Folk plötsligt snyggare?!
Okej. Nu har jag varit singel i någon månad och det är precis som om alla brudar blivit mycket snyggare?! Frågan är vad det beror på... HAndlar det om att man blir mer desperat när man plötsligt inte har "fri tillgång" till en snygg tjej och därför automatiskt sänker ribban för vad man tycker är snyggt. HAr man blivit mindre kräsen helt enkelt? Eller är det kanske så att det är våren de beror på. Man blir på bättre humör, får en allmän frihetskänsla i kroppen och flickorna klär sig plötsligt sexigare (läs i mindre) och därför tuggar man fradga var tionde meter när man går på stan? I så fall borde det ju vara fler som känner som jag utan att nödvändigtvis vara nyseparerade.. Känner ni så? För det är vrkligen sjukt. Jag ser snygga brudar ÖVERALLT plötsligt, det räcker med att kolla in ni tjejers sidor här på whoa för att hitta hur många skönheter som helst. (Sug åt er äran nu flickor) Är jag överkåt eller är världen snyggare?
There´s no point of living if you can´t feel alive....
alltså helt allvarligt så är typ 80% av alla tjejerna heta mer eller mindre. det är sjukt. kanske för att jag varit singel i 5 år ;)
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
Det är vår!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fraodi haha men det är sant. går man inne i stan blir man fan galen, rövslick på varenda en ....
"Vi fick ögonkontakt, jag log, hon log... vi var nakna. Tysta, svettiga, nakna och helt naturliga." - Emil_brikha
det har varit en lång vinter o nu när våren äntligen börjar titta fram gör också kåtheten det, man bara måste hitta nån att köra upp den i, så kraven sänks väl i takt med desperationen it's been a long time......
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
yes i smell it!
Fraodi men ge fan i att uttala dig då
grabbar o töser.. de e vår !! (som nån redan sagt) det är alltså då alla djur på jorden vaknar till liv. sexdriften blir starkare o vi blir kåtare. its not ur imagination!
fraodi hehe, va snäll du är som hjälper mej på traven :) enda kravet: en nice röv.
jag hoppas det gäller tjejer också. me no like no dick teaser
Det är ju ett av de säkraste vårtecknen när alla tjejer börjar se helt otroligt bra ut... :) AAhh, jag älskar sommaren och allt den har att erbjuda!!..
There is no way to peace and love, peace and love is the way.
+ ett rent daimkryss
Fraodi jag ser det nu, ville bara hitta en anledning att börja bråka med nån för att få ut mina nedtryckta agressioner, rotade i mitt mörka inre där endast ångesten förmår frodas...
Folk blir iallafall inte VACKRARE med våren, så fort solen tittar fram blir man fan skrämd så hårt att man aldrig mer vill ha sex igen! varför ser folk ut som skit och tappar smaken helt bara för att det är vår? vad har ni på er människor? var kläd-satan inne och jävlades med sommargarderoben under vintern? NI SKRÄMMER MIG Så min gissning är att solen inte bara får blommor att växa ;)
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
Att ha i baktankarna: Det är Vår/Sommar nu då folk får extrem lust att ”Piffa” till sig. Vilket kan ha mycket med saken att göra. Sen är det ju nu man ser folk utan hundra lager kläder också, man ser människors skönhet bättre just nu helt enkelt.
Just fan, det är jag som är Satan.
synd att de inte är så för mej.. tänk om 80% av alla killar ja såg skulle va snygga.. DAMN! tjejer är snyggare helt enkelt
överklass F16 du ser vår-tillpiffad ut... ska vi campa på urf? ;)
SirBoss F12 de är dock inte utrustade med sådant som får tjejer att känna att de lever
Toastare
2006-05-30 00:07
Det är som sagt vår (för femtielfte gången) Man klär sig tunnare... slipper bulsig jacka, halsduk, vantar, och stövlar.. går i mer luftiga kläder, håret är lyckligt av att få vara utsläppt och bleks direkt av de första solstrålarna, man visar sina fötter med målade naglar... man skrattar mer.. man är vårlycklig!
Jag skyller allt på Emma!
fraodi hahahahahahahaha! fan jag hatar inte varför du är hatad av så många. du är lätt med på min topp 5 whoa lista :) fraodi for president :)
SunTzu P20 Tack ska du ha! Haha men vet aldrig vad som händer, tack för erbjudandet!
Just fan, det är jag som är Satan.
överklass F16 shunare är min kompanjon, tänkte samla alla trevliga människor på ett och samma ställe där uppe.
gah nice nu ska jag hugga på PM ;)
överklass ja du och suntzu lite vid sidan av.. jag kan lämna tältet om det behövs... bountyboo det är sent på natten och vi har tråkigt, låt oss gå lite offtopic min vackra dam :$
Toastare
2006-05-30 00:20
shunare... en aning.. men akta så jag inte ger fraodi en banan som han sa! han gillar tydligen inte frukt
Jag skyller allt på Emma!
bounty att banna fraodi är som att ta bort halva charmen med whoa :(
haha fraodi du gör rätt i att försöka hooka shunare han verkar ha en crush på dig
Människa! Hur okunnig är du inte i din visdomshögfärd! Tig ty ni vet ej vad ni säger.
du ska skicka pm till han där du berättar om ditt ass hahahaha... skön snubbe fraodi :)
SirBoss F12 du verkar va riktgt dryg av dej...lr så e du bara 12 som de står o då förkarar de saken..ditt senaste inlägg visar ju att du inte verkar ha många år på nacken eftersomdu knappst skulle frågat va han mena då :)...
en död moderat är en bra moderat
narcissus och AEAP ja fraodi är skönast :) fan hon snackar med mej på pm nu.. fraodi hon snackar med mej på pm nu. thx mate! 5 långa år fattar du vilken ångest? :P
shunare: beskriver hon sitt ass som hon skulle ?
mig äre tvärtom.. har inte sett några fina snubbar på länge sen haffar man en så plötsligt dyker massaa upp överallt så att man bara dreglar men man får ju inte röra då.
kul att de körs
hahahaha... fraodi my hero just nu. nu ska ja däcka gonatt sweeties
Tycker tjejerna är för tjocka nuförtiden.. speciellt i Stockholm. Inte så tändande
PUNGEN SKA MED IN ANNARS KAN DU GLÖMMA DET!
AEAP hehe nej hon sparar nog på detaljerna tills träffen :P fraodi hehe yeah thx m8. du är fan kungen, kan inte propsa dej nog :P
escalady haha, vafan den är on märker du inte det ;)
fan fraodi du får hooka upp nån me mig nästa gång!!
haha. vaddå vill du att jag ska gå rakt på sak? ;) fraodi hurry man, coacha mej!
escalady nu när han har försvunnit får jag klara mej själv, langa din msn ska jag visa vad jag går för ;)
fraodi and its all thanks to you :) hon e lite seg på langa den dock..
casp_ P20 ofta att du kan komma å döma min personlighet genom ett inlägg på whoa! TIG säger ja till dej.
har hört att man blir kåtare när vårkänslorna kommer och man längtar till sommaren ;) kanske därför alla tjejer blir snyggare ;)
Hjulet snurrar men hamstern är död
Fraodi: hahah en backup :O? IIIII have a big but and i can not lie ;) ne men mitt assss duger la :) hade jag åkt ner till brasilien hade dom älskat mig ::)
fraodi: aha en sån backup .. ne jag klarar mig nog ;)
Tub F18 du då?
fraodi oroa dej inte, hon e vacker. isoptera får bli backup om jag får dissen däremot ;)
hahaha... fet tråd:D
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
den handlar väll om tuttknull...eller?
Well all I need is my 40, some Buda and my Timbs my biggity black benz with them 19 inch rims...
SirBoss F12 byt blöjor
en död moderat är en bra moderat
kan va najjs...