hur mycke öl brukar ni dricka en gång ni är ute. hoppsan.. det är så olika! men oftast så blir det väl 12 på förfesten.. sen.. hmm. 4-5st på krogen kanske.. jag vet inte, brukar inte räkna faktiskt! hehe.. en gång när jag & en kompis satt hemma hos min brorsa och bärsade drog jag i mej ett helt flak själv.. utan att spy.. det förvånade mej faktiskt.. Vilken är eran favorit ÖL? jadu.. vettefan.. Hof funkar primaskinka, annars Lapin.. fast för det mesta blir det smuggel, duger fint det med.. Öl är livets dryck, har alltid vart & kommer alltid att vara!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
lhabia aah efes i turkiet, slog tillomed heineken.. såna där sköna ihoptryckta flaskor :D
ÄÄÄÄHHHHHHHHHH salla vet att onsdag är den i´ntergalatiska öl dagen heil sofiero
varför skapar han en till öl tråd?
24 Karjalan
"Whatever doesn't kill you simply makes you... stranger. "
Heineken, Amstel, Brucher och Carlsberg Black Gold är goda öl! Åt helvete med svenskt öl förövrigt, smakar hästpiss!
At the gates of Eternity...
"Klassiska öl tråden. ska aldrig dö ut." Fniss Öl är gott Starobrno på fat = mums. Men mycke dricker inte jag. Fria tappar en gång är nog rekordet... Tappa räkningen efter 5. Fyllda till... 0,6Litersstrecket. Mina kära kollegor är bra på att supa folk under bordet. Caps, tärning å andra fina ölspel gör ju inte antalet mindre heller direkt...
"Even so, there's no excuse for putting pineapple on pizza."
palla räkna..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Riktigt töntig tråd.
<br>
kommer inte ihåg men det e mer än 2 plattor under en kväll men då fanns det en grund till att man kunde dricka ganska mkt också
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
Kilkenny Hobgoblin Bishop Finger tills jag dööööööööör :)
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
jag har fotobevis på mej efter att ha druckit 12 bärs plus en liter vodka hah, d va dock då ja ramla handlöst i hornstulls rulltrappa 2x om.... annars e 16 bärs va ja klämt i mej som mest på en kväll o usch inget o rekomendera, spygräns önskar jag att ja hade! stor stark tack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja blir 5,5 år gammal när jag druckit fööör mycekt.. egentligen är jag nästan 12! ;)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är lite noob så en 8a öl brukar räcka fint! fan va jag längtar till sommarn så man kan sitta och öela ute!
Men lika glad är jag för det!
tjeckisk bira ska det vara!
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Bäcks är ruskigt goda annars blir det fattigmanna biran sofiero...
mmm precis...
ekerö tjeckisk bira e d äckligaste som finns d smakar bara smööör, vill du ha billig sådan gå till kontrast o sup dej full=)
_Rookie F20: grattis du är utsedd till dagens skräcknörd
en sak med att dricka innan man drar ut... visst kan man göra det, men billigare blir det ju inte för man e ju ändå lika ölsugen när man kommer fram dit man ska ...om inte mer....
Jag fiser THC !
Är i sydafrika nu. vad sägs om 7 spänn för en stor stark ute! så jävla nice, i vilket fall så har dom en god öl här nere: CASTLE
hell e rätt grymm för att va svensk
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
De godaste ölen e ju det Thailändska Singha och det Danska Turn (hampa öl), now thats some good shieeeet! Mannen...
Ja vadå hur många man kan dricka beror ju på hur länge man håller på. Jag och polarn hinka ett helt flak norrlands på en "kväll", och vi var aldrig stupfulla. Däremot så började vi vid 8 på kvällen och slutade ungefär 12 timmar senare.
"I whistled for a cab and when it came near, there was a hispanic in the car with lice in his hair"
Ingen aning vad rekordet är, men när man är på festival så dricker man ju konstant, så kanske lite mer än ett lock på en dag. Mariestads är ju helt klart den godaste ölen!
Vad är det du vägrar att berätta / Grabben jag ska nog få dig att berätta med hjälp av en stor jävla beretta - Organism 12
jag dricker öl precis nu!!! HAhahahahhaha....
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Tomat Du gillar heineken jag gillar heineken, vi gillar....ja du vet vad!
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Mycket skitsnack här inne.
Rothaus bier är smaskig, lika så Ganters lokalbärs "Freiburg".
spliff macht frei
säjer bara en sak JÄMTLANDS PRESIDENT synd bara att det icke är ett budgett öl
annars dricker jag norrlands för tillfället
näe det ska vara ett gäng kalla zeunerts.. det måste ja säga.. riktig norrländsk bärs!! satsa på det flickor :P
fan va töntigt å hålla koll på rekord hur många öl man druckit på en kväll osv...töntigt att skapa en sån här tråd när man är 15år även.
Om du lever ditt liv efter vad andra tycker så lever du inte ditt liv.
Bobdalob Ja för coolhetsfaktorn på tråden stiger ju avsevärt om trådskaparen varit över 20. Mysigt med syskonföräldrar eller?
och det tror du man minns?? finns många goda öler; newcastle, corona, nastro azzuro, hoegaarden, esb m.m.
Tell them it's okay even though it's fucked.
fan va cleant, snart blir det öl... !
jag sitter här med min budget sofiero hej
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
Idag blir det Pripps Starkisar och ishockey :0
Lapin kulta är nog den godaste ölen som finns fan den är underbar!!
Ta mig inte seriöst Jag är inte på riktigt
Jag dricker hellre cider än öl .
Shit vad ni dricker mycket. Jag brukar dricka en eller två öl, Corona är gott.
Förr kunde jag bli full på två folköl (det var tider...) Kan jag tyvärr inte längre...
Men asså typ sådär dårå...
Jag känner absolut av två folköl. Om det är ren ölkväll brukar det väl bli 10-12st som mest. Alltid grön tuborg.
drack en halv back starkol en gang utan att bli full, da slutade jag dricka..nu behovs knappt mer en 6 follor...lagom!
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
Någon som dricker Cola och öl? I Tyskland var det vanligt förekommande. "Ein bier und ein Cola"
spliff macht frei
åååh jag ville tjäna pengar så att man har råd att dricka nåt som inte smakar som något apskötarna på zoo har moppat upp från golvet av buren...guddjävulen så äcklig Kung är.
Falcon export e juh mitt favorit öl, men när jag e på krogen så dricker jag konstigt nog Heiniken(stavning?) som annars smakar blaskigt vatten.
O förr dack jag Alltid ett öl som heter Vest Fyen, tror inte de finns längre o kommer inte ihåg om de va gott.. men de gick ner iaf..=)