rkelly-> Haha... tillåt mig småle.. ;) Sök på Peking fanz 2005 på youtube och spana in mindokumentären så får du se vilka farliga killar som väntar... Sen att Pekings sk. "grabbar" varnar Djurgårdare för att gå på stan är mer än skrattretande... De kommer inte ha mycket att säga till om i sin egen stad den 30e...
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
inferno P22 Haha det är det som gör det ännu roligare, undra om dom faktiskt tror att dom ska ha något att säga till om.
Jag citerar: "Men hur svårt är det och dra en gårdare över käfften, och kommer det fler drar jag även dom över käfften."
Vilken verklighetsuppfattning.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
Ni pratar mest om att "ta över stan och sjunga ut Peking Fanz". Bryr ni er ens om själva matchen?
rätt P2 intressant! vad förväntar du dig av säsongen då? Blir det bottenstrid eller tror du på en mittplacering?
Känns som att DIF kommer ställa en rätt offensiv trupp på planen. Ingen Aki och antagligen Enrico istället för Batan. Jag tror det kan passa mot er. Annars har vi haft infernaliskt svårt att vinna mot sämre (om du ursäktar) motstånd tidigare, speciellt förra året.
nej P26 Ja, vår trupp ser intressant ut. Många olika alternativ på mittfältet, i synnerhet. Bara vi klarar oss kvar så är jag nöjd, men skulle tippa på att vi kommer nånstans mellan 8-12. Kanske låter lite optimistiskt, men jag tycker att vi ser bättre ut än Ljungskile, Sundsvall, Gefle, Örebro och Trelleborg. Trots att det har gått lite knackligt på försäsongen. Jag tror att Burkhardt kan ha stor betydelse, spelar han som han gjorde mot Örebro i februari blir det inte lätt att stoppa honom.
jag+4000 djurgårdare till kommer att vara på plats. Får rysningar bara jag tänker på det = )
Vi är ökända N.P.G.
Nej, Haningebussen kommer vara den som gäller nästa lördag! Klart man är nervös för matchen och utgången av den, men det är något vi ej kan påverka mer än att bidra med samma inramning som vi alltid gör och se till att Norrköping får huvudstadskomplex för flera år framåt.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
Vi kommer torska och inferno kommer kissa på sig på bussen. Fan också.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
På tal om "bryr ni er om matchen" Jag tror jag talar för många när jag säger att det är inte en häftig känsla att få möta norrköping, det är inte en häftig känsla att allsvenskan börjar.. Det jag får gåshud av är känslan av tusentals sjungande djurgårdare som hörs o syns mycke mycke mer än vad peking fanz kommer göra.. För jag får gåshud när man går i samlad trupp mot arenan, sjunger ramsor om och om igen och verkligen visar vad "vi är med er överallt" betyder.!!! Hur som helst så är det den här gemenskaphetskänslan som jag e fett taggad för.. Igen..
Matchen ska vinnas, precis som jag förväntar mig att vi ska vinna alla andra matcher mot alla andra lag...
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
DjBrunte P22 Vad blir det för haningefolket innan matchen då? ;)
DIF!
8 DAGAR KVAR
rätt: yes, jag har bara en invändning: Gefle är en förening med en bra tränare och en bra trupp som har bevisat sig ända sen de gick upp. Håller Hasse Berggren och Woxlin så tror jag de kommer före er i tabellen. Om Oremo får en bra säsong speciellt. Det är jobbigt att komma dit till konstgräset, de har bevisat att de kan slå alla toplag där. etc
bob : Jag är nöjd så länge vi tar oss ner till peking, det är en bedrift jag inte är säker på att vår buss kommer klara av, kommer vi väl dit så är det bara en bonus och då får man se vart det bär av. Nej skämt o sido, jag vet ej vilken krog det blir ännu men det lär inte vara svårt att sluta upp på plats, peking är såpass litet iaf så blåränderna lär inte ha några problem o mötas upp. Vet fan inte ens vilket hotell vi är inbokade på mellan lör-sön men det löser sig alltid. Har mest ångest över allt KIR-drickande på vägen ner och att jag återigen ska bränna pengar på lotteriet i bussen utan att vinna något som vanligt.
Mindre än en vecka kvar nu, gah!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Länge sedan en bortapremiär var så hypad! Får magsår av att gå och vänta.
En decimeter snö här nu, hoppas inte det ska ställa till några problem.
Rätt-> Ni pratar mest om att "ta över stan och sjunga ut Peking Fanz". Bryr ni er ens om själva matchen? Skit i matchen! Hellre en PL13 än match! Fabrikörn-> Och du kommer sitta och kramas med stereon efter en flaska Renat och mummla om att "det här kan vara världens bästa låt!"
"Vi fick bla barrikadera oss på Mc Donalds en sen kväll när det började regna stolar, flaskor och folk utanför."<br> -Howser, avd. galna kravaller!
Ses i peking. Kanna på.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
IFK vann idag sitt genrep mot Jönköpings Södra med 3-0. Magro satte två ;)
Så länge Magro är er bästa lirare så skakar jag inte av rädsla direkt ;)
rätt : ja gefle är skit, och ni är sämre än skit.
Är fan riktigt rädd för att premiären ska bli uppskjuten, jobbigt när hotell etc är bokade och man väl lyckat få ledigt :(
Tjena grabbar, snöar som in i helvete här nu. http://tv4vadret.se/polopoly_fs/1.349622!webcampopup.html?city=norrkoping Men också: http://www.nt.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=3397539
hur kan dom lova det? om det ser ut sådär
Var nyss intervju med snubben som sköter planen på Östnytt. Han sa att snön inte var nåt problem, utan kylan som kan ställa till det. På fredag skulle dom ta beslut om dom ställer in eller inte.
fack, minusgrader. det skulle suga så mycket om det ställdes in.
Va fan hur kan han vara så positiv för att nån timme senare säga att det inte ser bra ut! Men va fan när ja kollade i tidningen så skulle det vara 5-10 grader de 4 dagar innan premiären. Ligger snön kvar i Norrköping nu, jag åkte där ifrån idag när det snöade, och här i Stockholm är ju i princip all snö borta?
DIF!
Enligt 24NT så var det ju 99%-chans att matchen spelas på söndag!?
DIF!
Allt beror på hur vädret blir de kommande dagarna. Tyvärr så verkar det som att det kommer bli kallt på nätterna.
heja heja ifk
norrkööping
1000 Gårdare från Sthlm, de resterande 3000 från bonnhåler runt om i riket.
Ja oja med tanke på att de 3000 biljetter som vi hade såldes i Stockholm. Det närmare sig nu :)
DIF!
och så var det 3 dagar kvar
Ja va fan det var ju inga vidare krogar vi har bokat, Otten och Hugo är klubbar med skitdåligt sortiment, jag tror inte att nån av dem har stout ens. Men med tanke på dess kapacitet så är det väl praktiskt.
DIF!
Ja det är ingen "pub" känsla i stil med The londoner etc men det finns ju inga pubar som ligger bra till som vi kan trängai n 4000-5000 pers i så de gjorde väll det enda rätta egentligen. Orden "stor stark" går väll att beställa med överallt och något bör man ju få i glaset iaf. Precis varit och inhandlat en hög flaskor med KIR nu, fy fan vad dåligt jag mår bara av att se etiketten :(
bob Hört att det är 20 års gräns på puben. Tråkigt om ni under 20 inte kommer in.
If you can take a dick in your ass, you can damn sure take a joke!
rkelly: Jag tror inte det, då det inte är det annars på Hugo, och på otten så är det det endast på lördagar. Sen så undrar man ju vilka som har 20 års-gräns kl 12 på dan.
DIF!
Som inte ska beträdas av någon? Då kan man ju önska dom lycka till med att trycka in 3700 (?) som ska stå på den lilla rutan som inte är DIFklack eller säkerhetszon.
DIF!
Det snackas på vårt SF-forum om att det är Alexander Farnerud som Pålle pratar om som nyförvärvet, vore ju inte direkt fel
DIF!
Vet inte hur IFK har tänkt med staketen. Vi får se på söndag.
Yes, skönt att slippa stå där i alla fall, några här från whoa som har till södra utanför klacken?
DIF!
Finns ju en "pub" som är mer en pub än otten och hugos som ligger på en snedgata upp mot kyrkan, vafan hette den nu igen? Promillehalten var hög sist gång jag satt där.