Marilyn Manson - This is the New Shit
Telex-"Twist à St Tropez"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Phoenix - Holdin' On Together
jagvillocksåhaenblog.com
DJ Format - The Place (feat. Chali 2na and Akil)
Mediengruppe Telekommander - Panzer
Marshall Tucker Band - Heard it in a love song
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Skivsamlare
2009-04-27 22:45
dr dre - still dre.
http://www.kulturkompaniet.nu/
Journey - Don't Stop Believin'
Rockamöllan - Vita Pulvrets Död
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
DJ Format - Ugly Brothers (feat. Abdominal)
Sensimedia Radio
http://www.aktivdemokrati.se/
DJ Format - Ill Culinary Behaviour (feat. Abdominal)
Against Me! - 8 Full Hours of Sleep
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
the Birthday Party-"Mutiny in Heaven"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Mediengruppe Telekommander - Kommanda
Marshall Tucker Band - Fly like an eagle
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Doktor Kosmos - Le punkrocker
Irminsul - Häxhammaren
Illumination is not reached by visualizing the light, but by exploring the darkness.
Doktor Kosmos - Eurovision Socialist Contest 2001
Alice in chains - Rotten apple
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
MGMT - Electric feel
aaaaaaaaaah duuuuuuuuu..
Ismen - Dramadrottning (med Gorillala)
Allman Brothers Band - Dreams
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Public Enemy - Black steel in the hour of chaos
Dream Theater - Constant Motion
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor! http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx
the Lords of the New Church-"Like a Virgin"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Elijah Prophet - Small World
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Joy Division - 24 hours
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
The Odd Couple - Old Rasputin
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Skinny Puppy-"Assimilate"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Assimilate är en fruktansvärt bra låt, Enola. DJ Format - The Place (feat. Chali 2na & Akil)
(därför lyssnar jag på den.)Silicon Teens-"Just Like Eddie"
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Explosions in the sky - It's natural to be afraid
http://arspedia.org/wiki/Hip_Hop http://arspedia.org/wiki/Babylon http://arspedia.org/wiki/Vapen#Bananbomb
Black Flag - Rise Above
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Lasse Stefanz - du försvann som en vind
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Johnny Thunders - All by myself
Jag finner inga svar, det finns inga svar!
Misfits - Hatebreeders ...och på tal om, vad i helskotta är grejen med Hatebreeds nya platta? Jobbiga solon och Misfits-covers? De får ta sig i kragen.
Livelihood - öppna upp..
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Ebba grön - Ung & Kåt
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Snowstorm - sommarnatt
All I'm gonna do is just go on and do what I feel - J.hendrix
Marilyn Manson - The Dope Show
Bob Dylan - Changing of the Guards
jagvillocksåhaenblog.com
Justice - Waters of Nazareth
scrotum är det den skivan med en massa covers? motörhead, slayer, black flag, etc.. har bara läst om det. är den nåt bra? Dr Dooom - Who killed dr. Octagon?
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Haha, det fattade jag inte ens. Då är det iofs en annan femma. Men jag tycker fortfarande att den är ganska kass, fast jag har inte lyssnat så himla jättemycket om jag ska vara ärlig. Fred Åkerström - Kapitalismen