I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Algebra Blessett - U Do It for me (video)

Övrig musik - Soul & RnB

   

2006-09-11 18:53

Algebra Blessett - U Do It for me (video)

Senaste veckorna har allt handlat om JT, Aguilera och Beyonce kanns det som.

JT jobbar med Timbaland, min nyvunna karlek Timbo gor det grymt, skulle vara skont om JT antligen skulle kuna lara sig att sjunga, ordentligt!.

Beyonce gor 60- & 70-tals inspirerade latar, vilket iof ar kul. Men ingen brydde sig nar Ricky Fante eller Malik Pendleton gjorde det...

den sorgliga verkligheten ar val trots allt att folk intresseras av sant som ar mindre bra, kolla bara pa all publicitet Paris Hilton far, och det intresse som visas,...och sen blir man helt fortjust om det ar over forvantan... .

Ar det nagon som ar tveksam till om det kommer att vara daligt???!!!

For Er som glomt James Poyser/Vikter Duplaix( vikter som snart kommer med ny soloplatta..om den inte ar slappt..), Kedar Massenbourg (som hjalpte till att forstora var alskade Motown...minns Ni Motown?), sa slapper iaf Algebra Blessett snarts in skiva, pa Kedar Entertainment, dar bland annat Poyer och Duplaix producerar..och om jag inte helt missminner mig kanske aven Raphael Saadiq...fran Tony, Toni, Tone....hmm..D'angelo...? Inte?

Mysig video ocksa

olletagesson.blogspot.com
Hiphop is dead - long live Soulmusic