Det kommer bli så tööööööng !
Fucks your life up crew Tjabo!
Äntligen,Biljetten e klirrad. Bara Lyrisk & förväntansfull
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
Yo! Har ej beställt biljett, kan man köpa det i dörren?? peace
Nominee best rolled L`s
Kom igen ni som såg han i Lund, ge lite reviews och peppa upp oss inför spelningen imorrn. Så länge han enbart kör nån (vilket bör vara givet) utav dessa låtar: Shakey dog, Daytona 500, The champ och Kilo så är fan jag mer än helnöjd...
Ingen som vill ha mina biljetter? Det vore synd och skam att bara slänga dem. Maila på robertl{at}ics.kth.se om ni är intresserade.
pepp då!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nääh spoilers fan.. Förvänta er en fettttt konsert bara !!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
fan du börjar det kännas riktigt bra..bara timmar kvar
jag kommer ihåg det som i förmiddags - jag minns den tiden vill sluta grubbla men det är svårt när man är inne i det sitter du i nätet tänker du säkert på spindeln i det
börja rulla upp!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Folk brukar ju klaga på ljudet på Berns, jag tycker ändå att det brukar vara ok men det här var verkligen det absurt sämsta ljud jag hört på en spelning. Ofta hörde man ju inte vilken låt det var förrän han började rappa - sen hörde man ju iofs inte alltid vad han rappade heller pga mickljudet. Synd för han var ju otroligt mycket mer taggad nu än sist han var här, inte alls lika butter och missnöjd... Kunde ha blivit en riktigt grym spelning.
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
Håller med.. aldrig stört mig på ljudet innan på Berns men pga av ljudet blev det här den sämsta spelningen jag sett på många år. Lämnade lokalen efter 30 minuter.
Hörde fan knappt beatsen..bara trummorna...men jag va full och glad så jag sket i det...ghost är ju ghost...men visst såhär i efterhand så var ljudet riktigt uselt..
BOIA CHI MOLLA
Håller med om att ljudet sög...Men jag log som en baby när Ghost hyllade Jdilla. Minus för det obligatoriska "ta upp brudar på scen" - segmentet som döda konserten under drygt 10 minuter och lackade till att jag inte fick höra "The Champ", som han fan borde dragit till med som sista låt. Sen tyckte jag att konserten var kriminellt kort eller det kändes som det åtminstone. Men Ghost är alltid Ghost, tungt att få se han.
Sämsta ljudet jag hört på berns, som sagt innan det gick knappt att höra vilka låtar det var. Vilket var otroligt synd då ghostface hade bra energi och var ruskigt tight. Mycket wu låtar också som var trevligt synd bara att man inte hörde vad som sas. Det var kul att gå upp och slurra på scen också:P
vem va vita killen på scen? tyckte mest han skämde ut sig, samma med bruden i paljettbyxorna som försökte sig på att dansa annars lite trist att han betade av ice cream versen o wu grejjer i början o inte avsluta med sånt.. annars digga ja shimmy shimmy och wu tang clan aint nutn to fuck with allsångerna men va sa han om cappadonna? eller vare bara när han drog shout outs där? och när fan kommer doomstarks?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Så jävla kasst ljud, jag var mest arg under konserten för att ljudet var så undermåligt.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
Nån som kan berätta lite om hur giget på Berns va?
Refuse To Be A Victim
skämdes när tjejerna kom upp på scen. hela publiken stod i koma typ haha
keff ljud, men ghost dödade
mstery F24 Word. Har aldrig sett en så lamslagen publik under drygt 10 minuter, jag var nära dra vid den tidpunkten. Tur att Ghost som sagt hyllade J dilla, det var mäktigt att på nåt sätt själv få tacka av en av de bästa producenter nånsin.
Fett grymt att set ghost igen! Han är så JÄVLA GRYM! Synd bara att ljudet var sjukt dåligt och konserten för kort..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
såååå keff konser skönaste vibes kontakt jag fick med ghost o en till där några snorungar till väktare började tjafsa så skrek ghost bring the rockas och jag facka ur såklart jävla orättvisa så tillslut hamnade jag som vanligt utanför klubben för att man inte kan ha roligt på klubb! FUCK STUREPLAN O ALLT DE DÄR SKIIIIIIIIIIIITEN! AYLA!
tar över de här
dvs Du verkar ju inte kunna bete dig nykter ens efter jag läst vad du skrivit. Inte konstigt att dom slängde ut dig näru va full. Tror jag talar för många när jag säger att jag knappt fattar vafan du skriver.
Håller med om att ljudet sög...Men jag log som en baby när Ghost hyllade Jdilla. Minus för det obligatoriska "ta upp brudar på scen" - segmentet som döda konserten under drygt 10 minuter ...Minus för den obligatoriska Jdilla hyllningen med... Men ja, dra upp småtjejer till svenne-reggae känns som ett lågvattenmärke för wu....
hehe det var ju så han avslutade konserten då han spelade på berns sist, drog upp en massa brudar på scen efter 40 min, bad dem följa med backstage samtidigt som han bad alla killar i publiken att typ dra åt helvete o sen var det slut... så det verkar vara en standardgrej för honom :P
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
jag kör på flow fuck alkohol djävulens drog jag håller mig till sanningen o diskrimineringen tog tag i mig så varför inte höja rösten? vem ska trycka ner folk, öppna ögonen!
tar över de här
konserten kunde bli en av det fetaste men ljudet wtf :S blev så jävla sur i början men sen var det bara att hänga med.. jaja diggade b-boy ringen också innan ghost börja spela!
Allt är sant på internet.
Jag va full & go och hade skitnajs, ghost va fet som väntat men jag måste hålla med om att ljudet va kass. Ska nog mycke till innan jag cashar för en spelning på Berns igen. Till skillnad från er uppskattade jag paljett-bootyn major haha
Im the motherflippin...
Jag har många bildar av konserten. vem vill ha den?
TILL ALLA ER HATARE! SERIÖST NI ÄR SÅ ÄCKLIGT AVUNDSJUKA FÖR ATT JAG OCH MIN VÄN VA UPPE PÅ SCEN! GUD GAV MIG EN TUNG O RIKTIGT FIN RUMPA SOM JAG ANVÄNDER OCH UTNYTTJAR TILL MAX OM DET SÅ NU BEHÖVS GÅR INTE O PI..PAR RUNT O FÅR 2 BARN UTAN ATT VETA ENS VEM PAPPAN ÄR IALLAFALL TILL SKILLNAD FRÅN ANDRA ÄCKLIGA SKAAAAAANKS! OCH FÖR DET ANDRA SÅ ÄR JAG EN PROFESSIONELL DANSARE SÅ NI SOM SNACKAR KANSKE SKA TITTA PÅ ER SJÄLVA OM NI ENS HAR NÅGOT ATT UTNYTTJA PÅ ERAN KROPP SOM NI ANTAGLIGEN INTE HAR! JAG ÄR SÅ ÄKTA MAN KAN BLI JAG GICK UPP PÅ SCEN GJORDE MITT O GICK NER IGEN MEN OM NI BARA STOD DÄR 10 MIN O GAPA DÅ VA DET FAN LITE, BORDE HA TAGIT NER BYXORNA OXÅ NÄR JAG ÄNDÅ HÖLL PÅ SÅ KANSKE NI HADE GAPAT I 10TIMMAR ISTÄLLET! JAG KOMMER ALLTID GÖRA MIN GREJ OXÅ, OM NI VILL SE MER AV MIG HOJTA SÅ SKICKAR JAG GÄRNA ÖVER ETT KLIPP NÄR JAG UPPTRÄDER! //PALJETT BYXAN!
AHAHAHA kör din grej mannen ingen ska stoppa dig för att uttrycka dig sådär!
tar över de här
Haha bästa inlägget någonsin :D
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Hahaha! Jag förstår inte ett ord av vad hon skriver. Kanske kan dansa upp grammatiken också. Lycka till.
If I hade any more potential I would have to be twins.
visa va din mamma gav dig
Hahhaha vilket jävla roligt inlägg av henne
inkognito e ej j-bronk. paljett byxan du var riktigt het på scen asså! märktes att du e professionell