känner mig rätt partisk nu, men marcus berg gjorde ju bara ett fel men tycker han skötte sig riktigt bra, så varför inte ta med han.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
För att mot det skakiga försvar som Turkiet hade med idag, där endast en spelare höll vanlig klass, ska Marcus Berg bevisa mer. Ypperligt läge mot i sammanhanget svaga backar.
•pave paradise•
Ja, jag håller helt klart med om att turkarna var virriga där bak. Men fortfarande bättre motstånd än det Sverige oftast möter, fortsätter han som han gör i holland så ska han med, inte för att spela kanske men för att få känna på hur det är, för den snubben kommer bara bli bättre. Älskat han sen dag 1
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja, men du är ju ungefär så partisk som man bara kan bli, så jag tar det hela med en nypa salt för tillfället, haha. Du förstår nog :P
•pave paradise•
haha ja, nu var jag extrem.. bäst att jag går och lägger mig nu, godnatt
tycker larsson & berg skall med, okej kanske partisk med berg men ändå, om inte med för att se & lära, han är ju den nya elmander sen kanske han passar ihop med zlatan vem vet, måste våga för att vinna Lars!! btw AVGÅ LARS LAGERBÄCK!
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
psykmys P23 är det så smart att lagerbäck skulle avgå 3-4 månader innan ett slutspel? nej
"Kanske" räcker nog inte i ett EM-slutspel...
•pave paradise•
Berg borde vara med ja... Zlatan, Rosenberg, Elmander och Berg borde vara de som ska med till EM. Kul att någon säger att "Berg är den nya Elmander" dock, när Elmander bara är 26 och på väg att nå toppen av sin karriär...
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
tråkig match igår. ingen av lagen gav helt fast jag tyckte att sverigtes spelare skulle presterat mer och gått för vinst.. Turkiet är jag också däremot besviken på eftersom dom ställde upp med en bra uppställning och spelade vanlig pojkfotboll hela 90 minuter... 0-0 Tycker jag är ett rättvist resultat och dessutom ville jag tillägga att bakircioglu ska fan inte med te EM för det läget han sumpade när det var öppetmål..inte bra
Sverige hade Turkiet i sin ficka hela matchen, lite darrigt ibland men Turkiet skapade fan ingenting.
hon e ju en riktig pingla, snacka om bekräftelse
Canadicken: Turkiet hade mer målchanser än Sverige. Hur går det ihop med vad du precis sa?
•pave paradise•
Det fann en kvalificerad mlchans under hela matchen och den brände sveriges egna turk. Resten var halvchanser som inte ens räknas och jag hller med om att Sverige visste precis vart de hade turkiet och spelade ett lugnt och behärskat spel i första samt början på andra. Sen kom långbollarna och skiten blev lika tråkig som vanligt.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
fanns* målchans* håller*
Kennedy är syrier född i Turkiet. Och det märks att det är väldigt partiska åsikter här. Två dubbelhörnor, målvakter som krockar in i backar, lallande med boll och totalmissar av spelare som kommer från hörna är INTE behärskat. Turkiets backar var svaga, med Servet som undantag, och Sverige utnyttjade det på ett väldigt smart sätt trots bristen på målchanser. Turkiet anföll med en man och hade fler målchanser, och visade upp ett spel som de själva vet inte ens är på kvartsfart.
•pave paradise•
ser hellre zlatan, elmander, berg och allbäck än rosenberg, han är fan ta mig den sämsta spelaren i sverige. är inte han säker på att hinna upp en boll så springer han inte utan vänder sig och slår ut med armarna och får tårar i ögonen
lhabia X0 vart får du alla dessa målchanser ifrån, menar du alla distanskott som inte ens var i närheten av att bli mål förutom 1 eller kanske 2.
tråkig match
Ganjaholic: 2 är mer än 1, du vet. Kim's skott var det enda farliga från Sverige.
•pave paradise•
Och kennedys var inte farligt?
ja tycker d fanns 2 som visa att dom ska me..... Larsson absolut...men också högerbacken Stor...han e inte i startelvan i EM men ja tycker han e bra nog att följa med..han är inte backen som bara rensar i panik så fort han får bollen och han är offensiv. som sagt..rosenberg...att han ens blev "proffs" e ett jäkla under...
berg gjorde inte ett skit tycker ja...förutom att sumpa en stört bra målchans...
safari o övrigt e inte ens värda att kommentera.....
vi är överallt!
Jag tycker inte Berg gjorde något större väsen av sig. Han visade dock vissa smågrejer som såg bra ut. Det borde räcka för att peta Rosenberg, som aldrig någonsin har gjort någonting som kommer i närheten av att vara, på något vis konstruktivt i en svensk landslagströja. Berg var cool i vissa lägen, höll i bollen och visade god teknik. Vi vet att han är målfarlig. Jag tycker han förtjänar nittio minuter med en seriös anfallskollega. Sen har vi ju Rade Prica...ehrm.. Sebastian Larsson tyckte jag om. Chippen är en av mina favoritlirare, men det kanske är dags att inse att han inte presterar mot bra motstånd. Alexandersson kan spela pensionärskorpen (eller möjligtvis högerback). Så Larsson är mitt första val på högern. det kommer aldrig hända, men ändå. Jag tycker Kim verkade lite ivrig att bevisa sig i början, men efter att han kommit in i matchen slog han vissa fantastiska bollar/passningar. Hans skott var inte att leka med heller. Jag kommer alltid vara pro-Kim i denna ständiga debatt, eftersom Anders Svensson, likt chippen, kan dominera mot skitmotstånd men suger hästpenis när man möter till exempel ett lag som gått till EM. Bakiricioglü var helt okej. Kan inte tänka mig att han har så mycket att tillföra i EM dock. Majostorovic är ett bra backupalternativ där bak. Stoor kommer nog att bjuda på en hel del om han får spela i EM. Läskigt slarvig i det defensiva.
chana_masala P19 va ironisk ;D
nån som skrev nåt om att det inte stod nåt om att han skall avgå ;P hahA
IFK Göteborg Juventus - You ask yourself.. if it was all worth it.... -
Henke till EM
Vi är överallt!
everlast. där sa du det, ska du eller jag ringa?
surt för berg om henke bestämmer sig för ett sista em.
SKU - SKU - SKULASON!
ni kan fa inte komma här o säga att sverige hade matchen där do ville ha den..det hade dom int..ingen av lagen had matchen där dom ville ha den..det var en jämn match punkt slut det finns inget emr o säga... turkiet är bättre dit och sverige är bättre hit..lägg ner fan alla som såg matchen såg det själv..sverige hade 2 målchanser turkiet hade 2 resten av matchen sög och alla spelare får inte ens godkänt förutom larssn och berg. det är klart ni tycker sverige är bättre när ni bor i sverige och är svenskar....samma grej emd turkiet..turkar tror med dom är bättre för dom e turkar men från sanningens öga så var det en jämn match. Peaceeee UT
kul att det helt plötsligt är legitimt för sverige att spela en trist och kompakt match, som inte var speciellt bra någonstans, bara för att det var unga spelare som spelade. alla som inte tycker att sverige gjorde en dålig match är våldtäktsmän.
Nu har jag bytt forumsignatur till denna.
utter; W O R D!
Heja utter!
•pave paradise•