Skönaste pressbilden!
Jaaäää, ta bort tråden om det redan finns en likadan eller nåt. Vem tycker ni har den skönaste pressbilden?
Credit crunch crunch baby
jag såklart....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min ser skön ut iaf. sen om den är skönast vet jag inte.
din var faktiskt fedt nais
päääääh
Ja gillar mig, för de säger min bild att den gillar Hock, den är sötoh:$
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
den e la såft
Min, jag ser ut som fan.
Fuck me, I am weak
som fan? Det är sånt vi gillar pucko!
Producent
2006-04-16 17:54
min e ganska små cool
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
min så klart, jag har faktiskt accepterat att jag är en apa :P
forever feels like home
min e vacker tycker jag iaf...... alla som tycker Boxning, K-1 och liknande är barbariskt och borde förbjudas kan ju ta en titt på min press och få en tankeställare
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min är snyggast för att jag har en rörlig bild bettie page
min såklart!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Emil_brikhas är grym. "Förortens flagga". Normlat tycker jag att hans bilder är ganska trista, men just dne bilden är grym.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
min ar vacker!
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Tack!!!
jag gör väl som alla andra om nominerar min egen
Som dröm var den vacker att få
erorone helt klart. sig själv som seriefigur (y)
Jag gillar min. personlig!
behöver ni funkis så bjinga bilen!
grandblablabla, ja du gillar din vägg, vi vet, vi vet... :P
jag har gulligast.
too shy to shine http://estailo.blogg.se
Färskingar.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
whatone haha ta inte från mig det enda jag har.
behöver ni funkis så bjinga bilen!
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Redaktionen
2006-04-18 06:28
Baah, ni får länka bilderna om det ska vara intressant.. Ni kan inte bara hålla på och skriva MiN!!1 det är liksom ingen mening med det.. ..eller så är jag bara jävligt lat.. Hursomhelst: Länka !
namaste
En pressbild är inte en presentationsbild, en pressbild är en pressbild. Skriv vad ni menar för bövelen. Sitt inte uppe om nätterna och utarma språket, läs era läxor i stället.
Redaktionen
2006-04-18 06:48
finns det nåt äckligare än whoaiter som självpropsar sina egna bilder följt av utropstecken och en ful smiley? borde vara förbjudet att självpropsa i såna här trådar.
"du är inte en stor hund, du är mer som Toto, du har inga pengar"
Tekon damn man... :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Min, för jag har ett eget spel :D
I live my life one videogame at a time.