Få mindre rumpa?
Ja som rubriken lyder, den är ovanligt stor tycker jag själv, jag är ganska smal men fat ass ;b Så ge mig lite råd tjejer som killar, hur jag lyckas med detta :) Tack =)
Vi kan byta rumpa? Min är för liten för min kropp.
"Jag spelar älskarinnan som mannen träffar på ett hotell, jag levde mig så in i det att jag verkligen kände mig villig. Som en prostituerad som blev uppraggad på gatan och medtagen till ett sjaskigt scandic-hotell" - Carolina Gynning
varför skulle en smal tjej vilja ha mindre rumpa? rumpa ska va thick
Om du inte är fet kan du inte ha för stor rumpa :) (eller det kan du väl, men oftast är en riktig bubble-butt väldigt fint i ett par najsa jeans.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
Folk kommer bara säga att man inte kan punktförbränna fett. Men jag är helt med dig, jag vill också bli av med rumpa men inte för det tappa vikt på resten av kroppen.
jag som trodde detta var ett hiphop forum,,,,
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Man kan inte punktförbränna fett =) För övrigt är ju en nice booty på en hyfsat vältränad kropp det bästa som finns.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Jeeez, ge lite fett åt mig istället
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hm finns ju inget bättre än smala tjejjer med stor rumpa`?
Finns det män som gillar små rumpor? Undrar bara
Så, tråden handlar egentligen mest om att du skulle få skylta med att du har stor rumpa.. herre gud va fan.......uppmärksamhets kåta människor hoppas du fått tillräcklig många jävla meddelande av dumma killar på whoa som faller för din skyltande om din rumpa så du kans luta plåga oss med sån här idiotisk...inläggs
Okej då. Fram med rumpbilderna tjejer.
We all walk in a path chosen, from the cradle till the caskets lowered
Tror vi behöver bilder för att tråden ska ge något.
nej
Köp ett par jeans som gör att rumpan ser mindre ut. Antagligen är det bara nått du har fått för dig, så brukar det ju vara med komplex. Punktförbränning funkar inte, men om du har mycket fett lagrat där men är smal i övrigt så är det också troligt att det är just där som det kommer förbrännas mäst ändå. Så om du verkligen tycker det är ett problem så kan du testa med mat med lågt energiinnehåll och träning. lycka till.
Fettsugning tror jag på
Peggy F24 Jag tror tråden mest handlar om att hon vill ha mindre rumpa, men fortsätt gärna plåga oss med dina smarta påhopp.
I balanced all, brought all to mind, The years to come seemed waste of breath A waste of breath the years behind In balance with this life, this death
Producent
2008-01-29 19:57
finns ett bra sätt att få en mindre o mer tight rumpa....stepmaskin som finns på gym funkar grymt bra om man vill få en mindre rumpa....dock ska man köra väldigt små steg+intensivt för att kunna trimma den.....kör den några veckor så kommer du se en skillnad....godd luck
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
om hon tränar sätesmuskulaturen (smaka på ordet) så kommer den ju bli större knappast mindre.
Producent
2008-01-29 20:05
nej: va frågan till mig?? nope det blir dom inte.....det som e bra med stepmaskinen....kör man långa steg så får du en mer fylld rumpa allså större...kör du intensivt men små steg så trimmar du rumpan utan att den blir stor...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Nej det har inget med längden på rörelsen att göra, vad jag vet. Möjligen hur tung övningen är, tex om man ska bygga så gör man ju högst 10-15 reps. Men ja. Det finns ingen träning jag vet som gör musklerna mindre.
Jonka Jadå. :)
på riktigt är detta något som störde mig regält förut. För det första för att det inte känns proportionerligt men främst för att jag tycker det är extremt svårt att hitta jeans utan att behöva sy om vilket inte direkt lockar när man köpt nya brallor.
Swagman: Nej det handlar om att få uppmärksamhet, inget mer än det, hon vet mycket väl att det nästan bara kommer vara killar som svarar på hennes uppmärksamhets kåta tråd, och stor procent av dem kommer säga, " varför vill du ha mindre rumpa" de flesta gillar när man är smal och har en rund rumpa, så hon är bara ute efter bekräftelse rätt så uppenbart..... Vi säger att hon istället skulle vara tjock med en rumpa eller bara tjocka tror du hon ens skulle våga skriva det eler..... Om hon nu så gärna vill bli av med rumpan kan hon fan.. jogga eller banta.
Dra några linor koks. Finns få saker som slår kokainsmala kvinnor! Om du inte är så sugen på näsgodis gäller det att jobba målmedvetet. Rätt kost, rätt träning och rätt motivation ..
Bild! Bild! Bild!
och vem fan är du?
Helt OT men Peggy hör du inte själv hur jävla bitter du låter? Snacka om att projicera en jävla massa på en människa som du inte vet något om öht. Snacka om att förstöra stämningen. Och till dig med stor rumpa. Vill du att den ska bli mer slim som i vältränad eller bara mindre? Är du fet som i överviktig eller har du en stor rumpa? Är du överviktig är det ju bara att träna den men om du kommer inte bli av med den kroppsform du har såvida du inte operarar dig.
Stackars dig Peggy,avundsjuka kommer man inte långt med i livet. Kan du ej bidra i denna tråd så kan du väl bara lämna den? Bästa sättet att få sig en större rumpa borde väl vara att träna väldigt mycket lårmuskel då även sätesmuskeln ansträngs vid sådan träning.
Oj,menar självklart mindre rumpa och inte större =)
äh mer rumpa åt folket! :D
Jag har alltid velat ha en stor rumpa.
Spara ihop till en femhundralapp och gå till farbror doktorn på valfri skönhetsklinik, så kan du antagligen få bättre svar.
Göteborg på låtsas.
knipstjärtsövningar!
Evil under Good
"hoppas du fått tillräcklig många jävla meddelande av dumma killar på whoa som faller för din skyltande om din rumpa så du kans luta plåga oss med sån här idiotisk...inläggs" hehehe å tråd skapar'n chilla!! va nöjd! skärp dig! //Ydebrinkarn - å om inte annat... kniiiiip
www.myspace.com/ydetobbe "En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Stor rumpa på en i övrigt smal tjej är sjukt snyggt
Idag är jag farlig
jag säger som 99.9% av tråden :) behåll din rumpa.
Kung i undre världen
Hur gör man för att få större rumpa då? Min vill inte.
Gynophosis: haha ja om det nu vore så att jag var avundsjuk,
haha d e väll inte helt osant det som peggy säger iof. "hej jag är en smal tjej med fat ass, vad ska jag göra?!" på ett "hiphopforum". lite roligt var det. men men jag säger som jag antar att alla andra kommer att säga...behåll den, d E snyggt!
Jag stör mig på dumma tjejer bara that's all, om man vill ha uppmärksamhet kan man jue dra åt sig det på mer respekfull sätt.
Jonka Ja, det finns. Jag små ass och har alltid gjort.
Peggy: Vad för dig att tro att det är uppmärksamhet hon söker? Det är inte direkt som att hon skriver "hur får jag mina bröst att hänga mer? Dom är jättestora men är fasta ändå" - då hade man kunnat undra. Du är bitter...
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Stjärnan: för jag tycker synd om henne och jag tycker det är sorgligt
Peggy: som du då, som försöker få uppmärksamhet genom att påpeka att indris bara vill ha uppmärksamhet. Åter till ämnet!
Svält. Det är det bästa sättet enligt en av de där brudarna i Atomic Kitten. Vill du att den ska bli fastare så träna. Kirurgi kan hjälpa också.
Delam tange barat
peggy är avis! Bruden trodde stor rumpa + liten kropp var fult men vi killar berättade sanningen! Stor rumpa is MY SHIIIIIT som katt williams hade sagt!
Peggy F24 jag tycker helt ärligt mer synd om dig.. du verkar rätt patetisk.. men ja, som det sades, åter till ämnet.
Kung i undre världen
Filbunke: "den är ovanligt stor tycker jag själv, jag är ganska smal men fat ass ;b " fin smilllleeeeeeeeeeeeeeeeeee Jag skulle kanske inte säga att hon är uppmärksahet kåt eller söker efter bekräftelse om hon inte skrev som hon gjorde.. men också om hon skrev. att hon har försökt olika metoder och det har inte funkar, ja då skulle jag nog få seiös intryck men nu känns det bara som hon skrev för att hon visste att alla killar här skulle skriva .. " nej det är fint med en fat ass" vilket alla också har gjort... Hon är en tjej hon vet.....det är inte svårt att lista ut sånt här....och det är bara dumt att skriva sånt här.. och ja jag kan erkänna ja är fett bitter mest bitter på fjortis attityder.. och nej jag är inte nå feminist kärring, men tycker bara sånt där är sorgligt...att tjejer håller på så där..... och behöver bekfrätelse på det viset... skriv nå vettigt...
Tycker jävligt många går off-topic. Den här tråden handlade inte om stor rumpa var snyggt eller inte, det handlade om att hon ville få bort den och jag ser då inte många som hjälper till?
Delam tange barat