Konstiga matblandningar
mat är gott. speciellt när man blandar ihop det med saker som det inte alls går ihop med. salt med äpple, salt med vindruvor, banan med cornflakes, sweet chilli sauce med ALLT, blanda chips i munnen med godis samtidigt, ris med yougurt... bla bla kanske inte det mest ovanliga men gott är det allt. vad blandar ni för gott med maten? ge mig tips! :)
min kompis brukade ha socker på popcornen. eller steka de i margarin o smör even. enligt henne var det gott iaf! bara tanken på det äcklar mig smått dock..
mjölk, flytande margarin, chokladsås å fisksås blandat är INTE gott... min bror testade idag å spydde nästan :P
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
yougurt med dadlar också, det jag äter nu. mums.
sweet chilli sauce är det enda man behöver ha i kylen! me gusta!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Citron med socker :) Filmjölk med salt.. Gurka o Tomater med salt.. Vatten o socker o citron :P Skit gott!
Highfive anyone, anyone?
Lyricist
2006-07-01 00:26
ääv vitlök/kebabsås går ner med typ allt^^ Sen testade min polare mjukglass med senap. Verkade inte vara någon höjdare haha
youghurt med vad som helst nästan youghurt med alla typer hemmamat youghurt med stekta ägg och bröd. youghurt med mynta och olivolja på samt salta gurkor till plus bröd. arab mat jag adopterat... salt på granatäppelkärnor i en skål salt på apelsiner om de inte är jättegoda. pitabröd med gulost i såndär kläm (som används för att klämma två formbröd till) och sedan heinz ketchup att doppa varma mackan i då och då pommesfrittes i mjukglass. fattar inte själv att jag tyckte om det men det var j ufan gott. (hjärntvättad av kompis) och sedan youghurt igen. När jag var liten drack jag alltid ur arlas youghurtpaket och hällde i mig litervis. det sitter kvbar än idag. är precis som farsan och bästa youghurten är ändå riktig hård turkisk yoghurt i hink.
Femme fatale
nudlar med keso mums fillibaba
pommesfrites med mjukglass är en förävla god höjdare ja! på mcdonalds speciellt. mumma.
Lyricist
2006-07-01 00:32
mums fillibaba inte for att förstöra men...hahahaha:D
nudlar med keso låter fan gott! ska testaaaas!!!
chips och yoghurt hur kudne jag glömma det! åååh matorgasm... jag är så jävla hungrig vi har basolut ingenting jag svälter bjud ut mig på mat nu.....snela ni får tutte..
Femme fatale
Lyricist
2006-07-01 00:49
jag kan steka ägg amar?(A)
Popcorn grillkrydda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
amar ska det avra chips o yougurt måstr det avra turkisk yougurt med 10 % fett i :)
när et krisar sig så käkar jag sånt där ljust orangefärgat knäckebröd från Wasa med potatissallad samt citronpeppar över.. men dåcär det kris. nu ör det kris och det finns inegn mat.. grillkrydda på popcorn? hmm... måste testas..
Femme fatale
bessserwiesser. jaaaaa, såkalrt, och salta yoghurten innan, chipsen ska helst vara sourcream and onion eller egentligen vad som helst liknande.. och det ska vara ordentlig på varje liten chips bit... mmm.. och då smakar det inte lika "varmt" som när man bara käkar chips, alltså det känns fräschare... mmm.
Femme fatale
haha så jävla sant det dära. absolut godast med sour cream onion!
ketchup på saker, som hårdbröd gröt osv. finns många ketchup fetichister, och jag tål dem inte.
"life's a garden, dig it."
Morot och sirap. Yummy
My heart lives in my vagina.
Hårtbröd & Citronpeppar är gottans & gurka med salt ^^
Fuck me, I am weak
pommes frites med mjukglass is the shit!
Om vi bara slutade upp med att försöka bli lyckliga, skulle vi få en väldigt massa tid över till annat!
zteve-o p17 ja vad ere för fel på mums fillibaba då? Ketchup på pizza e gott också
Pepparkakor med smör. alt. pepparkakor med grönmögelost. Äpple med salt. Dom där gula kolorna.. FOX tror jag dom heter med lakritsfiskar. Potatismos med steppsallad. Finns massor..
åh glömde den godaste näöstan vattenmelon med fetaost och libabröd
lyssna på mig när jag har ketchup på mina potatis plättar i skolan så blir alla svensson's värsta berörda! "usch herregudars hur kan du alexis, ja spyr nästaan" ÄR JAG ÄCKLIG ÄR JAG DET!!!!? SVARA MIG!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
al3 - lite kanske, mend et gör inget. jag är också äcklig
fast nu har jag just duschat så jag lukt gott
eller det är inte plättar, det är "bullar" fast dem ser ut som plättar fast tjockare.. tack Balhoo mår lite bättre nu faktist, duscha också nyss!
Uuuh har en syster som sätter strössel på sina popcorn. bläääh
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent
haha det är fan sjukt!
Niito: du borde testa en sak min syster aka Lemoni brukar göra. Citronsyra, salt o vatten(hur mkt lite eller inget man vill) Svider dock endel på tungan sen
I stay bent like skoliosis.. Dead Bent
jobbade på en gril förut, då vare en jävel som skulle ha kebabrulle med lingonsylt och räksallad. :/
jag levde för kicken , precis som du
köttfärsås ska man alltid ha cornflakes på
Var lite kreativ för fan!
Frysta chips, mycket bra.
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
pommesfrites i mjukglass??????????????????????????? skojar ni?? det låter inte klokt! bara tanken får mig att vilja spy.. själv så kör jag tabasco på typ alla maträtter och grillkrydda på typ allt, även fisk. När jag var yngre så hade jag ketchup på allt! .. ketchup och ris kan faktiskt vara ganska gott fortfarande Ett tips!!! .. smula fetaost med en gaffel jämnt över hela tallriken. Sen steker du äggröra viktigt att du blandar om äggen i stekpannan. Sen häller du äggen jämnt över hela tallriken med fetaosten. Så jävla gott!!!
och vem fan är du?
en kompis till mig gillar keso i blåbärssoppa.
besserwisser "vattenmelon med fetaost och libabröd" sant så sant!!!! speciellt på varma dagar
och vem fan är du?
Amar F18 Pommes i mjukglass är fan skitgott, äter ja alltid när ja köper glass på mcdonalds!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
socker på pommes=våfflor
Remy P20 ja som fan. käkar det bara till frukost nu på sommaren.
jag brukar ha fil med en massa vitlök i till ris. Men det kanske är ganska vanligt? Gott är det iaf. :)
En gång tog jag en sked, en ganska stor sked, och hällde i sirap, kanel, socker och något mer och åt/drack vad de nu var. Det var fan gott :)
ketchup med ahlgrens bilar i smakade faktiskt rätt ok
vissa tycker att jag "hädar" men jag älskar ketchup till laxfilé, iofs äter jag ketchup till typ allt ;)
a.n.n.a
godaste godaste godaste som finns är makaroner och köttbullar me b-sås och lite ketchup!!! sen mackor med tomat och salt som jag tror nån skrev längre upp
X-Art goes A-Art efter ett par bärs!
"sweet chilli sauce med ALLT " I'll second that :) Salt och äpple har vi nyttjat när citronen tog slut i ett tequilarace.
Look with your own eyes - See with your own mind
banan i kycklinggryta
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig