Fan vad snuskiga alla är här :O
But for what it's worth yo, I got no regrets
".. ta hand om sig mer". haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-05-30 14:00
well hello! sommaren är i princip här, då blir alla tjejer lite najsare! eller nåt eller nåt.
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
Producent
2006-05-30 14:06
haha.. fraodi, alltid där för att hjälpa snubbar i nöd!
Nine.D Multifaceted Creativity http://www.INFININETY.se
jää 80% av alla tjejjer e heta... men tyvärr är typ alla för tråkiga för min smak, å därmed har jag gett upp hoppet på att finna någon som intresserar mig. är itne ute efter sex som vissa andra. go shunare!
watakushi thx man. "är inte ute efter sex" haha, får du aldrig din brunstiga period? min kommer nu på våren och håller i sig till hösten. då blir det fan jakt, eller bananer varje dag. sen under vintern går jag i idé, kollar hellre på vanlig film än porrfilm osv...
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare P23 min brunstiga period består av en porrfilm sen är den över ^^ om nån stöter på mig när jag har en brunstig period och inte hunnit med att runka bort den , så finns det en chans jag får för mig jag är kär :P
jag tror att det beror på din desperation. nej fan. de allra flesta killar är jävligt fula iaf och det har alltid varit så.
Delam tange barat
De beror på vädret.... För länge sen så hade människor sex vi dessa tider, för att barnet skulle ha störst chans att överleva när den föddes 9 månader senare.. Då snackar vi tusentalsår bakot.. Och denna "kåthet" som kommer från naturen sitter kvar i våran kropp.. Så vid dessa tider såå blir vi kåtare och kroppen vill föröka sig.. Där med tycker man att alla är sexigare :) De är vad jag tror :D
Highfive anyone, anyone?
Varför har jämt fel tjejer rätt kropp?
work some magic
tuttknull är definitivy överskattat. fraodi hur kommer det sig att du inte blivit bannad hittills av din tid på whoa? :D äh vafan folk är nog lite gladare och syns mer och skiner ikapp med solen och klär sig gladare osvosv. ´För länge sen så hade människor sex vi dessa tider, för att barnet skulle ha störst chans att överleva när den föddes 9 månader senare.. Då snackar vi tusentalsår bakot.. låter ju bara mer orimligt om de skulle vara så att våren blir knullidealet då ungen kommer födas när det är kallt ute! :O
Femme fatale
amar tuttknull är definitivy överskattat. hahaha, ja för tjejer kanske.
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
shunare. haha men vad fan är grejen när man kan göra det oldschool vägen.. det ger verkligen ingenting, haha
Femme fatale
Amar det är det porriga i det som är spännande :) plus alltid kul med lite omväxling.
fraodi hahahahaha :)
jaja om det är sprutet som är grejen så säg det! inte att ett väldigt bisarrt knådande är sexigt. Alltså det är fan helt cp seriöst, hahaha nu när man tänekr på det. Du kan komma en tjej i ansiktet utan tuttknådning. fan va du är dålig =)
Femme fatale
come on, du kan ju se en tjej i aniktet medan ni gör det. lär ju nästan helt garanterat vara en mer äkta grimas från hjärtad än det noll pulshöjande tuttknullet. älla har hittills fejkat för dig =)
Femme fatale
hahaha jag måste nästan hålla med fraodi där. det e den "oväntade" minen som är den bästa, tyvärr. hellre det än att hon står o gapar :)
men hahaha ni öär så jävla sämst vadå "oväntad min?" vad har ni för gretor i sängen som inte fattar vad som ska hända när han trycken kuken mellan brösten.. typ Opsie hihihhi ! hahha hellre det än att hon står o gapar :) haha har du tillfredställt en kvinna någon gång så vet du att hon inte bara gapar som en fågelholk =)
Femme fatale
ahhaha vad säger man.. slisk-Fraodi har talat ;)
Femme fatale
dom tjejer jag inte tycker är snygga är förmodligen fruktansvärt fula, skulle kunna tänka mig de mesta just nu, så länge hon inte ser ut som gollum eller nått annat snygglo..
Tell them it's okay even though it's fucked.
Burnedsoul. hahahaha vafan finns det sådana sugardaddys? =) Narki. jag har också jävligt låg snygggräns...
Femme fatale
amar jag menar inte gapa som o skrika, utan gapa efter satsen ;)
jag vet att du menade det.. men det var ju egentligen också ett svar på Fraodi som tycker titfuck-minen var mer prisvärd en den vanliga, då undrade jag mer vad den vanliga minen var+ för man gapar ju som fågelholk mer sällan är grimaserar vid just sexakt. (inte det du menar) fan nu blev de så invecklat. sluta. haha
Femme fatale
jag vill inte vara backup *grrr*
Hjulet snurrar men hamstern är död
isoptera du blev plötsligt nummer 1. fraodi hustla mej på den andra :P
shunare : ooh shit *flyr*
det e chill jag (fraodi egentligen) har smidit andra planer.
:O
Amar F18: haha klubb eller? :P
Tell them it's okay even though it's fucked.
Det verkar som alla är rörande överrens om att det beror på våren snarare än desperation.. Skönt att jag inte är ensam med att bli hård i brallan varje gång jag går på stan då iaf! haha, var fan rädd för att jag skulle behöva söka kvalificerad hjälp.. Synd bara att man ska vara så förbannat blyg då bara, skulle aldrig våga mig på att prata med någon av dessa skönheter, gör ni det?
There´s no point of living if you can´t feel alive....
alla tjejer blir finare på sommarn..
New job. New Life. Good life
MrMeaL P3 no regrets... fast den filosofin funkar inte i praktiken
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
MrMeal nej jag vågar inte. inte ute på stan iaf. har en polare som e fett skön, han raggade upp sin tjej på bussen, sen blev de tillsammans. alltså fatta va grymt. jag har nog aldrig sagt mer än typ ursäkta e den här platsen ledig. och jag är inte blyg för fem öre... men vafan. som suntzu säger, no regrets. jag ska börja leva efter det motto. ser du nån du vill ha så kör, vafan e det värsta som kan hända? ett nej som sargar självförtroendet lite, men det får du upp när du híttar nån full tjej på en krog du kan hångla upp.
Vart bor du?
.................................................................................................... <- Ett hundra punkter.