I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Norrköpings UNDERGROND HIPHOP 14:e oktober

Klubb & Konserter - Övrigt & Utland

2005-10-20 22:20
enjin kammarn?!!?!
Du måste skämta :)

Det var okej förr i tiden när man gick dit för o vara cool men nu vill jag gå någonstanns o vara riktig gangsta. Nae men kammarn känns så tråkigt o dystert. För underground för o få en bra stämning ;)
dannyM_

2005-10-21 17:09
Hugos e fett tycker jag guske me men vi får se ska kolla runt lite håller på med lite små projekt just nu men så snart jag har vägarna förbi norrköping.

till er som inte visste så har jag flyttat..
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..

2005-10-22 14:33
Kändis ne vill aldrig bli det bara leva mitt liv å så.
Jobbar som en vanlig svenson sen att det vart sthlm i dont give a fuck.
Men Norrköping i mitt hjärta.
Håller på att kollar efter olika ställen här i sthlm att anordna jam å så när jag hittar nått så e de norrköpings artister jag ska dra hit å visa hur vi gör det så håll ögonen öppna....

PEACE alla....

2005-10-22 15:12
word up zigge
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-10-22 19:23
Oki tack eller nått fridens alla ni.......................

2005-10-25 19:56
AAAAAAAAA vissssttttttttttt men få igenom allt med tillstånd på himpa pallar jag inte.................................... .....................

Men nått ksa jag ge er jag lovar då kommer det bli sååååå tungt.

peace

2005-10-28 08:39
bye

2005-10-28 19:32
finns juh ett graffcrew i sthlm som heter THC... the hyperdelic conspiracy eller var va nu, iaf..

såg en thctag i malmoe förrestn, typ T.H.C med mellanrum mellan varje bokstav o "vanliga" bokstäver...haha!

fanns juh osså ett litet toycrew i en liten sketen grannby... torna hällestad crew... aja, bajs på er. thc är också "knarkhalten" i marijuana/hasch..

:)