3/3 - Swollen Members (CAN) @ Scratch, Pustervik!
Lördagen 3 mars kommer inga mindre än SWOLLEN MEMBERS (Vancouver) och gör sitt enda Sverige-gig hos oss på Pustervik. Swollen Members är den största hiphop akten som kommit från det stora landet Kanada än så länge, ursäkta oss "Infomer"-SNOW. Till skillnad från många akter som kan harva runt i Europa 1-2 månader på turnéer, sa har Swollen som alltid är väldigt upptagna med jobb, valt att göra endast 12 datum på våran kontinent, så vi skall vara glada för att dom väljer att sätta sina fötter på järntorget med omnejd. Swollen är kända för sina extremt tighta och energifyllda live shower och folk har redan börjat maila från alla möjliga håll och kanter ang. denna tillställning. Pharoahe Monch & Masta Ace m.fl. som var här innan Jul, kan mycket väl se sig petade från tronen "bästa liveshow på sistone" när Swollen är färdiga med oss nästa lördag. Time will tell, vi är iallafall sjukt peppade precis som många av er där ute bakom skärmarna. Förköpsbiljetterna till Swollen Members är släppta och finns att köpa på http://www.pusterviksbiljetter.com/ om man vill vara helt på säkra sidan d.v.s. insidan. Swollen Members består av Madchild (MC), Prevail (MC) samt Erik the Viking (DJ). På senaste skivan "Black Magic" som kom i höstas gästas Swollen av bl.a. Ghostface Killah, Dilated Peoples, Everlast, MR Vegas, Alchemist, MixMasterMike m.fl. Knö daj in lördagen den 3e Mars och bevittna entertainment på riktigt sjuk hög nivå! Vi vill gärna att ni kikar in på deras hem på webben som är minst sagt uppstyrt. Man kan t.o.m. vinna biljetter till Pusterviks spelningen där om man har tur. Mer info: http://www.swollenmembers.com/ www.myspace.com/swollenmembers http://en.wikipedia.org/wiki/Swollen_Members SCRATCH LÖR. 3 Mars SWOLLEN MEMBERS (CAN) 22-03, på scen ca:01.00, 18 år 170kr+förköp/180 kr i dörra Host:P.S DJs: Ayes & Lövet http://www.scratchgbg.com/
jiggy jao jao! i'm gonna be there!
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
skönt skönt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hoppas verkligen dom har med sig sina bandanas för försäljning, ser ju helt sjukt koola ut!
Jag är där som vanligt, fedt nok.
strength
Nu kanske jag är ute och cyklar trampebåt, men heter han inte Rob the viking? Jag har etta i Swollen-members-lära så det kan mycket väl hända att jag har fel...
Det är inne med mobiltelefoner igen
wadda wadda...shit helt galet grymt ju!måste måste måste ses!
vi har bara jorden till låns,så lämna den i bra skick till nästa generation!
Du har alltid rätt Goblin, Det var Fröken Charlotte på nyhetsmailredaktionen som planterade ett snyggt tryckfel för att kolla folks Swollen knowledge. Hon höjjer samtidgt ditt betyg från en 1:a till en 5:a. Nu räknar vi med hela HÖS ligan nästa lördag. BÄRSA DÅ!
http://www.vintagetoyroom.com/lots/lot1158b.jpg
fett, jag kommer ner ända från Umeå!
"life's a garden, dig it."
Det kommer bli ett jävla drag i gänget som man säger.
Toastare
2007-02-22 19:50
ha, jag hade glömt bort detta.. så nu blev jag glad 2 gånger. hur ser det ut med biljetter?
Jag skyller allt på Emma!
Frågan är om Swollen members gillar pulvermos?
förband?
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!
Sjuuukt stort !! Erik The Viking ? Det var väl en Monty Python-rulle om jag inte minns fel...:)JOIN THE SWOLLEN ARMY!! Har ni fått upp några affischer på det här?? Me wants, me wants...
What begins with an A and ends with asphyxia...
diggydoc python relaterad men inte en äkta. riktigt skoj dock!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit varför kommer dem inte till Sthlm för..
Love Music And Dance
Vem tänker på barnen? Och framförallt, har lövet glömt Maestro Fresh Wes? Eller är detta en medveten cover up? Jag tror att för att få reda på allt detta måste man komma på lördagen och se själv. Svullna, och fat boy slimmade, medlemmar ur SD kommer representera!
www.myspace.com/djpraod www.myspace.com/speechdefect www.speechdefect.com
bra där denz ..du gör rätt för dej^
"Word to god Doc throw more lines then fishing rod!" - Funk Doc
fan att de inte kommer till sthlm asså, har fan inte råd att dra ner till gbg :(
Hört ryktas att Ragin Goblins kommer att vara förband...stämmer det?skulle vara riktigt nice isåfall..... Fredens
Catapults Entertainment
åhh va jag längtar, kan inte få en bättre födelsedag!! hoppas dom kör något från battle axe warriors skivan!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
oh la la !
"- minstrels sings songs 'n' mimic me"
Så, då kan man inte komma p.g.a ekonomi..fan också. Enjoy everybody!
strength
Oh kommer bli så galet!!
Kvällen till ära öppnar Svenska
Ragin Goblins straight out of Borlänge upp med ett 20-minuters set redan vid midnatt. För mer info checka deras myspace-sida:
www.myspace.com/ragingoblins
nog dåligt med swollen- synd att dom inte kom för några årsen bara då hade det vart ännu fetare, hoppas dom droppar några klassiker. jag har blijett all out höstling
så
ofta erik the viking vart ifrån kom den? änna lars the viking
så
gött att få en riktigt det anledning att åka till Götet änna
så
får bli att åka ner och köpa en biljett nu tror jag bestämmt.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!
Ragin Goblins to the fullest....gött att dom kör också.... fredens
Catapults Entertainment
fy fan vad detta kommer bli sweet! fimpan kommer mysa mest och förfesten kommer även den äga sönder! sjukt pepp!
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Karl my määän, välkommen till skyddsrummet på förfest. Kanske slänger ihop en potatisgratäng så änna. Hös hös
Bara två dagar kvar, vilka är taggade? Fett taggad härborta iaf
jag är men jag kommer inte!
is nice!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
taggad som fasen! lyssnat på swollen från 07-1730 idag !
Varje gång jag ska göra något illegalt och får moraliska betänkligheter ställer jag mig frågan: <br>vad skulle promoe ha gjort?<br>Och sen gör jag det. - Stepfucced
Fåår bli lite Monster In the Closet nu bara för det, the members doin it like you never kneewww.
har dåligt med pengar, men jag aknske skiter i det och kommer ändå :o
Ni har fått det om bakfoten, Mölndal Members it is..
Lögdeås Langar Liga kommer
Kommer bli snuskigt läckert.
Ord.
Swollen Endtarms represent
2 days left...dom kör i Berlin ikväll tydligen...kommer bli fet fest på lööööda!!! Rekommenderar Swollen TV för er som missat det...sjukt bra!!
What begins with an A and ends with asphyxia...
Så...biljetten e fixad å spriten ligger på kylning. Nu e jag laddad t max!!!