I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

11/3 - The Pharcyde @ Nalen

Klubb & Konserter - Stockholm

2006-03-12 08:24
nå, hur va det?
if this country is so goddamn free
then I can burn your fucking flag where I damn well please

2006-03-12 08:59
njaaaaaaah =(

ansträngt o trist.
4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-03-12 10:18
wtf....

Det va ju tungt...
Mary jane....im in love whit mary jane....

2006-03-12 11:41
det va nice ju, jävlar vilken energi ena snubben hade på scenen, tshirten blev genomblöt =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-12 11:45
ja tyckte det va jättebra! vilken energi, att orka hålla på trots tjugo pers i publiken! :)
"if homeboy is trippin, I think you should tie his lace"

2006-03-12 12:32
Otroligt grym spelning måste jag säga... Verkligen en positiv överaskning... Så jävla tråkigt att det var så tomt där bara...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-03-12 12:51
Lyckades gå vilse osv... men sista 4-5 låtarna som vi såg var grymma iaf! :)

Körde dom "Runnin" och "Ya Mama"? :/

Inte mycket folk, men en skönare publik än på andra hiphopkonserter fick jag för mig...

Stack alla till Lydmar sen eller vad hände?
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
Admin

2006-03-12 13:14
Det var bra musik. Publiken var udda. Inget röj alls, men desto mer gungande. Bortsett från alla tråkmånsar som gömde sig i hörnet vid baren. Det måste kanske inte vara slagsmål om att stå längst fram som vid rockkonserter, men man måste väl inte ställa sig längt bak. Lite omvänd Rosa Parks typ. Men jag ska inte klaga egentligen. Det var skönt.

Det som irriterade var innan, när DJ:arna vänder plattor. De var jäkligt bra, tycker jag. Däremot hade någon gärna fått stoppa ner en strumpa i halsen på stolpskottet som hela tiden skulle säga "B-line" och göra korkade ljud. Kass på att rappa var han också. Han förstörde ju bara. Såg ut som Fråga Olle-Olle.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?

2006-03-13 21:39
De som inte va där missade något, och de flesta som va där missade att liva upp stämningen.
Spelar ju ingen roll att det var lite folk. Trist bara att folk inte vågar släppa loss pga av det, så ett minus till en tråkig utspridd publik, som tur var började släppa på slutet.
att det bara var halva gruppen gjorde ingenting, saknade såklart andra hälften, men allt va sjukt tungt och de gjorde jävligt bra ifrån sig.

Är så jävla glad att jag gick. hade verkligen sett fram emot det här. andra verkar inte uppskatta det på samma sätt. dom körde ju sjukt mycke sköna låtar som tex ya mama, runnin, passing me by, soulflower, devil music, officer, somethin that means somethin, drop, oh shit mm.
sköna grabbar på scenen. live trummor och keybord och dj så klart. funky music, sjukt säkra mcs med jävligt skön humor och vackra sångröster ;)
Mary Jaaa-haane.

DJ

2006-03-13 22:33
Strages recension sammanfattar konserten galant.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass

2006-03-14 00:43
Strage stod i ett hörn och såg svår ut, jag köper inte hans recension. Men vart finns den? Länka :)

Så lack att jag missade de bästa låtarna...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"

2006-03-14 00:53

2006-03-14 00:54
Strage är sämst som vanligt.

2006-03-14 15:30
Strage är en tönt och kommer alltid vara...ord upp

2006-03-14 17:20
vore skitsjysst om någon la upp lite bilder!

2006-03-14 18:09
alla verkar tycka konserten var hur tajt som helst.

haha, jag måste fan ha haft mens den kvällen, utgången efteråt gick snett oxå,. bah! Nåja, det var kul o se dom iaf =)

4 months down the down the road the idiot gear kicks in

2006-03-15 00:53
Strage stod och såg ful ut i något hörn.Vilket han alltid gör,
FAN! va arg jag blir! vad fan hade weed lr braj med konserten att göra.
Jag ville också ha mera weed, hade varit skitnajs.
och så skriver han ner Pharcyde..
ÄT SKIT STRAGE!. Jävla dumskalle

PHARCYDE ÄGDE! OCH FREDRIKS MAMA... Ja behöver jag säga nått?