I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

6200 dagar åt helvete, men munspel kanske?

Övrigt - Blandat

2006-05-31 21:23

6200 dagar åt helvete, men munspel kanske?

Hej, jag är 17 år och kan egentligen ingenting. Jag har aldrig blivit bra på någon fysisk aktivitet, jag är inte så smart så jag livet bara kommer falla i knät på mig, inte så snygg så jag kan hoppas på att gifta mig med en oljemiljonär eller så rolig så jag kan hoppas på att få en egen sitcom.

Större delen av min ungdom spendera jag med att ligga på rygg i min pappasdubbelsäng och käka centerrullar och dricka Passions Mer. Jag har inga egentliga färdigheter, förutom att jag ganska öppet kan disskutera hur mycket jag hatar min svenska lärare och att jag grävde upp en kloaklock när jag var 6 år så en en pojke föll ner och bröt benet och därför lade dom ner sommarmorgon programmet "Kloak".

Så nu har jag tänkt, nu till den underbara regninga sommaren det ser ut som vi får (och som vi borde ha vant oss till) att jag kanske skulle lära mig munspel.

Sitte och jama framför brasan helt random, mitt liv skulle få en direkt vänding och det skulle inte ta många år innan ag skulle vara en klockren livsvan mijonär som bara dyker upp i Amerikanska filmer.

Men då undrar jag, hur tar jag mig till väga? Vad kostar ett vettigt newbie munspel? Ska jag använda instruktions videon, böcker, eller köra hardcore och sitter hemma och blåsa i munspelet tills mina grannar blir argare på mig än va det redan är?

Och självklart kommer den här iden rinna ut i sanden i sommar då jag inser att det är skönare att sitta inne och dricka cola, men vafan, man kan alltid spekulera.

mvh. jag.

UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL!
KOLLA MIN PROFIL!