Bouncing Souls - Gone
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Skivsamlare
2008-09-17 21:39
Mattias Alkberg BD - Vi lägger oss igen.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Markus Krunegård - Det Är Ett Idogt Jobb Att Driva Ungdomen Ut Ur Sin Kropp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Lucksmiths - Music to hold hands to
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Smiths girl afraid
Thursday - As He Climbed The Dark Mountain excerpt.
•pave paradise•
lhabia, fan vilken chock jag fick när jag tryckte på play :( trodde det skulle vara något mer anjigt...
aniii: Haha, du glömde nog att jag är uppväxt med sånt här och älskar det fortfarande. Du ska få en skiva med "anjig" musik snart ju. :)
•pave paradise•
Hot Chip - Out At The Pictures
Logh - Fell Into The Well Mmmmmmm... bra skit
Look with your own eyes - See with your own mind
This Empty Flow - Everything/Nothing
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
NP: iLiKETRAiNS - Spencer Perceval
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
United Nations - Filmed In Front Of A Live Studio Audience.
•pave paradise•
Mixtapes & Cellmates - Distance, blinding lights
Anima Sola
bara för det kontrar jag med Rocky Votolato - Mixtapes/cellmates
Daft Punk vs. Jamiroquai - Dj Skylat dope mix
Slim Harpo-"Strange Love"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Cage - Shoot Frank feat Darryl Palumbo
Bra shiznits Filbunke!Jimi Hendrix - Burning Of The Midnight Lamp
Ozric Tentacles - Myriapod
Bob Marley - Three little birds
Artist: Muddy WatersLåt: Standing There TremblingAlbum: The Anthology (1947-1972)
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Squeeze-"Remember What"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Shadia Mansour - Asalamo 3ailikom
Homies "Gå och hacka knark istället tönt"
The John Buzon Trie - Caravan
PenDragon: tack! syftade du på just Shoot Frank eller rent allmänt? :) Against Me! - White People For Peace
Både och :)Santana - Toussaint L'overture
The Lillingtons - Black Hole In My Mind
Drudkh - Sunwheel
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
John Mayer - Free Fallin' (Live) Otroligt bra cover. Man ska inte kunna ha sån röst live.
The Lillingtons - I Need Some Brain Damage
The Lillingtons - Phantom Maggot
Bob Dylan - With God on our side
Pendragon: Måste hålla med dig för en gångs skull, om något som inte är Led Zeppelin dessutom! :O John Mayer är duktig, riktigt duktig, live. Vill väldigt gärna se honom live både för att han sjunger som han gör och för att han gör det samtidigt som han spelar som han gör.
•pave paradise•
The Loved Ones - The Bridge
The Loved Ones - Brittle Heart
Kings of Leon - Holy roller novocaine
Arcturus - Deamon Painter Borknagar - Colossus Underbara solon och ICS Vortex är bra som vanligt.
BD - Upside down and inside out
lhabia Jo jag upphör aldrig att bli imponerad av folk som kan spela överhuvudtaget samtidigt som de öppnar käften... än mindre på den nivån Mayer lägger ribban. Rent generellt ligger han inne med så mycket känsla och teknik på guran att det är fånigt... jag har alltid gillat Mayer, men de senaste 3-4 åren har bitarna verkligen fallit på plats för honom. Förresten, vadå "för en gångs skull"? :P Du får det att låta som om vi är oense gällande musik hela tiden.Filter - The Wake Richard Patrick är lätt en av de bästa vokalisterna i dagsläget alltså.
PenDragon: Jag kan spela och sjunga samtidigt, men min roll inom musiken är inte en som bidrar med överdriven virtuositet, hoho. Jag tror stenhårt på att nu efter Continuum och det han visar upp på Where The Light Is att hans kommande platta kommer vara något fantastiskt. Han gjorde ju helt rätt med sina första plattor där han framstår som en flickdröm som är bättre än alla andra grabbar på gitarr, men nu så ser man exakt hur äckligt duktig han verkligen är. Vi är nog inte oense, men vi tilltalas definitivt av helt olika scener och attribut när det kommer till musiken. Just nu kan jag ju bara nämna John Mayer och Led Zeppelin som gemensamma intresseområden :P
•pave paradise•
Lifelover - Mental central dialog
Rocky Votolato - Alabaster
Johnny Thunders - Hurtin'
Skivsamlare
2008-09-21 21:15
and you will know us by the trail of dead - ode to isis
http://www.kulturkompaniet.nu/
Tom Gabel - Nuclear Cowboys In An Age Of Drift
Against Me! - Tonight We're Gonna Give It 35%
att dom aldrig spelar den här låtjäveln live när man ser dom..