Justic - we are your friends en låt som inte går att sitta still till och videoon...jag säger bare ett ord : SKÖÖÖÖÖÖÖÖN.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ Har inte sett videon men det är en fruktansvärt bra låt. Såg dem live i somras och det var helt jävla underbart. Danny Elfman - Jack's Lament
scrotum ah okej, ska kanske ta och kolla upp om den är nåt värt.. har aldrig varit särskilt inne på hatebreed ändå iofs. Social Distortion - Mommy's Little Monster
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jag älskar The Rise of Brutality, underbar platta. Catherine O'Hara - Sally's Song
åh att se dom live, förstå att stämningen måste ha varit niiiiiice.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Burst - Flight's End
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
MC5 - Rocket Reducer No. 62 (Rama Lama Fa Fa Fa)
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Glen Hansard & Marketa Irglova - Falling Slowly Alla borde kolla in filmen Once (eller iaf lyssna på soundtracket), så fruktansvärt bra musik.
Chords - Luckiest man alive. kanske den bästa av chords.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Afu-Ra - Soul Assassination ett måååååååååååste.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Bad Religion - The biggest killer in American history
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
K-K-Killer! The Mountain Goats - Tallahassee
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Peter, Björn & John - Young Folks
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
virre haha, exakt. The Odd Couple - Wreckyalife
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
The lonely island - I'm on a boat :P
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Vikingarna - guldbruna ögon
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
This Empty Flow - Sweet bloom of night time flowers
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
jag försöker verkligen förstöra stämningen här nämnt två dansband och ingen reaktion.. va tråkiga.
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ: Någon måste ju lyssna på den skiten också. ;) Cat Stevens - Don't be shy
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
haahahahaaha alltså jaha! fast om jag ska vara ärlig så lyssnade jag faktiskt på lasse stefanz - du försvann med vinden..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
LillJ Vikingarna har ju gjort fruktansvärt många bra låtar, Djingis Khan är ett klockrent exempel. Fred Åkerström - Kapitalismen
haha alltså lägg av. dansband då spårar de juu..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Näh, d e najz. Allan Edwall - Årstider
Telex-"Moskow Diskow"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Lords of the new church - Eat your heart out
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
The Mighty Mighty Bosstones - She Just Happened
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Lyricist
2009-05-09 12:21
Chevelle -Until You're Reformed
St Germain - Percussion
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
feist - inside and out
Its not random that the? rappers in the 90's first were big(BIG L,BIG PUN,NOTORIOUS B.I.G)and the rappers nowadays are little(lil wayne.lil jon,lil boosie)
Dubbel Trubbel - Man e väl kändis
Stiff Little Fingers-"Gotta Get Away"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Pst/q - Koboltbomb (med Leo och Troglodytes)
Stiff Little Fingers, nice! The Mighty Mighty Bosstones - Riot on Broad Street
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Familjen - Det snurrar i min skalle
St Germain - Sure thing
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Dom Viktiga Skorna - Hemliga agenter
Depeche Mode-"Behind the Wheel" (försöker återuppliva en gammal söndagstradition bestående av 101.)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Obnoxiuz - Medan jag sov (feat. Pst/Q)
Lords of the new church - Eat your heart out
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Pönk Strålande band!
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Dom Viktiga Skorna - Mata grisen
hittade just ett trojan calypso box set, nice! Lord Spoon & David - The World on a Wheel
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Johnny Thunders - In cold blood
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Freestyle - Nära dig
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Dom Viktiga Skorna - Flugan
Prince Buster - Al Capone
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Jefferson Airplane - My best friend
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Dom Viktiga Skorna - Aina Span
Rose Royce-"Car Wash" (försöker plugga till musikquizet imorgon)
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)