personnamn i låttiteln!
hej! jag kom på att jag är sjukt sysslolös nu ett tag, och det enda botemedlet är ju som bekant att spela in massor av blandband med olika teman. så nu tänkte jag spela in ett med temat "personnamn i låttiteln", och då tycker jag att ni ska hjälpa mig genom att komma på de låtar som ni tycker bäst om, som har just personnamn i låttiteln. enkelt. exempel: martha and the vandellas - jimmy mack eric monty morris - enna bella four tops - bernadette noir desir - marlene tiger army - annabel lee tipsa på!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
tack tack! dylan-låten har jag tänkt på lite.
Cat Stevens-Sad Lisa
Tänk på universum
Vilken genre som helst? Här är några isåfall: Aretha Franklin- Jimmy Lee Anthony Hamilton- Lucille och Charlene Ray Charles- Hit the road, Jack Grease soundtracket- Sandy Moneybrother- I'm not ready for it, Jo och It's been hurting all the way with you Joanna Cat Stevens- Sad Lisa Dolly Parton- Jolene Michael Jackson- Dirty Diana Ritchie Valens- Donna Namnen i fetstil...hehe
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
Dexy's Midnight Runners - Come on eileen
http://www.myspace.com/wedidnothavesexualrelationswiththatman
ja, vilken genre som helst, behöver bara tips på låtar, så jag har något att välja från när jag ska spela in. :) så fort man sätter sig ner för att komma på själv så låser det sig. det finns ju massor egentligen. tack för tipsen, och keep em coming!
det är bäst att jag kör den här, så att ingen annan får för sig att göra det: nick and the family- hej monika
Ryan adams - Amy T-rex- Debora Laleh- Kom tilda Tom Waits- Alice Cornelis- Balladen Om Herr Fredrik ÅKare Cornelis- Elisabeth Cornelis- Sportiga Marie Cornelis- Felisia adjö Cornelis- Veronica Cornelis- Till Jack Cornelis- Sonja Och Siv Cornelis- Polaren Per är Kärlekskrank Cornelis- Polaren Pär På Socialen Cornelis- Personlige Persson Cornelis- Mördar-Anders Cornelis- Hönan Agda Cornelis- Hajjar'U De Då Jack
Pack! Pack! Pack!
tiger lou - horatio love - hey joe
jag tar tillbaka allt jag skrev
al green - belle chris rea - jospehine laura nyro - desiree
http://wifebeaterlove.blogspot.com
kom på kiss - beth nu också. den är inte heller så bra. :)
John Frusciante - Ricky är riktigt bra
Ryan Adams - Sylvia Plath Josh Rouse - Carolina Damien Rice - Amie
Kanske...?
många johnny blir det :) demented are go - old black joe demented are go - holly hack jack misfits - who killed marilyn rolling stones - angie beatles - lucy in the sky of diamonds beatles - hey jude beatles - michelle chuck berry - johnny b goode nekromantix - alice in psycholand nekromantix - ride danny ride stiff little fingers version av johnny was kinks - lola pink floyd - see emily play clash - jimmy jazz clash - janie jones clash - charlie don't surf clash - sean flynn clash - julie's been working for the drug squad the go gos - johnny are you queer? ramones - sheena is a punk rocker ramones - judy is a punk ramones - danny says the cramps - sheena's in a goth gang bowie - the jean genie bowie - janine bowie - letter to hermione leonard cohen - alexandra leaving, so long, marianne m.fl. bauhaus - bela lugosi's dead bauhaus - telegram sam bauhaus - 1. david jay 2. peter murphy 3. kevin haskins 4. daniel ash meteors - johnny remember me meteors - charlie, johnny, rawhead and me meteors - here's johnny meteors - king vlad flogging molly - laura
bob dylans joey är schysst..relativt sann historia om den existensialistiska och konstintresserade maffiamedlemmen Joey Gallo.
the piglets - johnny reggae dr allimenado - johnny was a baker mandness - sarah´s song slackers - sara django reinhardt - georgia on my mind django reinhardt - sweet georgia brown the scofflaws - paul getty
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
allstonians - jimmy
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
the kinks - lola
http://wifebeaterlove.blogspot.com
descendents - maddie my chemical romance - helena green day - maria deftones - minerva
•pave paradise•
Hangaround
2005-05-20 09:31
Ni glömmer ju en klassiker: Simon & Garfunkel - Cecilia
http://matildaberggrens.blogg.se
men? men? beatles - michelle!
magnus carlsson - elin johan borgert - jenny bob dylan - sarah the kinks - lola
Comet Gain - Charlie Libertines - What Katie Did Stone Roses - Sally Cinnamon Buddy Holly - Sheila
It's sucking my will to live
http://culkin.blogspot.com
Burning Spear - Marcus Garvey Taj mahal - Stagger Lee Howlin' Wolf - Dorothy Mae Jukka Tolonen - Django Songs of Soil - Kelly Peps Persson - Persson ifrån stan Eric Bibb - Tell Riley
-there's more than one way to hell. it ain't no right way!
Ritchie Valens- Tell Laura I love her Jackson 5- Ben Michael Jackson- Billie Jean Och några med det bästa namnet: Blondie- Maria Product G&B, Carlos Santana- Maria, Maria Marvin Gaye- Maria :D
"What the fuck?! That ain't no fuckin' name, yo. That ain't that nigga's name. You can't be serious. Barack Obama. Get the fuck outta here." - DMX
been there, done that... kommer inte ihåg vilka låtar som var med, men bandet hette iaf "whats my name?" buddy holly-peggy sue noir desir-marlene bauhaus-Bela Lugosi's dead suicide-cheree the Cramps-Sheena's in a goth gang det är dom låtarna jag kommer ihåg som jag hade med....
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Rallypack - Luke Skywalker
tack för alla tips!
det finns en låt som heter Ana´s song , juuuupp. Fast jag vet inte vad artisten/artisterna heter
Laakso - Emmylou Laakso - Nick Drake
Still in the bridge
Anaugh Silverchair tror jag det är
the pixies - allison
•pave paradise•
CCR - Hello mary lou CCR - Susie Q Dire Straits - Calling Elvis Dire straits Rome and Juliet Sandra - Maria Magdalena Svenska Akademien - Kenneths nya NOFX - Bob Rancid - ballad of jimmy and johny Blondie - Maria aqua - barbie girl
märia så var det ! vad handlar den om ? är den bra tar jag åt mig annars gör jag inte det
green day - the ballad of wilhelm fink alkaline trio - sadie alkaline trio - emma foo fighters - oh, george foo fighters - hey, johnny park! gorillaz - dirty harry
•pave paradise•
massa björn rosenström låtar.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
min favorit låt just nu... the Cramps-Georgia Lee Borwn
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Tenor Saw - Shirley Jones Saian Supa Crew - Angela
California, knows how to party!
Anaugh hehe, har för mig att den handlar om anorexia...så hoppas du inte tar åt dig;)
Gorillaz - Clint eastwood
nationalteatern - mr john carlos nationalteatern - hanna från arlöv
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
lite till: Gun Club- "Jack on Fire" Gun Club- "for the love of Ivy" Gun Club- "Goodbye Johnny"
Bruce Springsteen - 4 of juli, ashbury park (sandy)
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Oasis - Lyla Oasis - Digsy's Dinner Oasis - Little James
pj harvey - a perfect day elise pj harvey - angelene xiu xiu - jennifer lopez (the sweet science version) xiu xiu - 20000 deaths For Eidelyn Gonzales 20000 deaths For Jamie Peterson
jag tar tillbaka allt jag skrev
snorty Sen när du har gjort bandet så får du skriva vilka låtar du tog så man vet om nån av de låtarna man tipsade om kom med!;)
Ett otal Svenne Rubins-låtar med personnamn i titeln: Svenne Rubins - Långa bollar på Bengt Svenne Rubins - Jag får skylla mig själv, Marianne Svenne Rubins - Det fixar sig Olsson Svenne Rubins - Finns det nån som har Des Moroney i dubblett Svenne Rubins - Jag ska röntga dej, Herr Ray (Med vita handskar) Svenne Rubins - Keep on truckin', Martin Svenne Rubins - Jag ångrar att jag var så hård mot Gunnel Svenne Rubins - Jag ska bräda dej, Johnny Svenne Rubins - Kjell sorterar Svenne Rubins - Lindblom (jag nådde inte fram) Svenne Rubins - Larssons järnaffär Svenne Rubins - Sanningen om den fattige frisören Sören Larsson, den sköna modellen Maud Ellen Hort af Sveg samt den hårresande hårresanden Bengt Jörgen Friberg Svenne Rubins - Sally Svenne Rubins - Vilken dag för Andersson
Tullar är som kryptonit! /Stålmannen h
system of a down - johnny! blink 182 - adams song
•pave paradise•
Geto Boyz - Renee Alicia Keys - Jane Doe Brother Ali - Waheedah's Hands
Why the fuck can't emcees emcee no more?
OMD - Enola Gay
Martian Ambassador: Ack! Ack! Ack!