter? ok.. hmmm..hon ville få ut sina sexuellafrustrationer genom att döda sin syster..har jag rätt? vad van jag!??
http://beltontorsk.tumblr.com/
Sladd Så om hon skulle döda sin pyssling syrra så skulle det spela lika stor roll? Dessutom kanske det går jämt ut lixom, hon träffar mannen dom blir jättelyckliga, ingen får reda på att hon dödade syrran och det nygifta paret får 3 barn. Kusin och syrran dog, men så skaffade dom tre barn så så det blev 2- och 3+ vilket slutar på 1+, det är ju bra.
Big-Jum P60 "Så om hon skulle döda sin pyssling syrra så skulle det spela lika stor roll?" Ja, fast det är ingen stor grej, Det handlar bara att om man ska förstå varför hon dödar syrran. man ska kolla om man tänker som en psykopat. vad har det andra du skrev nånting med detta att göra?
Jo, att det kanske inte var så dum idé att döda syrran ändå. För somsagt, det går plus i slutet ändå. Så hon kanske inte var så psyko ändå, utan en mer uträknad verkligehets förklaring än vi normala "icke psyko" människor. Slutsats, om ni någon gång träffar någon ni är intresserad av på en begravning, döda er pysslings syster då!
Klart att hon är psyko om hon dödar sin syrra för att träffa en kille. utan en mer uträknad verkligehets förklaring än vi normala "icke psyko" människor. va?
ja...förmågan att tänka utanför lådan och sätta sig in annorlunda tankegångar är ju ett klockrent tecken på att man är en psykopat. hatar det där jävla "testet". fast mest av allt hatar jag folk som stoltserar med att dom "klarade" det och tror att dom ska njuta av nån jävla psykopatstämpel. jävlafifan.
Vad jag har förstått är det "rätta" svaret till för att påvisa någon form av ologisk och självisk tankegång som är ett psykopatiskt drag; därmed inte sagt att man är en totalt galen massmördare. Grejen är alltså att hon reagerar rätt imulsivt och håller fast vid det en längre tid. Sedan gör hon något av själviska anledningar utan minsta tanke på konsekvenser. Just den här händelsen är ju, som sagt, grymt ologisk. Kan du föreställa dig själv göra något sådant? Detaljerna är f.ö. inte viktiga, det är resonemanget hon för. Jag är för trött för att försöka vidareutveckla, jag hittar inte orden riktigt..
I´m kind of a big deal...I have many leather-bound books and my apartment smells of rich mahogny
Eller så är man en klurig psykoanalytiker :)
astrid_lindgren Ja såklart, det finns ju omständigheter också. Hon kanske inte ens träffar den där mannen på begravningen eller dom kanske inte ens blir ihop, så det är ett jävla risk drag.
ja...förmågan att tänka utanför lådan och sätta sig in annorlunda tankegångar är ju ett klockrent tecken på att man är en psykopat. Hon kanske är psykopat, men hon gjorde något som blev bättre för universum. Och hon gjorde sig själv, mannen och ungarna lyckliga. Så det kan nästan gemföras med en sjukdom som gör kroppen starkare.
de flesta som svarar "rätt" på den frågan kan redan svaret sen tidigare och vill bara verka tuffa. det är min fasta övertygelse. störtlöjligt.
Sladd P18 det där är ju inget psykopattest utan snarare en psykologisk gåta...psykopaten i sammanhanget är ju bruden som dödade sin syrra
Idag är jag farlig
Big-Jum P60 försöker du ta rekord i idioti eller vad är det frågan om? lägg ner.
För att träffa tjejen igen såklart ... tsss