Ok, då får vi se hur länge de spanska lagen lär klara sig i CL ;-)
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
haha och det tvivlar du starkt på alltså?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Det kommer vara ett spansk år grabbar. I Uefa cupen har vi dom starkaste lagen med Valencia och Sevilla. I Champions League kommer Barca, Real, Villareal och Atletico alla komma långt.
HAHAA! Jag älskar när barca spelar sån här fotboll. det är vad som fick mig att förälska mig i laget. Fyfan va formstarka barca är nu. Hugoain gjorde 4 mål varav 2 på straff under en match. Eto'o gjorde 4 mål på en halvlek!
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Otroligt pinsamt hur ni kukmäter Higuaín och Eto'o. Att ta sig förbi ett Valladolidförsvar tror jag vilket PL- och Serie A-lag klarar av. Inget märkvärdigt...
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS AMICI DI NESSUNO
Det är ite så mycket svårare med malaga, det märker ma om man såg matchen barca spelade mot dom. 4-1 blev det då. f.ö så förstår jag inte riktigt vad som är pinsamt? Att jämföra spelare har man väl gjort i år och dar genom fotbollens tider. vi jämför fortfarande maradona och pele, så varför inte jämföra 2 spelare från la liga som gjorde 4 mål i en match vardera?
Bakelse1 Hur kan du nämna Pele och Maradona i samma mening som Higuaín och Eto'o? Pele och Maradona är fantamig bland de största genom tiderna, som mäktat med otroligt mycket under sina karriärer. Att Eto'o och Higuaín gör fyra mål mot två medelmåttiga spanska (notera spanska, dvs utan något som helst försvarsspel) lag är väl inte märkvärdigt? Men visst, jämför på... Tycker bara det är löjligt...
otroligt hur du tar allt ur sammanhang..
Otroligt pinsamt hur ni kukmäter Higuaín och Eto'o. Att jämföra spelare har man väl gjort i år och dar genom fotbollens tider. vi jämför fortfarande maradona och pele, Hela poängen är att man jämför spelare och att man kommer alltid att göra det.
man jämför messi med C. Ronaldo man jämför alltid spelare förstå det.
Jag förstår bara inte vad du tycker är löjligt när alla jämför, fotbolls experter sportkommentatorer media jämför, så var ifrån har du fått att det är löjligt?
Yamo_RGRA: Verkar som om du saknar all sorts respekt för spansk fotboll/la liga. La liga nämns ofta som den jämnaste ligan, där skillnaden mellan toppen och botten är minst stor. Alltså att smålag som Malaga och Getafe ofta kan utmana och ta poäng från storlagen. Att Barca nu råkade vinna med 6-0 i helgen är för att de är inne i en makalös formtopp just nu.
Sluta nu, snubben gillar italien och gillar att bitcha om allt, låt pojken va.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Stop_Snitching Jag har haft stor respekt för den spanska fotbollen men det tog stopp detta året, det ser så allvarligt pinsamt ut när defensiven fullkomligt saknas och att det bara pangas in mål efter mål. Det är väl trots allt fotboll som ska spelas, makalöst när man får se resultat i form av tennissiffror varje helg. ** I och med att det knappast är märkvärdiga prestationer Higuaín och Eto'o stått för så tycker jag det låter lite komiskt att jämföra, men kör på ni - jag är trots allt bara "en snubbe som gillar Italien och att bitcha om allt".
I och med att det knappast är märkvärdiga prestationer Higuaín och Eto'o stått för så tycker jag det låter lite komiskt att jämföra, men kör på ni vänta nu.. du bevisade just nu att du inte tittar på spansk fotboll utan bara kollar in på resultaten. det är uppenbart när du säger en sån här sak.
Bakelse1 P20 Var skrev jag att jag inte följer matcher utan bara tittar på resultaten? Lägg av nu, hahaha
läs, du har inte skrivit det det bara märks när du skriver en sån grej. lägg ner nu
Märks? Va? Hahahaha.. Äh lämnar denna tråden nu, otroligt löjligt
3 poäng till Villareal, 5 till Real. Festen fortsätter!
Ska bli kul att se Real studsta tillbaka och vända vinden mot Huelva. Ska bli kul att se Barca spela nu när Messi inte är med mot Getafe.HALA MADRI!
Ja, ska bli intressant och se hur Barcelona klarar sig utan Messi. Men hemmaplan mot Getafe borde bli vinst. Ryker Schuster idag? Om Real förlorar tror jag så...
Ännu en intressant med La liga fotboll väntar! Getafe spelar mot Real där jag hoppas vår backlinje fortsätter i samma väg me Pepe o Ramos som mittbackar. Hoppas också Sevilla vinner eller åtminstone snor poäng från Messi o Co även om förutsättningar är emot dom! HALA MADRI!
Messi är kung. 3-0 idag och 6 poängs ledning!
Whatevaman Fan om inte real madrid skärper till sig snart så kommer ni halka efter, kommer sakna rivaliteten mellan oss cules och ni maränger. Skönt med en klar vinst över sevilla och att Eto'o klämde sig in i topp 10 i barcas bästa målgörare. 111 mål nu för vårt lejon. Valencia nästa vecka, vi får akta oss för David Villa han filmade sjukt mycket idag.
Blev klart før "el classico" idag! opaaa! åker på fredag!!! Några tips på vad man ska gøra førutom fotboll och festa?
I barca då eller? fan va skönt för dig! shoppa går alltid att gör dom har riktigt feta butiker där. Om du är turistig av dig så finns det ju alltid massa sevärdigheter som sagrada famillia fast den är väl fortfarande under renovering om dom inte har gjort det klart nu.
ja i barca. a det ska bli riktigt roligt!
tråkigt att slå sevilla med 3-0 och sen totalt utklassa valencia med 4-0. Känns som barca är i dream team form
Kolla bara på united, de spelade riktigt bra offensiv förra året o de tog ju hem de största titlarna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Är ledsen över att se Schuster bli sparkad. Men en förändring var nödvändig. Hoppas verkligen att Juande Ramos tar tag i laget och framför allt försvarspelet. El Clasico på Lördag är dagen vi tar tillbaka den spanska fotbollstronen!HALA MADRI!!
Aldrig att Real vinner
http://duckdown82.tumblr.com/
Whatevaman Det finns inte på kartan kompis. Barca är allt för bra för att real ens kommer ha en chans. 3..4...5-0 ?
Det är just den attityden från Barcelonahåll som kan leda till att Real Madrid faktiskt vinner...
ja för min attityd kommer nog att ge betydelse för matchens utgång, jag tror pep förstår mkt väl själv att hans mannar inte får underskatta real. Men spelar barca som tidigare och real spelar som tidigare så har vi ingenting att oroa oss över. Hela nästa vecka hänger på den här dagen.
Bakelse1 P20 Syftar inte bara på dig, det finns säkert spelare och fans som tänker som dig. Det är inte som om Pep kan ha bankat in faktumet att man inte får underskatta Madrid på varenda culé i hela Camp Nou... Men aja, håller tummarna för Barca ikväll i alla fall..
Messi är världens bästa spelare... fy fan säger jag. Fuck Ronaldo, Messi is the shit. Helt underbart att få se denna match utan att behöva lida. jag bara njuter av vacker fotboll.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
madrid hade verklige ingenting att sätta emot, det var väl drenthes målchans som var det farliga, möjligtvis sneijders också som skapades ur en hörna men annars nada. Barca körde över Real, riktigt fin bollbehandling, statistiken säger allt; 73%-27% i bollinnehav. Eto'o som han ryter när han får rätta sitt misstag från straffen. Den enda bra spelaren i Real var nog Casillas. Ni som hänger på svenskafans måste ju verkligen hånskratta år kviborg nu som tippade 0-1 madrid. Så bra är ni helt enkelt inte kviborg...
lite dött det är här.. grym match igår mellan valencia - villarreal!
Rädda en ko, ät en vegetarian!
Barca did it again!! Stora siffror 5-0 mot deportivo. De slog något rekord oxå väl?
Jag har ingen personlighet
Ja flest poäng efter halva serien genom historien.
Math dom slog rekord matchen innan med flest vunna bortamatcher i rad.
Så var det ju tack för infon! Fan så underbart att se dom spela fotboll! Och att dom vinner nästan hela tiden är just bara ett STORT plus.
AAA barca ser väldigt starka ut fast är definitivt inte oslagbara.
Nej håller med men dom saknar Puyol som fan när han inte spelar.. Verkar som att allt faller samman när han inte är med. Hoppas bara dom vinner ligan före Real vet inte varför men Känns som barca år iår.. Och CL skulle sitta jätte bra.. Ingen som tittar på laliga på Whoa?
Måste bara hoppa in här och medge att Barcelona nog spelar den bästa fotbollen på år och dar. Tar dem inte ligaguld så vet jag f-n inte vart världen är på väg. Champions blir nog en svår nöt för dem, känns som om spanska lag inte har det lilla extra försvarsmässigt som krävs för att kunna slå ut engelska och italienska lag som faktiskt kan stå upp mot de flesta anfallen i världen. Men de är goda titelkandidater där med.
messi vinner skytteligan
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Yamo Är ditt påstående baserat strikt på denna säsong? Jag antar det eftersom jag förmodar att du har koll på CL-vinnare under 2000-talet... Håller än dock inte med dig till fullo. Vi tar Barcelona som exempel. Visst Barca leker inte groppeknall i eget straffområde när motståndarna har boll men trots den fantastiska attackfotboll Barca nu presterar så har dom endast släppt in 15 mål på 21 matcher. 15 mål på 21 matcher. Bra siffra i vilken liga som helst. Lägg till att den spanska ligan, av många, anses vara en av de mest tekniska och attackglada ligorna så får du en ekvation som inte riktigt stämmer. Om nu spanska lag är bättre på att anfalla än att försvara, just denna säsong, så borde ju Barca känna av detta i minuskontot...? Jag tänker inte dissekera några lag för att peka och jämföra helt och hållet men nog är vi alla överens om att Dani Alves är bättre än tja säg Mellberg tex... Dock ska väl sägas att jag inte på något sätt påstår att Barcelona, eller något annat spanskt lag, KOMMER att vinna CL eller att de har de ABSOLUT bästa försvararna... Men jag tycker att de håller internationell standard.
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Jävla satans Sevilla, varför fortsätter jag att tippa på dom. PATETISKT!!!!!!
http://duckdown82.tumblr.com/
FC Barcelonas lag säsongen 08/09 är det bästa klubblaget som någonsin stått på en fotbollsplan. Om ni inte kan förstå att det är deras överlägsenhet som gör att de andra ser dåliga ut så har ni missat nått.
Nu finns all min musik samlad på ett ställe!! Givetvis gratis usershare.net/orismusik