RaginGoblins,Mofeta,CoCo´NuTz & Umm. 13/5 Norrköpi
UNDERGROUND HIPHOP VOL. 5 Live på Scen. CoCo´NuTz. (S.T.& X.O). (GBG.) Ragin Goblins. (Borlänge.) Mofeta med Gäster. (STHLM.) Umm. (Norrk.) Och på skivspelarna ser ni DJ SideShow Bob. INFO....... VAR? SveaSkeppet Kristinagatan.7 (NYA TORGET) NÄR? 13 Maj. PRIS? 50 kr TID? 22.00-03.00 ÅLDER? 18 år (leg skall medtages.) VÄLKOMNA !!
vi e inte nr 1 men det skiter vi i..
Kolla in CoCo`NuTz (S.T&X.O) på www.st-music. så ni vet vad som kommer att spelas den 13e Maj...
nice! holla at me viktor så förfestar vi!
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
www.st-music.net där har vi rätt.........Checka
Umm är en grupp från Norrköping, de finns också me på Norrköpings hiphopsamlings skiva. Har inte hört så mkt av dom men tycker dom e bra. Mofeta kommer att ha med sig en backup å en sångerska så vet tyvärr inte vad dom heter. FRIDENS
Umm e nice, "gimme di money, bäjjbä" =)
http://fredpajorden.com
det kommer bli en het kväll!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
suncar P22 är min idol :)
Proper: Hooka förfest :)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
diffused kommer att dansa i neon.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Zickan lovar efterfest till ALLA artister om det blir FULLT hus........ Brudarna e ju mer än välkomna då självklart men misslyckas ni så blir det Zickan ensam med alla babes... P.56 får väl titta på då....LOVE THAT BOY Just det våran fotograf som var borta sist kommer nu att vara på plats på bådde förfest och på partyt och efterfesten... så hola at pinnen....
ja fanken pinnen saknade man sist... länge sen man träffade honom.
Kungvikke: Hehe, vi är ju gäster i stan'!! Du får fixa förfest åt Proper, K Element & Co;). Förhoppningsvis är skivan(Travelling Freakshow ) klar innan speltillfället så den finns för försäljning ur hand! /RGS
RAGIN GOBLINS-TRAVELLING FREAKSHOW finns tillgänglig via CDON.COM. Get Your copy NOOOW!
Fan va schysst! Lätt jag ska köpa, titelspåret e ju grymt, mjau =)
det kommer bli en all time of the night eller va man säger!
Ska bli kul! Xeilon - lätt att vi förfestar! erik-b - Jag kommer med backup och heta sångerskor :)
UMM kommer att bjuda på en soft show! (hoppas vi iaf)
Ser fram emot kvällen hoppas att den går bra och drar mkt folk, så att artisterna får roligt. Så kom för artistternas skull och ge ditt stöd till undergrounds scenen. Om inte för dom så kom för spriten................................. .........
Jag bor fan inte där heller. ;) Niprone kanske kan fixa nåt... :D
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
Pelle, sluta hypa din antirepare.
käften din smygfis
P 56 JAG SKALL TA TÅGET SNART SÅ JAG E HEMMA INNAN 13.00, DÅ KAN VI SÄTTA OSS OCH GÖRA KLART AFFISHEN SÅ FOLKET SOM HAR MER LIV ÄN OSS KAN SE DET UTE PÅ STAN YEEAA. CALL ME...................................... ........................................ OCH TILL ALLA ANDRA KOM IHÅG FULLT HUS LIKA MED EFTERFEST............................... ................................. FRIDENS
shooooooooooooooooooooooo
Om man skulle ta o skriva nåt bra nångång / den här raden suger jag måste ge mig själv en omgång. Efter ett par slag så hade jag knockat mig själv så jag låg på backen / du vet ibland måste man ta sig själv i nacken. Jag skriver så dåliga lines att jag vantrivs / ring bris ! Fullt ös arbetslös // P56
det var ju på tiden Ragin goblins!
jag har aldrig hört dom. är dom bra eller?
efter fest hoss sigge????lika mycke brudar som vanligt där eller???
Ragin goblins.. ja dom är bra. Rickard efterfest hos mig gäller enbart artisterna som ska spela under kvällen.. o ja det kommer brudar som vanligt.. Haha du kanske kan få ett Efterfests-vipkort om du klär dig snyggt .. kortkort o urringat.. haha
Diffused sa att han kanske skulle göra en unplugged spelning med sång som de galna dagarna i active-studion, lite everlast style, endast beväpnad med en gitarr och hans countrybalader...
tyvärr deja inget sånt idag. om zigge o co vill ordna viskväll kan jag spela mina visor men då måste jag ta ut gage. hiphop för kärlek, visor för cash.
haha låter bra det
2 veckor kvar då. Whoho whoho.
Snart så smäller det be ready.............
Ragin Goblins och Catapults har ett par gamla låtar på
hemsidan för er som inte hört än..
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
Om en vecka smäller det!
Jag och mitt Cruu kommer rocka huset!
mofeta nu e de upp te bevis,,.,.,.,..,...
chipsätar tävling mellan grupperna! vilka är på?
jag
chips?? tävla i sprit någon!?!?
| Axel | Xeilon Productions | Laxmacka Crew | DJ Yxmördarn | www.xeilon.com | www.mofetajerre.se | www.ismen.se
Chips är fan mycket coolare!
Jag är på om det är popcorn tävling!
bara några dagar kvar nu...
blir det battle? jag vill battla.
hoppas det blir mycket folk!!
hoppas jag också!
arshle oxå, kan inte komma... nån som spelar in lr nåt? jaja, antar att mata kommer reppa dalacamp iaf =)
alla som kan -FILMA ..hjälp oss få lite extra matrial till dvd:n!!
Äre jag som är ute o cyklar men krockar inte det här med show sthlm?
Jo haha, det är jag som är uppe för länge o kvällarna