seized: du menar inte lost boyz - renee? annars: lamb - gabriel
http://wifebeaterlove.blogspot.com
teitur - josephine jens lekman - julie rilo kiley - steve
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
pearl jam- jeremy the knack- my sharona ted gärdestad- angela svenska akademien- kenneth´s nya sugarplum fairy- sweet jackie mikael wiehe- viktor jara dia psalma- balladen om lilla elsa cornershop- brimful of asha alanis morrisette- mary jane
atmosphere - fuck you <B>Lucy</B> why? - <B>Darla</B>
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jakpuk P21 Hehe jo, klart jag menar Lost Boyz. Tänkte en sak, skrev en annan.
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Weezer- My name is Jonas NOFX- Lori Meyers NOFX- Liza & Louise Less Than Jake-Jen doesn´t Love Me Anymore Less Than Jake-Al´s War Liberator-Christina Liberator-Lorraine Tenacious D-Kyle Quit Lagwagon-Billy Club Lagwagon-Max Says Pearl Jam-Jeremy A Perfect Circle-Magdalena A Perfect Circle-Judith Propagandhi- Haile Selassie Rancid-David Courtney The Living End-Uncle Harry The Mad Caddies-Mary Melody Nirvana-Polly Goldfinger-Mable Sublime-Romeo No Use For A Name-Angela
Take care now! Bye bye then!
Iris - Annie would i lie to you Kiethevez - Erina The Police - roxanne De/Vision - Aimee
Enjoy The Abuse ;)
damien rice - amie rancid - travis bickle
•pave paradise•
Bobby Brown - Frank Zappa Peg - Steely Dan Mr Bojangles - Nina Simone Julia - Beatles Donna Lee - Jaco Pastorius Billie Jean - Michael Jackson Ziggy Stardust - David Bowie Jag hatar att säga Trollkarlen Lurifix - Anita Hegerland Ni som skrev Cornelis-låtar missade båda klassikern Cecilia Lind
Kristofer Åström and the hidden trucks version av "Mr Bojangles" går inte av för hackor den heller. Annars Elin Sigvardsson - "Song for Anna" Smashing Punpkins - "To Sheila" Jeff Buckley - "Grace" (Man får ju tolka det som man vill antar jag...) Superheroes - "Johnny and I" Belle and Sebastian - "Lazy line painter Jane" Philemon Arthur and the dung - Massor av låtar, bland annat "In kommer Gösta" samt "Henning i sin presenning"
May the funk be with you
Nu var jag dum... Cornelisklassikern heter ju Balladen om herr Fredrik Åkare och den har ni skrivit båda två, Gofi och Virre. Ursäkta mig Billie Jean var nämnd ett antal gånger också. Isis - Bob Dylan Poor Leno - Røyksopp
Hur kunde ni glömma Jimmy Hendrix - Hey Joe ??
Steve Rifkind must of been sniffing!
rage against the machine - maria
massivt motstånd mot behandlingshem.
foo fighters - aurora alkaline trio - fuck you aurora green day - maria green day - jesus of suburbia no use for a name - angela
•pave paradise•
De Lyckliga Kompisarna - Elvis Lever De Lyckliga Kompisarna - När Kristoffer Spelar Flipperspel Doktor Kosmos - Ante Doktor Kosmos - Jimi Tenor och Kennet Johnsson Doktor Kosmos - Kaj och Jag Doktor Kosmos - Jan Myrdals Syn På Döden där är väl några till :)
Forumsignatur:
rancid- maxwell muder rancis- bob tiger army- annabell lee weezer- buddy holly totalt jävla mörker- karl the thrills- whatever happend to corey haim? sugarplum fairy- sweet jackie rolling stones- angie specials- a message to you rudy skatalites- malcolm x scissor sisters- laura ramones- sheena is a punkrocker ramones- judy is a punk broder daniel- luke skywalker rallypack. luke skywalker outcast- ms jackson nic and the family- hej monika jag orka rinte fortsätta
all girl summer fun band - jason lee sleater kinney - i wanna be your joey ramone marcie blaine - bobbys girl dressy bessy - jenny come on dressy bessy - my maryanne atom and his package - hats off to halford atom and his package - happy birthday ralph flaming lips - yoshimi vs the pink robots arab strap - drug song for paula action biker - sandy edwards
alkaline trio - sadie
•pave paradise•
Skumdum - Lisa The Specials - Juanita Svenska Akademien - Kenneths nya Björn Rosenström - Egon De lyckliga kompisarna - Egon De lyckliga kompisarna - Egons fest De lyckliga kompisarna - Hans De lyckliga kompisarna - när kristoffer spelar flipperspel Petter - fredrik snortare och Cecilia synd Mikael Whie - Maria går på vägen Dia Psalma - Balladen om lilla Elsa Petter - Alfons
glömde nästan : NOFX - Lori Meyers Nationalteatern - Roffe och Jag Non Phixion - I Shot Reagan Looptroop - Jag skjöt Palme Rage against the machine - Maria Ramones - Sheena is a punkrocker 2pac - Hail Mary Cock sparrer - sister Suzie
Sting and the police -- ROXXAAAANNNEE
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
Binary Star - Glen Close Del Tha Funkee Homosapien - Mista Dobalina Brother Ali - Dorian
KISS - BETH ...... LADDA NER NU
Michael Jackson - Dirty Diana, Little Susie, Maria, Billie Jean, Ben, Dear Michael, Elizabeth I Love You, Rockin Robin, Cinderella Stay Awhile, Johnny Raven, Dapper Dan m.m eventuellt Sen finns det säkert nå låtar med Jackson 5/The Jacksons.
Elliott Smith - Clementine
Sage Francis - Hey Bobby
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Sage Francis - Jah Didn't Kill Johnny!!
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
Saïan Supa Crew - Angela
Why the fuck can't emcees emcee no more?
Förstår inte hur ni kunde glömma... Misfits - Helena helt klart bäst ;D
kichi
Cake - Jolene (inte cover) Cake - frank sinatra Cake - Daria Cake - meanwhile, Rick James...
Fried little fishies
Red hot chili peppers - Brandy (OBS cover men rhcps version är mkt bättre)
Rock is not dead!
System of a down - Johnny
Rock is not dead!
and you will know us by the trail of dead - clair de lune a perfect circle - rose a perfect circle - magdalena a perfect circle - judith
•pave paradise•
MU Paris Hilton Belle & Sebastian Judy is a Dick Slap Belle & Sebastian Judy and the Dream of Horses Belle & Sebastian Photo Jenny Television Personalities I Know Where Syd Barrett Lives Televisoin Personalities World of Pauline Lewis !!! Me and Giuliani Down By the School Yard Paul Simon Me and Julio Down By the School Yard The Russian Futurists Paul Simon Clue to Kalo As Tommy Fixes Fights DJ Krush & Anticon Song For John Walker Hope Sandoval & The Warm Inventions Suzanne Hope Sandoval & The Warm Inventions Charlotte Nickodemus Cleopatra in New York The Pipettes Judy They Might Be Giants Ana Ng Xiu Xiu Brian the Vampire Xiu Xiu Jennifer Lopez Action Biker Farrah DJ Vadim (feat. Slug) Edie Brikell Four Tet Leila Came Around and We Watched a Video Susan Vega My Name Is Luca Why? Darla Why? Early Whitney The Postal Service Clark Gable The Killers Jenny Was a Friend of Mine Alla jag hade tillgång till just nu.
www.bryanlustig.com
Ebba Grön - Mona Tumbas Slimclub
stiff little fingers - johnny was flogging molly - sentimental johnny runnin' riot - johnny reggae angelic upstarts - machine gun kelly angelic upstarts - jimmy condemned 84 - jimmy davey the clash - jimmy jazz banner of thugs - cause some trouble jimmy evil conduct - jimmy criminal class - jimmy kelly angelic upstarts - murder of liddle towers anti-nowhere league - ballad of jj decay sen så finns det en jäkla massa gamla ska-låtar där de sjunger om johnnys.
the shins - saint simon ramones - sheena is a punkrocker ramones - danny says isolation years - michael leonard cohen - so long marianne leonard cohen - suzane jens lekman - silvia jens lekman - julie magnetic fields - irma the killers - jenny was a friend of mine äh orka...
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
the definitions - richard fucking branson slagsmålsklubben - smart drag mr christer
rancid - maxwell muder rancid- bob tiger army - annabell lee weezer- buddy holly totalt jävla mörker- karl (bsugarplum fairy - sweet jackie the thrills- whatever happend to corey haim? rolling stones - angie specials - a message to you rudy skatalites - malcolm x ramones - sheena is a punkrocker ramones - judy is a punk broder daniel - luke skywalker rallypack - luke skywalker the adicts - johnny was a soldier allstonians - emily slumber carla bruni - raphael horrorpops - julia jet - timothy johnny cash - big bad john johnny cash - danny boy krewmen - miranda los fastidos - homer simpson mad sin - jack daniels meteors - bertha lou rallypack - luke skywalker dolly parton - jolene The trojans w; Prince Buster- Stack o lee
Sun kil moon - Salvador Sanchez Tiger Lou - Nova Lee Timo Räisänen - Goodnight wendy Boys - Kay Mary Kay Firefox - Harvey Isolation years - Michael Khonnor - Megans Present Montt Mardie - Modesty Blaise
Rehab is for quiters.
birthday party-nick the stripper birthday party-sonnys burning
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Tiger Lou - Sam , as in Samantha Kent - Bianca Kent - Elvis Kent - Frank Kenta feat Ken & Fronda - Två gånger Kenta Kenta - Johan (del 1) typ :)
Now, Dance Everybody!
The Smiths - William, it was really nothing Pearl Jam - Jeremy Bob Marley - Johnny Was Lou Reed/The Velvet Underground - Sweet Jane The Clash - Charlie don't surf, Janie Jones Weezer - My name is Jonas The Stone Roses - Sally Cinnamon
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
The Libertines - What Katy did, The boy looked at Johnny Babyshambles - What Katy did next
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
nerd- bobby james By Heart - Cecilia's birthday max peezay- max-pee-zay
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet
Christian Kjellvander - Juanita
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
själv är man ju döpt efter en beatleslåt, "julia ". hade hellre blivit döpt efter Pavlov´s Dogs dänga med samma namn.
pang på pungen i portugal
prince - ballad of dorethy parker arthur alexander - anna´