I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Folk plötsligt snyggare?!

Övrigt - Blandat

   

2006-05-29 23:49

Folk plötsligt snyggare?!

Okej. Nu har jag varit singel i någon månad och det är precis som om alla brudar blivit mycket snyggare?!

Frågan är vad det beror på...
HAndlar det om att man blir mer desperat när man plötsligt inte har "fri tillgång" till en snygg tjej och därför automatiskt sänker ribban för vad man tycker är snyggt. HAr man blivit mindre kräsen helt enkelt?

Eller är det kanske så att det är våren de beror på. Man blir på bättre humör, får en allmän frihetskänsla i kroppen och flickorna klär sig plötsligt sexigare (läs i mindre) och därför tuggar man fradga var tionde meter när man går på stan?

I så fall borde det ju vara fler som känner som jag utan att nödvändigtvis vara nyseparerade.. Känner ni så?

För det är vrkligen sjukt. Jag ser snygga brudar ÖVERALLT plötsligt, det räcker med att kolla in ni tjejers sidor här på whoa för att hitta hur många skönheter som helst. (Sug åt er äran nu flickor)

Är jag överkåt eller är världen snyggare?

There´s no point of living if you can´t feel alive....