I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hoffmaestro feat. Melo - I'm not leaving now (mm.)

Övrig musik - Soul & RnB

2005-11-18 17:40

Hoffmaestro feat. Melo - I'm not leaving now (mm.)

Längst ned på den här sidan , i den högra kolumnen finns det en länk som heter "FCZ, Alanis Morissette, Depeche Mode, Cat 5 m.fl. Se massor av videor i vår tv-spelare." Klicka på den och välj sedan Hoffmaestro feat. Melo - I'm not leaving now. En märklig video med mannen med rösten.

Det finns lite annat smått och gott där för soulintresserade, bl.a. Ninsun Poli, Timbuktu med Damn! på Mosebacke, Leela James, Daniel Lemma, Jaqee och John Legend.

Every day's another chance to get it right this time.

2005-11-18 19:16
Ehmm..

Grym låt! Grymma snubbar!
MIXTAPES: www.djcrilloh.com

2005-11-18 19:22
Jag tycker Hoffmaestro, i låten med Melo, är kass. Får ingen känsla av killen.
California, knows how to party!

2005-11-19 10:25
Bla bla Hoffmaestro...ge mig Melos album nu! :-)

Lite kul video. Från vilken film?
´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸.·´¯`·.¸¸. ><((((º>
www.beatheartsblog.com

2005-11-19 11:32
Stockholm Boogie. Hoff har "andra" huvudrollen.

2005-11-19 12:34
glömde tillägga att man blir sjukt bortskämd när man sett dem live ett par ggr.. O-Baren på Sturehof i onsdags tex.. en rackig musikvideo på internet säger inte mycket en persons talang och karisma.

2005-11-19 12:43
Videon är lite sådär, förstår att den inte uppskattas av alla. Kanske till och med vågar påstå att det krävs ett rätt speciellt sinnelag och en nypa knasig humor för att digga själva videon

=)

Däremot så håller jag naturligtvis med crill-oh, efter att ha sett de live ett antal gånger så är man otroligt bortskämd och jag kan verkligen rekommendera alla att pallra sig till nästa show för när de gör det live så gör de det sjuuuukt bra med otroligt jävla ös och en helt underbar övertändning !
Seize it, Use it, Live it

2005-11-19 12:59
Just det, hörrni se filmen sjukt kul =)
Seize it, Use it, Live it

2005-11-19 14:53
Diggar inte alls.. Tråkig låt i helhet. Melo har aldrig varit en person imponerar på mig, sure killen kan sjunga men likadant på varenda låt som skapas?!
www.myspace.com/andruecavaco

2005-11-19 15:24
Jag vet inte, just den här låten är väl knappast det bästa jag hört av Melo. Men jag vet inte om jag håller med Andrue om att Melo låter likadant på alla låtar. Kanske är det så att jag gillar hans sound för mycket för att tröttna.
Sen är det väl ganska många artister som låter rätt lika? Kolla bara på Mary J Blige till exempel.
Every day's another chance to get it right this time.

2005-12-17 10:45
ssåååååå jävla tungt
 TungGungClick.se Youtube.com/TungGungTV

2005-12-17 12:55
Jag röstar för hoffmaestro, fast det är ju inte så mycket soul fast det är bra :) Skönt med någon som inte wailar bort allting, tycker t om. rockersen börjar waila runt dessa dagar :(

Melo är bara grym, men han är jätte övertygande i denna låt, tyvärr.

Snabbanalys, inshallah!
www.myspace.com/calleochadam

2005-12-24 14:58
är helt kär i den här låten och känslan jag får av den.. lite smådepp dock.
www.unt.se/musikbloggen