Norrköpings UNDERGROND HIPHOP 14:e oktober
UNDERGROND HIPHOP VOL.2 ROND 2. DEN 14:e OKTOBER LIVE PÅ SCEN... T.H.C. THA SANDMAN VERBALIZE PÅ SKIVSPELARNA HITTAR NI... Obscure & Bollocks. SAMT OPEN MIC & BATTLE.... VAR? Sveaskeppet. (Nya torget, kristinagatan 7.) NÄR? 14:e oktober PRIS? 40 kr ÅLDER? 18 (leg skall medtages.) VÄLKOMNA....
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..
kom igen gott folk.............
ja kommer om ja kommer in gratis...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Thc är väll gammla munchacos lr vad dom hette, tror det står för the hageby click.. Sandman är väll med i Rhyme Fanatics..
www.soundcloud.com/hybrismusik
T.H.C består av Socias, Raffa å patte. Sandman e en av raparna från the rhyme fanatics så med andra ord ja det stämmer det fakktup skrev. för er som gillar tung svensk underground hip hop på Engelska så ska ni ABSOLUT komma...
Tiden e 22.00-03.00 såg att jag glömde skriva upp det. Plus nytt för denna gång så kommer spelschemat komma upp här dagen innan och på samma kväll vid dörren..
soft... Era snåla jävlar köp min nya mixtape skiva där också. En garanterat Pontiak fri skiva.
soundcloud.com/hybrismusik www.myspace.com/hybrismusik www.myspace.com/verbalizemusic
hehe verbalize hakar på mixtape trenden!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
När är det jag menar jag vilken månad är vi i nu och vilket datum. När är den 14:oktober och kommer man få rabbat på alkohol om man står på gästlistan lr??=S
vi har samma priser som sist tommi du vet men inget man pratar om har jag hört.....
uppp
Obscure & Bollocks spinner upp.
det lär inte komma någon ^^
Det är synd att folk tänker så. It's all about the attitude.
Är det fri sprit i baren och gratis lapdance? Då är inte jag den som är bang! ;) Pragmatic: Ska Stina dit eller? Några bärs kan man väl alltid hugga antar jag. Vi får se vad som sker. :D
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
det lär inte komma fem pers ens... lessen att jag är skeptisk men jag tror faktiskt det...
inte för att va negativ men det är ju inte direkt den tyngsta lineupen nkpg har skådat....Men props till att folk kör iaf
"I ain't relating If I don't like it, I don't like it, that don't mean that I'm hating" - Common
anledningen till att folk inte kommer gå dit är att det anordnas mitt i månaden, folk har ju inte cash då.
oh_kungen du vet att jag inte småhatar, det enda är ju som sagt att jamet ligger mitt i månaden då det går ut som minst folk eftersom pengarna oftast är slut. Har jag klagat på lineupen? Nej det har jag inte.
Vissst tiden e dålig jag vet men krogägarna där har dessa tider att ge inte nått som jag gillar men vad ska man göra jag e lika positiv till att mkt folk kommer... Men att klaga på artisterna e väl dåligt är det någon som vet vilka thc och sandman e?????? Dom e bra mkt bra och duktiga också om jag får tilläga det så hata inte men 40 kroner kan ni fixa annars gå innan 22 så kostar det ju inget om folk e panka.......... Det finns alltid lösningar för att kunna komma så enkelt e det....
Shame de e bra då ser vi ditt nylle på plats den 14e yyaaaaaaa peace
ingen kommer hem hit och är svår med miguel! inget pack hos mig tack. man ska kanske pallra sig till svea skeppet och se hur det går till.
komsikom alla mina barn.................................... .............
Låt mig komma in..:P hahaha
sorry mannen men gå med förälder så inom lag får du gå in de e sant.......
upp upp upp upp med denna tråd...UPP
nu tar vi upp den igen
Va fan snackar du om jag bara lägger upp den leker skitso du vet väl hur de e! Att prata med sig själv menar jag då. Stava kan du inte heller, Zigge men det visste du inte. Föresten känner jag dig ? Bara mina vänner nämner mig vid namn. Frid ut.
jag skulle lätt komma om jag skulle spela...hehe
oi oi
fett med leffe!
phiffan kom vet jag så får du spela. Se nu om du kommer hehe. håll tid ord.
Har knappt en krona men kommer och hoppas man står på g-Listan fortfarande!=)
Jag kommer nog dit med Stina om allt går enligt planerna. Fast vi får se vad som sker fan. :D
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
HEJSAN MINA VÄNNER! Nu är det bara några timmar och minuter kvar tills det är tid för kvällens hiphop jam. Så vi hoppas att vi ses där alla mina vänner från alla gatohörn runt om här och där. Har du inget bättre för dig så kom vet jag. FRID................
Ja, det var la okej. Men som vanligt är det helt dött! Och inte fan namedroppade Olle Vilbergen heller! Mja, det är synd. Svea är inte the shit tyvärr, måste finnas något ställe som drar mer folk. :P Typ Enjoy eller något drar ju till och med mer folk nu. Btw, Olle, jag köpte ju skivan igår och hade den i bakfickan, men hela fodralet är heeeelt spräckt och ligger här i bitar. :P Men skivan är hel! :P
Ja ja det var den kvällen men aldrig mer hiphop där nu bytter vi place.
Jao, det är ju typ så. Jag och min polare drog ju mest till Svea för att se Olle liksom, hehe. Och så var ju Olles polare där, heh. Kan lika gärna ordna privatfest och uppträda för alla känner alla eller nåt. :P
börja anordna på guske eller hugos! de e fina ställen!
diffused Gört, din jävla bohem!
ne fan ja e keff på o ordna konserter.
Kör hårt! Fixa Snook och Afasi & Filthy så är jag inte bang! ;) Eller Peshi!
jo plats ska vi byta iaf. har lite grejer på gång i sthlm men mer info kommer snart håll ögonen öppna.
Jaaaaa det gör jag väldigt bra vadårå?
Vi e inte nr 1 men de skiter vi i.......
ja då det stämmer relativt bra iaf. vill du ha hjälp med nått ?
hörde att lasse bannan fluga skulle va där..
bara feta låtar!
Kan ni fixa några grymma, typ Mufakka eller nått o inte bara massor av lokala jon. Det var fan katastrof. Helt tomt!
dannyM_
INGA FLER JAM PÅ SVEA....... Har ni förslag eller har nått ställe ni vill att vi ska anordna nått åt er så hör av er..
hugos eller guskelov?