29/5 - Ghostface Killah @ Berns
"Ghostface Killah till Sverige Ghostface Killahs senaste platta kom 2007 och i vår är det dags igen. Men redan innan den nya plattan kommer ger sig Ghostface ut på turné. Den 26 maj spelar han i Göteborg och den 29 maj i Stockholm. Ghostface Killah gjorde sig på 90-talet ett namn som en av rapparna i Wu-Tang Clan. Sedan drygt 10 år släpper Ghostface Killah soloskivor. Den senaste, "The big doe rehab", kom 2007 och i vår är det dags igen, men redan innan den nya plattan kommer ger sig Ghostface ut på turné. Tisdagen den 26 maj spelar han på Musikens Hus i Göteborg och den 29 på Berns i Stockholm. Ghostface Killah har själv beskrivit den kommande skivan som "mer r'n'b-inspirerad"." (Inlägget ändrat av Meeeeelody 2009-02-21 11:41:48) (Inlägget ändrat av lia 2009-05-15 15:15:18)
Blunted in stockholm
yes! slipper man åka till götet , gött :p
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Håller med mr. päronpung, soft att slippa åka till götet. Berns ey..
HMOR
Najs med Ghostface! Får hoppas han kör lite klassiker!
Säg Whalla!?
Oh... brorsan gifter sig dagen efter. Hmmmmmmmmm.... Jag är iofs inget större GK-fan men. Det kan ju va kul ändå :)
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
men underbart med Stockholm. Har varit sur över att han bara skulle till landet (GBG) i nåra dagar nu. Men soft. speciellt med spelning på en fredag för oss som jobbar svennebanan-vecka...
Riktigt nice. Årets!
2009
Ghostdeini till Stockhom fyfan va nice!
your heart pump project kool-aid
Nice nice! Hans senaste spelning på Berns var typ det sämsta jag sett, men hoppas att han är mer taggad den här gången.
watch me dolly dick it scotty watty cop it to me big microphone hippie hit poughkepsie crispy chicken verbs throw up a stone richie!
det är jävla 20årsgräns.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2009-02-22 10:29
GRYMT!
Yes! In Concert — For the love of music
fattar inte varför berns får alla najs shows, när dom har sämst ljud o dyrast öl av alla ställen.
päronpung haha tell me about it
Shuu
Najs, på min födelsedag och allt.
Im the motherflippin...
Fett.. Synd på berns bara, sist jag var där på spelning var faktist GFK och theodore unit.. så jävla värdelöst ljud att knappt inte gick att urskilja vilken låt som kördes, då svor jag att aldrig mer bevista en spelning där.. nu då 5 år senare kanske skulle bryta löftet?
grejen är att det alltid är nån långhårig hårdrockare som får ratta ljudet för några av världens främsta hiphopartister
hmm undra om det va därför gfk upprepade ggr ropade "fuck the soundman"? :)
Ghostface Killah har själv beskrivit den kommande skivan som "mer r'n'b-inspirerad wtf? jävla sellout! precis vad vi inte behöver nu.
fan vad grymt! Ska lätt gå!
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
Japp, jag med!
Im the motherflippin...
Köpte biljett nyss. Årets!
2009
Ha ha, jag jobbar rätt nära så jag springer hela tiden och köper biljetter åt polare. Kärringen (alltid samma kärring) i biljettluckan lär ju tro att jag säljer dem svart.
Im the motherflippin...
det är inte inställt?
Fucks your life up crew Tjabo!
fan va gött !!
Fucks your life up crew Tjabo!
riktigt göddigt med åldersgränsen!
göteborgare sökes till road trip! kontakta mig om det är någon mer som ska upp.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Självklart är jag där.. Det är värd för Ghostface Killah.. Peace
Frågan är om det verkligen blir av. Varför är göteborgsspelningen inställd?
Straight from the Suarn!
emarkju: Var den inte bara flyttad till Malmö?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
Är det nån som nyligen bokat biljetter via ticnet till spelningen i stockholm? Jag har fan försökt boka sen igår men det blir nåt "tekniskt fel", tänkte bara kolla ifall fler fått samma problem.
E man under 20 o inte känner vakterna i berns kmr man inte in
Tu no sabe na
avante: Det ska inte vara några problem med biljetterna. Testa igen bara.
HMA: Tack, jo jag såg det. Biljetter bokade och är redo för en tung ghostride .
kommer man in rödögd då, e dem hårda på sånt?
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
>>spex Rödögd? Pollenallergiker? Det borde inte vara nån fara, så länge du inte nyser och snörvlar på vakterna, va?
2009
fuck att det ska vara 20 årsgräns!!!
K9 P20 Du är 20?
ja... det här lär man ju missa.... om inte man kommer in riktigt sent och kan se något nummer dvs...
Catapults Ent.
Jag har två biljetter till konserten på Berns på fredag men kan tyvärr inte gå längre. Biljetterna säljes omgående (finns att hämta vid Östra station/KTH) på dagtid och vid Stadion på kvällstid.
såg honom igår i Lund! Expect greatness.. Fet konsert!!
Maybe sometimes, we feel afraid, but it's alright <br> The more you stay the same, the more they seem to change. <br> Don't you think it's strange?
hallå... när tror ni han kommer gå¨på scen?
Står olika tider lite här & där, men det står 23 på ticnet så jag tänker vara där tills dess iaf.
Im the motherflippin...
ghost går inte på scen, han flyger in med en guld hök
päronpung: haha! det vill man INTE missa... det är därför jag vill va i tid!