Show Sthlm var igår, så det funkar, förutom att man har ont i halsen. Men kom och checka min första spelning som show sthlm-vinnare! Det blir sång, dans, bitches och solbrillor!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vafan hände?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan någon be dj'n att inte spela samma låt 3 ggr, de känns lite lamt... inte för att det är något större fel på smut peddlers - that smut men ändå...
med pelles öron... Var Ragin Goblins bra eller? Jag missade dom... coco nutz, krullhåret och snubben med svarta extensions va granna!
ja jävlar vilket drag det var.
tyckte publiken var galen mest hela kvällen!!!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
hahaha.. jadu.. grymt mycket folk va det i alla fall..
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Värst var den där tjejen som skulle ta av sig tröjan och vifta den runt huvet som en helikopter hela tiden. Man ba: shit bruden, tagga ner!
vicolino: det var ju ingen tjej, det var jag.. och det var ingen tröja... men tricket heter iaf helikoptern!
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
hahahaha crazzzyyyy shit. tyvärr missade jag allt ni snackar om hehe
NeKKiD: Hahahaha!
Zatreus P20 Det är väll ändå allmänvetskap att man inte spelar samma låt 3 gånger, det får ju honom att framstå att han har runt 10 skivor att välja mellan. Jag reflekterade bara allmänt på som kunnde varit bättre så det handlar inget om att sitta bakom en datorskärm och inte våga säga vad man tycker till honom personligen.
Sk8man va så full att han nästan däckade inne på svea skeppet, detta skedde nånstans mellan mofeta och ragin goblins. då drog sk8man hem.
DejaVu, hatare?? ps. Jag följer sk8mans blogg som om han va Fredrik Viratanen och skrev på aftonbladet, så: 1 mogen poäng till sk8man för bloggen.
soundcloud.com/hybrismusik www.myspace.com/hybrismusik www.myspace.com/verbalizemusic
^^ soft soft verbalize
VerbaliZe P20 kan du definera vad du menar menar med en hatare? för jag tror verkligen inte på att du ens själv har koll på vad du menar... du har ju verkligen ingen fakta som backar upp dina påståenden, det är ju bara tomma indicier
Ska jag definera hatare? Visst... Folk snackar om jamet i fredags och det första du klämmer ur dig är ett påhopp på DJ'n. Komplex över att du själv bara är DJ över nätet och kanske kanske nån lycklig hemmakväll med kompisarna? Och kom för fan inte och försök brilljera med svåra ord som en 45-årig bibliotikarie, jag ser direkt att det är det du försöker med. "tomma indicier" hahaha stor humor ps.(2). "I love me" ett whoa-tjaffs efter jobbet.
soundcloud.com/hybrismusik www.myspace.com/hybrismusik www.myspace.com/verbalizemusic
where is the love?
DejaVu P20 Nu kommer du ju åter igen med tomma fakta som inte är baserade på någonting alls, herregud sluta komma på egna fixideer över vem jag är och vad jag tycker. Jag yttar de orden jag behagar och jag dömmer inte dig pågrund av ditt språkbruk. Jag kan ge dig några konkreta fakta, jag briljerar inte med svåra ord. Jag anser att man inte bör spela samma låtar flera gånger pågrund av att det anses iallafall av mig som brist på skivor. Jag säger vad jag tycker och jag kan lika gärna säga det till dj'n personligen men nu nämndes det här pågrund av att jag reflekterade över gårdagen och tyvärr så uppkomm det inte lika mycket positv kritik som negativ. Jag kunnde visst ha formulerat mig bättre med någon positv tanke. Jag kan dock säga att de arrangörerna gör ett bra jobb med de tillgånger de har. Det är alltid trevligt att höra och se nya grupper live och möta nya människor. Förövrigt har jag inte något att ha komplex över, precis som jag nämnde ovan du vet för lite om mig för att yttra dig. Det är också en skillnad på påhopp och kommentarer.
*rättelse, det behöver ju nödvändigtvis inte bara vara brist på skivor utan personen kan ju även gilla låten så mycket att den spelas flera gånger men det kan man ju lika gärna göra hemma etc etc. Mina personliga åsikter.
fan sebbe lugna ner dig...
vad är det jag hör?! en sk8man blogg? oh my god.
chilla och bara älska varandra..åh så härligt.
näe fan de pallar ja inte... en blog räcker asså
Zatreus P20 Jag kan försöka skippa de svåra orden för dig om det känns jobbigt på något sätt men jag skriver som jag pratar. Varför ska jag gå upp på en scen och konfrontera någon? jag har inget alls där och göra, du får gärna förklara dig vad du menar för du verkar ju tydligen tolka detta som om jag kritiserar både Verbalize & Andre. Inget av det jag sa var ju personlig kritik. Jag kan be om ursäkt ifall du känner att inläggen är spydiga på något sätt men det är dom inte tänkta att vara elr verka, så där har du nog tolkat dom fel. Om jag ser så himla rädd ut på 2ans spårvagn så kan väll du som en riktigt tuff "gangster" komma fram och hälsa så kan vi diskutera vad du har att säga vid det tillfället istället för här?. Allt detta blev ju påtok för stor bara för att man ger negativ kritik över 1 händelse på ett jam som man tyckt var en liten miss istället för att samtidigt nämna 2 bra saker.
*rättelse, jag kommer dock komma på jamet i juni (minns ej exakta datumet). Om du kan prata civiliserat så kan vi sätta oss vid ett bord och reda ut detta ifall det anses nödvändigt av dig för att visa att jag står för vad jag säger.
Zatreus P20 det var inte jag som drog upp och startade diskussionen, jag infinner mig på svea skeppet medtag ordbok vid behov...
fan vilken fart det blev i den här tråden då.
*får ont i huvet av alla svåra ord*
Kabous Kabous Kabous Kabous KABOUS
sätt dig i 33an lite då ;)
ska jag?? näe ja är rädd för Pia
fan, jag som behövde sällskap!
Gren kanske är där??
upptagen med pia ju.
Zatreus P20 har du verkligen ekonomin för att det där håller? jag kanske borde spotta på migsjälv i motvind fast det vore ju en fördel att jag drack...
haha så tragiskt!!!showdizz verbalize rockar fett
om jag gör turbotutten då? det lär väl va värt en öl va? heeh
eller så kan ju valfri gangster råna zatreus... Om han nu har så mkt cash att han kan bjuda en helkväll åt nån som knockat en kille.. I vilket fall kommer jag stå på så kallade scenen så om nån vill diskutera svåra ord med mig är jag rätt sugen.. och vilken låt spelades tre ggr?? och hur kan man vara nykter nog att märka sånt?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
jag var nykter (!) och ingen låt spelades tre gånger den kvällen, inte under tiden jag var där i alla fall.
Jag måste rätta zaetrus lite, jag står inte på någon scen, jag bjuder dig inte på öl, jag dricker inte ens själv...
Zatreus haha, vad fan! en gång och man är stämplad för livet! jag går och hänger utanför otten och käkar korv varje dag, onykter eller inte! jag vet att du vill hänga med!
Zatreus... Så lätt påverkad är jag inte... bara nästan...
Hehe zareus... det blir nog en lugnare version av sk8man nästa gång, men bloggen kan du räkna med!
tjooo zatreus!vem ä han(men turk bryt)
hörde att zatreus efter en sväng på skenes börja tycka om pojkrumpor!!stämmer detta?kanske kommer fram efter en fylla!!!
vem som helst med lite bedövningsmedel för hästar som helst. bara att bjuda dig på en bärs och krydda lite.. så somnar du i soffan och så är det done deal..
Xeilon... anar jag en smula fientlighet?
tänk om det varit lika mycket folk där som det är inlägg i den här tråden...