I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-08-07 17:57
kanske t.o.m att en mod/admin kan skriva in det i första inlägget, typ streamadressen och spelschemat osv =)
((MAAD))

2008-08-09 11:11
är det bara jag som stör mig på att de inte står "direkt" i ngt hörn när man slår på os sändningarna. svårt att avgöra om de sänds direkt då. står de repris när de är repriserade sändning?
står inte direkt på texttv heller. står dock repris på de som är repris på texttv
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-09 17:54
FORZA ITALIA! Giovinco kommer äga allt och alla hehe
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO

2008-08-11 15:23
Peppis F25

jag är ganska säker på att om det är direkt, så står det direkt. pga tidsskillnaden får vi världelösa tider här i Sverige, och de flesta kommer att se eftersändingar och sammandrag.

Men nu är det partennis i alla fall, Sverige - Spanien. Sjukt tråkigt att se visserligen, Sverige blir naturligtvis överkörda... Nadal vs. Björkman liksom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-08-11 23:15
nej det står inte när det är direkt

de var ju det hela mitt inlägg gick ut på?

2008-08-12 11:11
okej, jag trodde bara du missat det och nu har jag märkt att du har rätt, så sorry :) jävligt drygt.

2008-08-12 11:51
mellan 03-03 ungefär är det live, sen blir det repriser på kvällen typ =)
((MAAD))

2008-08-12 13:48
ne jag har sett under alla tider på dygnet. sjukt tråkigt att aldrig veta om de är live eller repris.

de enda de står är en sekund lite då o då då de dyker upp om de är repris
en liten logga där de står, under ja en sekund eller två.

de står inte när de är direkt. o de finns ingen logga under hela tiden då de är repris. jävligt störande som sagt...

2008-08-12 13:49
de visar repriser under 03-03 (? menar du 1500 då eller?) också för övrigt.

2008-08-12 13:51
jag har aldrig nå problem med att veta om det är live eller ej, förstår inte problemet... www.svt.se/os - där om man kollar live så står ju deras "tablå" till höger.. och är det vid 18-02 så är det nog mer största säkerhet repris =)
((MAAD))

2008-08-12 13:58
....som sagt var ser jag under hela dagen. jag vill gärna veta om de är direkt eller icke.
men de är bara jag

visst kan man kolla
men vore de inte enklare om de stod i hörnet på tvn?

2008-08-12 14:02
men det är ju inga hela repriser under dagen, är ju bara korta sammanfattningar mellan halvlekar och dylikt. fast visst hade det väl underlättat om det hade stått någonstans, helt klart. men inte spec nödvändigt om man har lite koll på tiderna, = )
((MAAD))

2008-08-12 15:28
Peppis F25

kolla in SVT's OS-sida, de har dagsprogram och skriver ut när olika saker sker live (utgår jag från...)

2008-08-21 18:08
Fyfan dags o liva upp allt som har med OS att göra här inne.

Silver och brons idag. Hade varit så jävla skönt med ett guld men nej faan inte Sveriges OS alltså.
DIIIF

2008-08-21 22:26
diggar jörgen persson asså! mer ping pong åt folket!
 Haters gon' hate...

2008-08-22 11:19
När spelas finalen mellan Nigeria-Argentina? jag har kollat på svt's kalender, hittar inte fotbollens herrfinal, kan nån va så snäll o ge mig svaret?
Why not move to the blue/ and turn society white/ Berlusconi gives you freedom/ then he'll rob you at night

2008-08-22 14:04
Den är imorgon mellan 06.00 och 12.00, tiderna kommer upp mer exakt ikväll/natt...
DIIIF

2008-08-22 14:50
underbart att få se handbollen med vettiga kommentatorer. slippa robban & claes + ekwall är guld värt och svts kommentatorer är jävligt insatta och kan mer än att bara rabbla statistik.

2008-08-25 00:01
Aa, håller med. Handbollen, speciellt på herrsidan, har varit grym. Hela OS och dess sändningar har varit perfekta enligt mig. Man har fått följa svenskarna perfekt och dessutom fått se det bästa.
DIIIF