Nu sitter jag å dricker Åbro Original. Det funkar alltid! Annars är jag väldigt förtjust i tjeckisk öl,Pilsner Urquel främst. När det gäller lättdrucken öl,så finns det bara en som gäller,den underbara Fransosen Kronenbourg.
De sinnessjukas historier är de enda värda att lyssna till
Shit var Lol! Ingen som kan drick ordentligt! Öl är nice men lide en f15 dricker 3 plattor! My ass!
XXX
36 liter öl för en flicka på 17 år? Hehe, skulle inte tro det... Såvida du inte är smällfet och eller räknar hela hultsfredsfestivalen som ditt rekord. Mitt favoritöl är Staropramen. Var i deras fabrik i Prag för ett år sen, vilken dröm.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
13st 500 ml Kung och 350 ml tequila + en cider på krogen på en kväll. många minnesluckor
bästa biran e Zeunerts! snygga burkar e d oxå
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
Heiniken ofcourse! sen vet jag inte hur många jag slängt i mig som mest. Brukar njuta och inte bli allt för full :)
JMD, Jag Måste Dansa!
prips light 3.5% heineken 3.5% Norrlands Guld 3.5% Småland 5.2% Sofiero 5.2% Stockholm festival på grön glasflaska 7.2% detta dricker jag.. och glöm inte, folköl är gratis!
http://www.danasoft.com/sig/Rttis.jpg
Carlsberg is tha shit!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stella bärsen e bäste på listan min=)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
6 - 10 stark o blir wasted alltså
Bästa bärsen: (ej nödvändigtvis i denna ordning) Guinness Staropramen Branik Murphys Red Cream Ale Red Stripe Finns för många bra :D
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
Staropramen!
eller jag bara skoja!
Mariestad.... gah så gooood
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
2 Plattor på 3 och ½ timme. Älskar öl FETT! Bästa ölen--> Mariestad 5.2or(5.3or?:S) på flaska annars Heineken !
Är det på G så hänger det.
1 Stella Artois - fan de måste stoppa in nån extra ingrediens som gör en helt jävla fucking wasted 2 Carlsberg Sort Guld - systemets lite svagare variant är skitgod men de danske originalet är fint det med trean finns inte riktigt då jag brukar hålla mig till dessa eller köpa den billigaste ölen jag hittar... Dricker kanske en 12 öl när jag festar
Skåne!<br>"Ninka! hon hjälper ju tjuvarna att spana ju!"
Jo tack. Öl är gott. Speciellt ute i sommarsolen. Dricker ca. 7-8 öl 5.2% när jag festar.
_-Bacteria-_: när jag var i kiel i vintras hade dom warsteiner cola.. köpte en o testade, inte så hemsk som jag frukade den skulle vara, men inte direkt nått man suktar efter..
Tell them it's okay even though it's fucked.
KOFF tror att dom kör sin grej.. men dom har ingenting. Det är absolut inte klartttt med koff..
Min lista har fått ett starkt jävla tillägg! 1. Stella 2. Stockholms Festival 7,2 3. Sort Guld
Vette fan va rekordet är utan å spy men 20st stora stark ca. Favorit ölen är lätt Guinness :]
"What's the point of representin' A style you can't live?"
Bigzimp P19 fixar du 20 Guiness så är du gud, inte för alkoholen men för att man blir så jävla mätt. 20 stella fixar jag men fy fan inte mer än tre guiness
gurra kan det här. jag tog en red stripe ur kylen, satte mig på min lilla uteplats utanför lägenheten och kände mig helt underbar. finns inget godare än att sitte och zippa på en red stripe.
förövrigt jävligt roliga reklamer dom har på sin hemsida.
"its beer, hooray beer!"
http://www.redstripebeer.com/
"ey, jimmy, why is there an red stripe on the bottle? "because its called red stripe" "why is it called red stripe?" "LEAVE ME ALONE!" "tsss, chump." jag borde gå och lägga mig.
ColdE P59 Hahah, sanning, men var typ 5st guinness som slank ner i min "rekorddrickning" resten var Karhu :P Glömde skriva det. Mitt guinness rekord är 8st, sen pallade jag inge mer =/ Ska försöka slå det snart! Men så jävla jobbigt å svepa en hel guinness =/
"What's the point of representin' A style you can't live?"
favoriten är helt klart Singha !
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Haha soft tråd:D jaaadu man har väll klunkat i sig 10 strak då är man lagomt full sen tar man lite sprit på det då sitter det i!
Dont get high on Drugs, Get high on Hugs!
spacecake Låt mig ge dig en internet kram *kram* Singha is the shit! Någon som druckit chang också? från thailand....
-- Mr.L --
Åhh, jag hatade öl fram tills för några år sedan.
Sa alltid att det smakade som piss och blev lika förbannad varje gång ihärdgia öldrickare svarade
"jahaaaaa, hur vet du det då, har du smakat piss eller , HAHAHAHAHA". . Sen åkte vi till Danmark för utbyte och fick lära oss hur man dricker öl som bäst. Dvs att man köper en back var och dricker sig redlöst packad och springer en hinderbana runt Roskilde för att komma till finalen där man får en ölhatt och halsar ännu mera öl. Efter det hade smaken fallit mig in. Året efter blev det utbyte med galna belgare som tog oss till en krog ( vi skulle bara äta lunch sa de) där man kunde smaka på över tusen olika ölsorter. Jag testade väl 14 innan jag blev apfull och försökte antasta ett flertal personer i Wargehem. Oftast dricker jag en öl per ute kväll. Nuförtiden är det
Martini Rosso som gäller.
Topp 4
Koff ( bara för att min pappa drack det och jag stal en massa när vi var 12 och drack, nostalgi på den)
Duvel (super mumsigt) tetn!!!!
Kriek (körkbärsöl, den är godast på krogen i Belgien kall som fan)
Heiniken - lika god varje gång
Carlsberg - hur mycket jag än drack så ville jag ha mer
Du har inte druckit öl förrns du har druckit Belgisk öl and thats. that.
Öl är livet asså! :D Jag dricker alltid sofiero, sofiaro brukar jag kalla de på fyllan! :P pripps är också himla mumsigt, diggar även slots guld ! har väl druckit 8-9 st starkbärs (slots guld 33 cl) som mest tror jag, om de inte va ännu mer?! :P kan fan inte dricka sprit längre för att jag bara dricker öl nu för tiden. har alltid älskat öl. drack de redan som liten kikka när pappa doppade min napp i sitt ölglas. i thank my dad for that! ^^
Trodde du ja!
öl= liv öl är liv öl är dansk fadöl!!!!!!!!!!!!!!!!!! the one and only
~~~War, Hate & Confusion~~~
gräsmatteöl är den bästa iofs?
snakkes!
suniil aa.. chang är fett god den me! men man (eller iaf jag) tål inte lika många.. : P
kärleken till pengarna är roten till problemen.
Heiniken,norrlands guld
Invandrar tjejer samlar luft i kinderna för att sedan säga: - aBoo
En polare i sthlm bjöd mig på en indisk öl som heter king fisher förra sommaren, lätt den godaste ölen jag bärsat på. Har inte hittat den här i gbg dock :S öl öl öl!
Empress
Heineken 33cl på glasflaska!
nån som vill komma hem till mig nu o dricka lite bärs ?
Suck, Oskar lille. Du missade att min tråd bad om en top tre
Etzmaot Le Yehodim http://kattenmjauv.blogspot.com/
bira bira bira bärs bärs bärs sen går man hela månan utan cash vash cash, jag e pank-.-
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
fan va jobbigt.. du får bärs pengar av mig o du kommer hit nu o dricker med mig ! phatsniper
Miller eller Lapin Kulta i glasflaksa ska de va ! , mitt rekord är en platta , men hade garanterat druckit mer utan att spy , men jag hade slut ;D
Det Var Tur Att De Inte Var Saxen Sade Finnen Som Fick Kniven I Ögat
favoriten är Staropramen Premium Lager på flaska :) rekordet ligger 2 plattor på 1 dag, efter de så trodde jag att jag skulle avlida o spydde i ett par timmar, skall även tilläggas att jag hade krökat i 4 dar innan o jag hade 1 år innan av otroligt mkt krökande så de gav mig lite veteranisism om man kan säga så :P
Utan att spy ^ 32 norrlandsguld på en kväll. + några shottar då.. Lapin kulta eller Norrlandsguld!
Lapin Kulta innehåller Råfrukt dvs inte bara korn utan majs och ris.. det känns inte på riktigt lixom :(
www.justdet.se - svensk hiphop
den här tråden var ju färsk... kul att skryta om vem som pajjar huvudet mest
Mabuhay!
Hur många öl trådar finns det?