I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

"chockbilderna från Mayhemkonserten"

Övrig musik - Rock, pop & annat

2006-08-09 21:47

"chockbilderna från Mayhemkonserten"

Vafan, (varning för gore antar jag :P)

jag tycker detta är sjukt roligt. Vafan vänta rman sig omman går på en mayhemspelning? För att citera Euronymous:

"Vi är för fan inget jävla humanitärt skojband, när vi säger att vi är inne på döden finns det inget som är för rått, sjukt eller vidrigt"

Visst, euronymous må ligga 6 fot under marken med typ 34 knivhugg i sig, men mayhem lever ändå vidare, dock en blek skugga av mardrömsplutonen som härjade på De Mysteriis Dom Sathanas för 12 år sedan.

Jaja, nog tjafsat. Mayhem är inte vad de en gång var, men de är fortfarande hårda. Nu med Attila tillbaka på skutan (typ de förlorade själarnas svarta skepp) misstänker jag att det kan bli ganska bra.

jaja, det här var kanske bara en töntig grej, men jag tyckte det var coolt som fan. Mayhem är fortfarande inget jävla humaintärt skojband.

Aftoinbladet är dock sämst, men de vet hur man säljer lösnummer :P

we have no rights | we have no future | no reasons why
Just born to die

2006-08-09 23:17
Haha vad ska man säga? Mayhem är Mayhem trots att de inte är riktigt som i sina fornstora dagar men... går man på en konsert med dom så förväntar man sig ju inte att det ska va gulligt & mysigt!

only milk and juice comes in two liters!

2006-08-10 20:59
Torch P28

ja, och Paganini hade getfötter fastsatta på sina egna fötter. Inget är nytt.
Just born to die

2006-08-10 21:00
Jag jobbar ju på kyrkogården, och det finns fan inget bättre soundtrack till en kyrkogård än De Mysteriis Dom Sathanas.

Längtar till nya plattan med attila på sång!!
Just born to die

2006-08-10 21:02
Vad är poängen? Satt o bläddrade i senaste CLose-Up på tåget idag och skrattade åt alla dessa cp-band som sminkar sig till lik och håller på..Vad är charmen med det, förutom att man kan skratta åt hur töntiga dom är?

2006-08-10 21:15
Ja, de är töntiga. Men Mayhem är Mayhem. Såg Dark Funeral live för nåt år sedan. Det var mest töntigt :P

"Nu ska vi tillbaka i tiden, till den tiden då VAMPYRERNA HÄRSKADE!!!!"

Just born to die

2006-08-11 01:17
Torch P28
ingen vet. det är som att fråga "vad är meningen med livet?". det kan även jag som neutral part med både lajv- och metalvänner säga. tror jag.
Det blir något att berätta för barnbarnen i lumpen på puben!

2006-08-11 01:32
Dumma jävla fitthora cpdö aftonbladet(Euronymous och Öysten är samma person ju).

Aftonbladet har väl inte sagt något annat? läs det där några gånger till.
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?

2006-08-11 13:31
tog bort länken till bilden på den döda sångaren, även om det är ett skivomslag och är relevant till diskussionen så är den helt enkelt för grotesk för att falla inom whoa's ramar för vad som är tillåtet
No point in mentioning those bats, I thought. The poor bastard will see them soon enough.

2006-08-11 20:12
Torch P28

är det bara jag eller är Oi! en musikstil för efterblivna nazister?

ungefär lika korkat påstående.
Just born to die

2006-08-12 12:48
Brunstgnägg

Hehe, förvisso.

Ska vi forsätta?

hiphop är för crackrökande negrer som slår sina tjejer och hatar vita
Just born to die

2006-08-12 13:40
.. fantalight luktar kiss?

2006-08-12 17:46
äh, kan man ha grishuvuden på julbordet kan man väl ha ett på huvudet på scen?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-08-12 19:08
Jävla lajvare.

2006-08-13 00:10
Haha, säga vad man vill om Mayhem (inget större fan själv) men basisten satte verkligen Aftonbladet på plats i den här "intervjun" Mayhem talar ut
I'd rather have a bottle in front of me, than a frontal lobotomy

2006-08-13 19:13
fyfan va klockrent svar på sissta fråga där
work some magic

2006-08-14 13:18
Misery_Chick:
Dock så måste grishuvuden som placeras på julbord vara tillagade. Och problemet som jag förstod med Mayhems konsert var att det fanns risk för smittspridning, äh, lite löjligt är det ändå.
Rehab is for quiters.
DJ

2006-08-15 09:48
Vilka långsökta, knasiga grupper som än dyker upp i Aftonbladet så finns det alltid folk på Whoa som har hört talas om dom förut. Det är roligt tycker jag. "Mayhem", hehe...wtf?

2006-08-15 12:43
Mayhem är ungefär världens största blackmetalband genom tiderna?
Just born to die
DJ

2006-08-15 13:35

2006-08-15 14:52
Haha, på länken till "Mayhem talar ut" så är det ju Maniac på bilden när dem skriver att det är Attila :P.
Yeye.

2006-08-15 15:33
Stavfel2k P0

haha, sant.

Hursomhelst så är både Necro Gorebutcher och attila vegeterianer.
Just born to die

2006-08-15 15:34
clone P20

_måste_ de vara det?
får jag inte ha ett rått grishuvud på mitt bord om jag vill?
på riktigt?
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2006-08-21 16:27
Haha, jag tycker det är kul att Soul Survivor tror att Aftonbladet har större koll på band än tonåringar.