då antar jag att mitt lag är "accepterat" och anmält! vi ses i örebro boys!. AKOOOOOO DU ÄR LAGKAPTEN ;)
Denna texten syns under varje inlägg du skriver i forumen.
Hur går det? :)
somos humanos, animales trabajando en lo urbano a veces vamos a las fiestas
Bra Adem då har vi utsett en kapten i vårat lag:)... haha ändra inte dig nu ,, och glöm inte vad vårta lag ska heta:P.. haha , fan adem jag är lite osäker på att man ska ta det här seriöst , lite mer info, om hur läget är med turneringen , tack ,
ja kom igen nu då KUNGENKROOK! du dödar ju det här ffs!
Är det nerlagt , alla diskutioner?? någon som kan ge lite uppdateringar angående dettaämne ?? tack
Kul sak..
- Sarcasm is the lowest form of wit! - Aha, but its still a form of wit. - Darn, you got me there.
Det är 5 lag anmälda just nu. Är det inte minst 8 blir det inget. Så 3 lag till, då blir det av :)
VI ÄR ÖVERALLT! Dubbeln 2lax9!
Absolut ingen alls :)
ordna till sommaren ett till är jag med. flyttar nämligen dit med en polare.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
kom igen nu , man måste kunna få ihop , 3 lag till ,,
fan vad tråkigt alltså ..
Sådär, ett lag till är anmält.
Jag sätter en deadline. Senast 28 ska man ha anmält sig. Är det tillräckligt med lag då blåser vi av, tyvärr. Men det fixar sig nog :)
låter hyffsat bra endå! vi kan säkert komma med två lag asså .. men ska kolla om man kan ragga fler som ställer upp.
FAN hur många lag fr¨ån örebro har anmält sig ??,,, det måste finnas flr lag från örebro som måste kunna vara intresserade :).. men komigen , jag ser framemot den turneringen ,, komigen grabbar två lag till , ska inte behöva vara n ågot problem...
blir det nåt eller?
"There's an apple in the pussy mouth..."
det måste bli nåt!
www.myspace.com/dressyourself
kungenkrook driver du med oss eller din jävla skojjare? fan vad är det här! du satte en deadline till den 28e och det var igår! fortfarande inget svar din oseriöst födda jävel.
Jag har varit i sthlm hela veckan och inte haft tillgång till dator. Men är jag så oseriöst född behöver du inte dyka upp, lilla gubben.
så, turneringen blir av?
"There's an apple in the pussy mouth..."
jag är ju på högspänn! blir den av, säg att den blir av .. inte vet väl jag att du inte har tillgång till en dator.
blir den av mannen?! seriöst .. kom igen nu och var lite skön
Kungenkrook kan du bara säga hur läget står till med antal lag , nästa gång du loggar in .. tack
Haha ye på min 20-årsdag!
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
kan inte någon styra upp ett basket-mästerskap fast i GBG då? :D
Get Random!
R.I.P. Zika R.I.P. Teraq R.I.P. Jens R.I.P .Calle R.I.P. Stoffe
Fett intiativ! Count me in!
blir inte av va?
Nu börjar 12 Januari närma sig och det skulle uppskattas av alla som är intresserade av att vara med i cupen hur det ser ut med uppdateringen tack kungkrok,, så kan du ge oss lite information tack ,, hade bra
kuungen kroook! snälla jag beeeeer dig! kom igen nu dååååååå
Skit bra idé! hade jag haft pengar och vänner så hade jag åkt!! Hahahahaha, bästa på länge.
Kung i undre världen
KOOOOOOOOOOOOM IGEN NU DÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!! jag ska fan anmäla dig till admins!
Vad ska du anmäla mig för? Jag kan säga att jag har haft fullt upp med annat viktigt, och knappt haft tid med det här. Men det har anmälts för lite lag, vi är 6 stycken. Två drog sig ur för ett tag sen, så vi behöver 4-6 till. Som läget är just nu får jag nog säga att jag inte vet.
jag kan fixa ett lag (90% säker) men då vill jag veta om de blir av, ska vi säga att de e deadline på måndag? Finns det inte tillräckligt med lag då så skiter vi i de. Men räkna med ett lag från min sida!
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
men ofta det spelar någon roll om att det är 6-7 lag , vi kommer det och spelar för rolighetens skull , men det är så klart att det skulle vara kul med lite fler lag , men annars kan det bara vara 6-7 lag , komigen det skulle vara kul :):..
jag har redan anmält dig! du har inte haft tid!? varför arangerar du då en fotbollsturnering när du inte har tid? det var en jävligt bra ursäkt! ser att du är inloggad varje dag nästan. men skiter i att skriva i din egna tråd! du känner nog mer att du har gjort bort dig .. säg bara att den inte blir av så vet vi. så kan jag meddela mitt lag att turneringen inte blir av. och meddela publiken från örebro att vi inte kommer .. och så kan du få lite andrum också, och sköta ditt andra viktiga. jag menar, din deadline .. vad är en deadline? vet du det? jag är fett jävla besviken på dig.
Jag har haft mycket saker att göra, eller det har hänt mycket skit, kan man säga. Det visste jag inte om. Det blir av om vi får in lite mer lag, för det är inte bara jag som håller i det här. Inte jag som bestämmer allt, men jag vill lika gärna som er att det blir av, annars hade jag inte skrivit det här. Deadlinen var satt, och då skulle inga mer lag så tillkomma. Men sen hoppade 2 lag av, och då var vi helt plötsligt för lite. Jag försöker få ihop lag härifrån, men det är faktiskt inte så lätt.
Så hur blir det?
Snus är de intellektuellas drog.©<br>
Synd att turneringen är uppe i Örebro. Grymt initiativ! Kan berätta att senast en liknande turnering arrangerades (ungefär 1 och en halv månad sen) här nere i Malmö så blev det oerhört lyckat... fram tills finalen skulle spelas. Ena laget gör mål men får det bortdömt av domaren, av frustration slänger en av spelarna bollen på domarens huvud. Domarens bror kommer utspringandes på plan och ger spelaren en smäll, därefter bryter kaos ut. Ett stort slagsmål bryter ut på plan, där "alla slåss med alla", finalen bryts och laget diskas. Tror och hoppas inte ett liknande scenario sker hos er...
fyfan .. risken finns jag lovar! fotbollsspelare asså .. vildar! speciellt vi som är från utlandet .. men det kommer unvikas! men .. vi har vildar med oss :) skämt och sido .. sånt ska jag se till attt stoppa, minsta lilla tjafs. och ser man det från detta perspektiv så är fotboll för dom primtiva! men kul e det ..
kugenkrook , dags att ge svar nu '??? hur blir det?
strunta i det här nu då : / skjut på det nån vecka och få ordning på allt istället mannen. det ävl det bästa? finns ju andra helger och dagar .. take care
Vi har tänk på det här, och eftersom det varit massor med strul och det är så tätt inpå så flyttar vi det och ska sköta det ordentligt nu! Återkommer med datum och ber om ursäkt för allt strul.
bra mannen! du gör rätt .. bättre att det blir "som det ska bli" än halvdant .. då vet vi .. men du har oss kvar som lag varefall så du vet. pz and love
haha spelare från utlandet vildar? det var det dummaste jag hört. det finns inga hårdare än riktiga svenska vikingar, inga fula saker bara stenhårt spel. sugen på att anmäla ett lag dit nu alltså, benknäckargänget, kumla all-stars.
du kan din historia du .. drick lite flugsvampssoppa och kom dit du! då ära ditt namn flööög över jorden ...
Blev cupen av, har inte hört något om den?
http://www.herrbitter.blogg.se/
Nej, det blev inget. Men i sommar blir det en utomhus. Men det kommer mer fakta, men den är faktiskt redan spikad och allt är klart utom att den saknar lag.
Kan den inte vara i sthlm då? kmr lätt få ihop åtta lag då... mitt lag skulle förövrigt krossa alla på whoa.. haha tvivlar på att nån härinne kan spela fotboll
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.