Swollen in Gotenburg Sweden has been blessed with a special kind of magic that is rare. I still have many places to travel and explore but for the cities I have been fortunate to see and experience, Gotenburg is on my list as one of the best. A brisk evening walk last night, led me to a cool restaurant called Vino Bar. I walked into Nina Simone playing on the radio and a table of folks who were having a few pre Swollen show drinks. I ate a plate of venison with pappardelle and washed it down with a glass of Rippaso. After dinner I joined the table of S&M enthusiasts for an Aquavit and a beer. They were a few years into their rap career and they have a posse called the Apollo Crew. Great conversation and then a stroll back to the hotel left me with not much time to get ready for the show. When we arrived at Club Scratch you knew it was going to be off the hook. Sold out and hot and ready to go crazy. From the first song the energy just kept building. Lots of crowdsurfing. We had about 30 people come up to us after the show and say it was their favorite gig in a long time. Now that's what I'm talking about! This morning came way too early but breakfast made up for it. Drove for a few hours, got back on the ferry to Germany and made our way to Hamburg. Crashed out and then did an interview with my homegirl Bianca. Before I forget, search YouTube for a clip of me climbing the scaffolding in Munster. The club was called Skaters Palace. Tonight was another classic but you'll have wait until tomorrow to read about it, sorry, the chicken donair is making me very very sleeeeeeeeeeee 04 Mar 2007 posted by SWLN/MBRS
Från swollenmembers.com Big up Apolla Cru synd att man missade den förfesten!
Yeah! Vår förfest var toknice!
Inga fler bilder? Gåzen?
"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."
Jävligt bra spelning asså.. Synd bara att jag missade efterfesten på hotellet med mina vänner och fimp.
K.I.S Killaz In Suits
va heter låten me "Ragin Goblins" där dom hade de feta starwars beatet??
LEGALISERA CANNABIS
Kanske Baccara?
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Question your goods, who makes them? Where they come from and how they distributed it? You have a relationship to all of theese things. If someone or some earth is being fucked over in the process, by witch your goods get to you; you are ultimately responsible for any harm done.
Hey, såg spelningen i lördag Swollen Members alltså va på scen med dom o grejer nice ass hell ville bara höra om du vet vart dom lagt upp foton från spelningen vart man kan få tag på dom? Tnx Peace !
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det lär finns bilder på swollens sida, de brukar lägga upp där...
fimp: ait, såg precis ut som hon på bilden du -hade- på pressen d va därför. peyz
Lenish Jag har lite bilder som du kanske sett ...har fler som kommer upp snart hoppas jag...
What begins with an A and ends with asphyxia...
Tack till arrangörerna för att vi fick komma och även dom som kollade på oss ni var skitgrymma!! Swollen var helt jävla makalösa, fyfan vad grymt!!
RAGIN GOBLINS-TRAVELLING FREAKSHOW finns tillgänglig via CDON.COM. Get Your copy NOOOW!
tiwanacu aa men det va inte jag för den bruden hade tydligen såna hawaiiblommor runt halsen och va lång.
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
fimp hoppas du är ironisk
Empress
fimp lång var hon ju knappast...lika lång som mad child dock...hehe...o han e ju hmm..lång
fimp: nah, hon var kort och inga blommor, stod bredvid...
tiwanacu okej
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
jag såg ju en tjej som såg ganska proffsig ut som skuttade runt med en kamera både innan och under giget, och massvis med andra kameror såg man ju hela kvällen. fram med bilderna nu :) !
SacredTPS P17: exakt hon tänker jag med på, var FAN e hennes bilder!?
Hejhej allihop som vill se bilderna. Dom kommer snart att överlämnas i händerna på ansvarig Scratchhemsideuppläggare ;), sen kommer finnas på www.scratchgbg.com. Det är en hel del bilder att gå igenom, men jag gör mitt bästa för att de ska komma upp snabbt! Tack till alla som bidrog till en grymt bra kväll! Swollen Members va riktigt nöjda med kvällen och med publiken och kommer mer än gärna tillbaka till Sverige igen. Får hoppas det kan bli verklighet vid ett senare tillfälle.
Någon som köpte någon schysst swollentröja eller liknande?
mli21 fixa upp bilderna på lite kortare tid än vad det brukar ta är du snäll! :) jag köpte en svart t-shirt. ville ha den vita för den var fetare men det fanns bara i xxl eller nåt sånt.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
köpte en vit, en svart o en hoodie...hoodien var dock enbart för att Prevail övertalade mig...ville ha bandanan men den var ju slut....
jag hängde med den korta tjejen med blommor run halsen hem men hon hade ingen kamera asså..
K.I.S Killaz In Suits
diggydoc P25 sälj hoodien till mig då? =)
niice! att de körde new details också... den e helt galet fet! kan tänka mig att den var off the hook live!
nice. nu väntar vi bara på att bilderna skall komma upp !
än en gång, var är bilderna? :)
Sådär, då finns bilderna äntligen att beskåda på denna länk: http://www.scratchgbg.se/gallery/swollen_members/ Verkar inte finnas nån navigering på scratch sidan till bilderna så ni får ta denna vägen istället... Enjoy!
"life's a garden, dig it."
Nice!