Fan, det är sjukt mycket artister vi vill ha med denna kväll. Räcker pengarna så har Pace Won & Mr Green lovat att komma och köra en GRYM show. För de som inte vet vilka dessa genier är, lyssna på min profil låt och njut ... www.myspace.com/wwwpimpedse
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2008-04-06 23:20
Slick Rick...hade vart grejen... =) !!!!
Låter för bra för att vara sant. 300spänn för dom? Hur kommer man undan med det? Fetaste bokningen i GBGs historia? Bara det inte blir inbokat mellan 11-13 juli då det är Splash-festivalen i Tyskland.
Brand Nubian är RIKTIGT JÄVLA BRA LIVE!!!! (med Grand Puba dvs!) Hade förmånen att se dom i Köpenhamn 2003... wow säger jag bara.
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
Show Biz and AG, Lord Tariq & Peter Gunz"!!!!!!!!!!!
www.ellda.se
Fyfan så fett det låter, kommer bli grymt. Hoppas inte att det är någon åldersgräns bara :)
Om det är NEF så är det leg eller falskleg som gäller
Enda garanti jag har - är att ditt hår växer ut igen!
Är det nef som gäller så är det en av höjdpunkterna i år!
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
det låter som en av höjdpunkterna i år var det än hamnar...
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Hur går det med allt, jag går som på nålar fan å hoppas på att INTE bli besviken nu...
Zig-xe P16 18-års gräns är ett måste då alkohol tyvärr också är ett måste för att få det att gå runt.
Count el toblerone P35 Eftersom vi vill bjuda på hiphop men inte ruinera publiken så är det bara sponsorerna som vi får förlita oss på att det går av stapeln.
Det planeras också för mellan akter (mer artister alltså, samt tex break eller bouncedans akter. Inga tråkiga långa väntan på artister som aldrig går på, utan schysst musik och underhållning hela kvällen helt enkelt.
Försäljning av kläder till MYCKET reducerade priser. Modevisning under tiden Pace Won & Mr Green kör osv, osv, osv.
Alltså helt enkelt en "hiphop festival" av högsta kvalité !!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Aight låter swell
Redaktionen
2008-05-10 19:03
Detta låter ju grymt! styrstyrstyr.
namaste
Alla artister nämnda blir grymt, men dock inte så sugen på Nice & Smooth även om de är legender. Också: Black Moon, Mos Def & Talib Kweli och några helt underskattade - LIVING LEGENDS! Men som sagt, alla nämnda blir ett givet köp av biljett. Möcke bra initiativ!!!
"Understandable smooth shit that murderers move wit´ The thief's theme, play me at night, they won't act right The fiend of hip-hop has got me stuck like a crack pipe"
The-Ape-Wonder Får jag fråga vad du har emot Nice & Smooth? Nyfiken bara.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
Så vad händer, blir det av? Nice & Smooth och Brand Nubian!
Helvete då, jag hatar att inte vara 18 när sånt här händer. Hade varit så fett att se.
När e de ON!! vet ni på en höft lr så? Man vill ju inte lyckas dubbel boka det här
----------------------------------------------------------------------------
rektum Fredagen den 26:e eller Lördagen den 27:e September. Det är ju fler som är inplanerade tex. Pace Won & Mr Green (US) som bl.a ska underhålla under modevisningen, samt breakdancare ...
Flyttat till september alltså?
ah fan va bra
----------------------------------------------------------------------------
Flyttad och flyttad, inget datum var bestämt och det klaffade inte med artisterna, samt det är mycket under sommaren och många reser bort.
OK. September passar mig finfint. Skulle ändå inte haft råd att resa bort i juni/juli.
waddup...nåt datum bokat än?
Ja! Brand Nubian och Nice & Smooth!!! Skulle absolut gå!
vad är det som händer just nu blir det av nått??
jag är sugen. händer det något?
http://www.goteborg.se
Måste man vara 18?! SNÄLLA LÄGG DET I OKTOBER!!! Jag är redå att punda ut tusen lappar för se det här.... HOLY SHIT VILKEN LINA
Denna är nu satt som start sida, detta FÅR INTE MISSAS
Säg bara till när det är så kommer jag till 100%
*snaark*
Trådskaparen lyser med sin frånvaro... :(
Trådskaparen, snälla hör av dig med status :)
*snaark*
kom igen nu, vi vill veta mer!
ska vi sammanfatta det hela ?
Well, kan ju försöka; Trådskaparen har siktat in sig på den 26:e eller den 27:e september, då det skall hållas en oldschool konsert (kanske). Vi väntar just nu på att trådskaparen skall höra av sig och berätta status, alternativt ett nytt datum.
*snaark*
Trådskaparen har varit utomlands i 3 veckor, sorry att det varit tyst !! Återkommer innan veckans slut om några pengar rullat in ... be patience my friends och hoppas på det bästa ...
tror allt detta e bull, nämn inget flrens nått e säkert. du gör oss bara besvikna
Måste faktiskt hålla med CHeeKY. Kom tillbaka när du har ett positivt svar! :)
*snaark*
se till att fixa det här. biljettpriserna spelar ingen roll för mig.
Luktar en "no go" just nu................... Synd , bara synd med den line up´n..
Har missat den här tråden helt. Vad händer blir det nåt ?
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Klart att det finns intresse för gamlaskolan. make it happen.
så vad händer???
Doo the right thing!!!!
Jag tippar på att inga pengar rullade in.
Självklart intressant :D
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!