I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-01-29 21:18
Peggy F24

Sköt dig själv och skit i andra? :)
I tego arcana dei!

2008-01-29 21:19

medoria: bittra inlägg drar inte åt sig uppmärksamhet om inte jag gör en tråd med bara en massa bitterhet. dara nog mer åt sig irritation.

Lebanner: Vad är jag avis på?

2008-01-29 21:19
Peggy F24

Uppmärksamhet kan komma i olika former, till exempel irritation :)
I tego arcana dei!

2008-01-29 21:20
Alltså jag måste faktiskt hålla med Peggy om att trådskrivaren vill få uppmärksamhet. Tjejer ser igenom tjejer enklare.
MEEN trådskrivaren kanske är ledsen och vill höra nåt fint om sig själv, och det har hon ju nu fått. Så nu är hon förhoppningsvis lite gladare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-29 21:20
tjejer har väll mest fettceller i lår - mage partiet och det mesta imellan, så se till att röra på dig en massa och kolla upp lite övningar för att träna upp musklerna i det partiet.

finns power-yoga om du inte orkar med vikter, funkar jättebra för att slimma och dra ut musklerna och få styrka :)
"angel headed hipsters burning for the ancient heavenly connection to the starry dynamo in the machinery of night,"

2008-01-29 21:23

-Nisse-

Det hade varit mer ärligt om hon bara skrev, "jag är ledsen kan någon skriva något fint till mig" för de mesta är de flesta människor på whoa snälla och skriver om de inte heter Peggy...

2008-01-29 21:25
Peggy F24

Alla sätt är bra utan de dåliga, som det så fint heter. Höhö.
Låt lillflickan skriva vad hon vill.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-01-29 21:26
Bruden släpar på en stor last, vi måste hjälpa henne.

Jag tror på löpträning kombinerat med självsvält.

2008-01-29 21:27
Vad kul det är när 24-åriga bittra tjejer kallar 18-åriga tjejer för "lillflickan" och klagar över att hon är en attention-whore.
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac

2008-01-29 21:28
Lillflickan var menat som snällt o jag har fan inte klagat på henne.

2008-01-29 21:30
shit, dem som säger att stor rumpa är snyggt på en smal tjej är ju hur jävla trångsynta som helst. en "stor rumpa" är inte snyggt om den är fettig och otränad, tvärtom, det ser riktigt sjukt ut. är rumpan vältränad och resten av kroppen detsamma så är det en annan femma.
och jag tvivlar starkt på att trådskaparens rumpa är fit eftersom hon beskymrar sig om den.

2008-01-29 21:33
-Nisse-: Du skrev ju att du höll med Peggy.. nuff said.

2008-01-29 21:34
Filbunke: nu fick du det lite fel.

2008-01-29 21:34
Ja ja ja... ska sluta klaga..........det är fortfarande bara synd om henne......

2008-01-29 21:35
Filbunke: nej hon höll inte med mig helt o hållet...

2008-01-29 21:35
indiris
lägg dig i sängen och ät choklad och slut bry dig bara. då brukar såna där problem försvinna

peggy
tjejer som hackar ner på andra tjejer är lika onödigt som tjejer som vill ha bekräftelse också. systerskap vafan!

2008-01-29 21:37
Filbunke

Ja. Att hon ville ha uppmärksamhet, kanske för hon var ledsen. Jag skrev även att hon kanske blev gladare om hon fick höra snälla saker, vilket hon fått. Sen sa jag till Peggy att hon skulle låta lillflickan (ett av de mest hemska orden i svenskan tydligen vilket jag inte visste, självklart tar jag tillbaka denna fruktansvärda förolämpning trots att det inte var menat som det nu efter du upplyst mig) skriva vad hon ville. Gör detta mig till en sämre människa, då blir jag ledsen.
Poet

2008-01-29 21:37
Indris: Har du tappat ditt vett eller? Få mindre rumpa? VARFÖR?

At the gates of Eternity...
Poet

2008-01-29 21:39
Och nu när jag läser vad andra tjejer skriver om sina stora rumpor... LÅT ERA RUMPOR VARA IFRED! En rumpa ska vara stor för fan!

2008-01-29 21:41

felixnr: .ja de va jue gulligt...

2008-01-29 21:42
-Nisse-: "ett av de mest hemska orden i svenskan tydligen vilket jag inte visste, självklart tar jag tillbaka denna fruktansvärda förolämpning trots att det inte var menat som det nu efter du upplyst mig" din sarkasm är strålande. Nu går jag och duschar. This is not a productive area of discussion...
Poet

2008-01-29 21:43
Frankielamps: Eller för att vara generalisera och säga att i den här delen av världen så anser man att stora rumpor inte är fint? Och därmed att hon vill att den ska bli mindre, för att folk sagt "du har stor rumpa!" till henne allt för ofta. Visst, allt är relativt. Mina svenska polare tycker ju fan Lena Ph har booty (!).

Indris har förmodligen inte i närheten av det som skulle kunna kallas för, för stor rumpa, och nej jag säger inte det för att hon ska lägga upp bild, säger det mer för att hon ska vara nöjd med sin rumpa och lyssna mer på Sir-Mix-A-Lot ;)

2008-01-29 21:48
Jag vet. Jag är känd för den. Tihihihi.

Nä men seriöst. Klaga inte på mig för jag uttryckte mig på ett trevligare sätt mot Peggy än ni andra. Inte mitt fel att jag är trevlig. Jag tror bara att världen blir lite bättre om man är trevliga mot varandra.

2008-01-29 21:53

Ja jag borde kanske följa -Nisse- att alltid vara trevligt... något jag borde jobba på, det kanske skulle uppskattas, men det är en jävla konst det......du ska ha beröm du.

2008-01-29 21:56
BC99

ja men det är skillnad på booty och booty. det finns olika varienter på stora rumpor.
1: stor, felformad och otränad.
2: stor, persikaformad, vältränad.

vilken föredrar du?

Poet

2008-01-29 22:00
FrankieLamps: Jag vet bara med erfarenhet att när svenska tjejer säger att deras rumpa är "för stor" så överdriver de lika mycket som när en anorektisk tjej påstår sig äta för mycket.

2008-01-29 22:10
Peggy F24

Hahahahahahahahaha hur fan mår du kvinna? :D :D

Indris F18

Har du tillgång till ett gym och eventuellt löpband så borde ju problemet vara löst :)

2008-01-29 22:10
jonka:

om du verkligen orkar bry dig kan du ju träna rumpan för att få den större. fast va fan... liten rumpa kan vara hur nice som helst också ju, om det ser proportionerligt ut.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår

2008-01-29 22:14
kollat igenom hela tråden och inte en ända bild på en röv...... *suck*

2008-01-29 22:19
Jonka: man gör lämplig styrketräningsövning. Så tungt att man bara pallar med tio i rad. Så gör man så en massa och äter massa protein så blir röven större.. serru

2008-01-29 22:19
BC99

ja i vissa fall. men sen finns det ju dem som verkligen har stora rumpor och inte säger det på grund av kvinnonoja

Moderator

2008-01-29 22:45
Jag ansluter mig till skaran som tror att hon bara söker uppmärksamhet. En grej som pekar på det är att hon inte har skrivit ett dugg mer än topicen. Inget svar på frågor, inget tack för hjälpen (till de typ två som har försökt hjälpa till), no nothing. En annan grej som pekar på det är hur hon skrev topicen.

Och ni som skriver att det är snyggt med stor rumpa kan väl hålla er till ämnet istället?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-01-29 22:50
GHETTO BOOOTY

2008-01-29 22:55
om ingen skrivit: LANGA BILD UTAN BYXOR FRÅN MINST 4 olika vinklar/lägen så får vi avgöra vad som måste göras

2008-01-29 23:09

Bagge eler Begge eller what ever.... jag mår utmärkt.

2008-01-29 23:28
Peggy F24

du borde verkligen se över ditt eget beteende innan du börjar racka ner på andra, du gör ju bort dig.
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?

2008-01-29 23:35
jag är med dig, peggy! you go, girl!

2008-01-29 23:41
"Jag stör mig på dumma tjejer bara that's all"

sa the sharpest tool in the shed och lämnade tråden för gott. slut.

Moderator

2008-01-29 23:42
Men vadå, Peggy har ju rätt. Tråden är ju helt uppenbarligen skapad för att killar ska skriva att det är snyggt med stora rumpor. Vad är det ni inte tycker om med det hon säger?
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2008-01-29 23:46

Hade hon fiskat efter beröm hade vi sett en bild på nämnda kroppsdel vid det här laget. Lite generella uttalanden om en fiktiv e-rumpa kan nog inte värma ens det mest uppmärksamhetskåta hjärtat i Sverige.

I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath
A waste of breath the years behind
In balance with this life, this death

2008-01-29 23:50
KaptenKrok: så vi ska börja misstänkliggöra varenda jävla tråd på whoa som om det egentligen handlar om någon som bara vill ha pepp? Säg att det nu är så att tjejen i fråga bara vill ha pepp, likväl ska man väl inte frångå ämnet utan hålla sig till det och förutsätta att hon faktiskt vill ha hjälp. Och om inte hon så någon annan, som av någon anledning inte är helt nöjd med sin rumpa.

Det som är så skrattretande är ju att Peggy helt saknar förmåga till självinsikt då hon inte förstår att hennes gnälla generar i minst lika mkt uppmärksamhet som tråden i sig, och gör henne till en lika stor uppmärksamhetshora som trådskaparen. Bara genom att uttala sig har hon ju dragit uppmärksamhet till sig, oavsett om hon själv förstår det eller ej.

2008-01-30 00:07

Ja det jag menar är hon är ute efter bekräftelse.. den sortens uppmärksamhet..

visst jag drar åt mig uppmärksamhet, de flesta är jue irriterad.på mig..gud vad kul det är då..

för övrigt så var det fan flera timmar sen jag slutade skriva...om henne bekräftelse behov tills du skrev de där...

Poet

2008-01-30 00:08
Frankie: Säger inte att du har fel, jag säger bara att jag personligen inte stött på någon som verkligen haft för stor rumpa. Folk har alltid lite skev uppfattning när det gäller att uppskatta sina egna storlekar.

2008-01-30 00:09
Jag avskyr att säga att jag vet vad andra människor har för syfte men vissa handlingar och tänker därför låta bli att spekulera i vad trådskaparen har för syfte med tråden.

Men jag tror alla som skrivit i den här tråden har/har haft mer eller mindre komplex för en viss/vissa kroppsdel/kroppsdelar. Det är bara naturligt, knappast något man vill skylta med då det bara gör att man utstrålar osäkerhet. Samtidigt är ju som bekant komplex oftast något man bara själv lägger märke till, men det gör inte att man nojjar sig mindre?

Jag skrev där uppe att jag tycker/har tyckt att min rumpa är för stor, det vore intressant om dom som proppsar för att hennes inlägg är ett försök att få uppmärksamhet tycker samma om mig. För att många gillar stora rumpor har jag hört otaliga gånger förut, men det spelar ingen roll. Varför jag skulle vilja ha mindre rumpa är för att jag vill kunna glida i ett par jeans utan problem och inte behöva leta i timmar efter en modell som passar. Så enkelt är det. Sedan har jag aldrig brytt mig överdrivet mycket, men det förändrar inte att jag enkelt kan tänka mig att andra människor gör det och att istället för att vara otrevlig kan man ge råd eller vara tyst?

sen måste jag hålla med felixnr2 F19, det är så himla vanligt att tjejer ska klanka ner på andra tjejer.

Något råd till hur man får mindre rumpa utan att banta har jag dock inte.

2008-01-30 00:09
Roligt att en tjej som försökte ta över en tråd kallar trådskaparen för uppmärksamhetskåt.
Vad gör du själv egentligen? Låt henne få sin uppmärksamhet.

Och tjejen, låt din rumpa vara, köp jeans med stora fickor på rumpan så ger den ett mindre intryck. Men försök inte bli av med den!

2008-01-30 00:18
ännu roligare är hur många som uppenbarligen måste kommentera peggys kommenterande.

2008-01-30 00:25
ett råd: var stolt över din rumpa, älska den, hedra den. embrace your bottom! stora rumpor är phatt.
We call them winerbrods.
Poet

2008-01-30 00:33
Amen Skunkafied.... amen!!!

2008-01-30 00:37
BC - jääää...fattar inte grejen med att man vill ha plattrumpa. rumpa = respect
We call them winerbrods.

2008-01-30 00:40
Jag har läst typ 2 inlägg av Peggy, och jag hatar henne redan. Sen läste jag hennes presentation. Och då fick jag tillochmed en anledning.

Ontopic: Trådskaparen är säkert jättesöt och så..
"Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both." – Benjamin Franklin