I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

1/7 - Bone thugs-n-harmony @ storan [INSTÄLLT!]

Klubb & Konserter - Göteborg

2007-06-28 14:08
moderaterna har ändrat det så...

det spelar ingen roll vad ni säger de kommer att komma hit.

Interscope är inblandat bone blir av inom väldigt kort

Ni som inye vill komma eller se oss jobba för er som vi gör varje gång vi bokar såna akter KOM INTE !

vi är de första på 10 år plus som tar hit bone till europa säger det inte nånting !?? vi jobbar för att vi skall få ett bättre kultur liv i sverige fortsätter ni trampa mer så lämnar vi över till alla er hatare så får ni dra hitt de själva ok.

vi får se vem som kommer att ta hitt just de namnen vi jobbar på.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-06-28 14:25
haha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-06-28 14:30
haha vad snackar du om egentligen hip_hopare?
Du ser väl att hela (?) europaturnéen är inställd, tror inte finest har något att säga till om alltså.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit
Toastare

2007-06-28 14:44
Jag ändrade det till inställt eftersom inget nytt datum anges, men det framgår av tråden att det kommer ett nytt datum och då görs helt enkelt en ny tråd.

/BountyBoo [email protected]
Jag skyller allt på Emma!
Toastare

2007-06-28 14:48
hip_hopare

Nu får du ta och lugna ner dig eller kan du själv bli promotor och försöka få hit artister. Det är inte så att det alltid går som man vill.
Visst har det varit en del motgångar, men Dj Finest ger iaf inte upp. Nu har ju Bone ställt in HELA Europa turnén och jag tror knappast att DJ Finest kan rå för det.

2007-06-28 21:25
e de nån som vet hur man får tillbaka sina pengar?
det kostar på att ligga på topp

2007-06-28 23:23
Fan jävla Fan att den är inställd då..
"what we do echoes in eternity"<br>"Man lever för att bli ihågkommen//Akilles.."

2007-06-29 05:16
vi har precis avslutat ett nytt plan.
Bone har planerat in att köra en second round första två veckorna i oktober. De nya datum plus en pressrelease kommer upp på bones officiella hemsida unom kort. Exacta datum håller på att diskuteras med de olika arrangörerna som hade bokat än så länge.

2007-06-29 14:21
om man vill ha pengarna tillbaka då?
David VS Goliath

2007-06-29 23:01
det var synd men fortsätta jobba hårt för det... artister (skivbolag) e ju som dom e.. keep up the good work..
!LOYALTY!

2007-06-30 10:57
menar ni att man ska hålla kvar i biljetter som man köpt till oktober?
det kostar på att ligga på topp
Toastare

2007-06-30 16:11
DJ Finest, det är nog dags nu att skriva hur folk får tillbaka sina pengar.

2007-06-30 19:02

ah,.
pengarna?
ere bara å gå till pustervik när som eller å få dom tebax?

Empress

2007-06-30 22:29
yes

2007-07-03 12:41
skrivits mycket på whoa senate att hiphopen inte finns längre i sverige.. vadfan är det förinställning ni har till folk som drar hit världsartister och försöker planera spelningar åt folket? tex du "hip-hoper" fan e ditt problem, är dj finest så jävla usel, skippa konserten då och stanna hemma i gnäll?

otacksamma skitungar. /anDre

2007-07-04 17:13
jobbigt att det vart inställt.. var nere i götebrog på semester just då och hade biljett och allt :/
Sprit, vapen & knark gör den svage stark