I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt.
Läs Mer »
Whoa Community
Allmänt om whoa
Svensk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Request / Önska
Utländsk Hiphop
Allmänt
Audio & Video
Battles
Vår Hiphop
Graffiti
Producenter & DJs
Breaking
Audio & Video
Beats
Battle & Cypher
Lyricism
Samarbeten
Emceeing
Övrig musik
Reggae & Dancehall
Soul & RnB
Elektroniskt
Rock, pop & annat
Klubb & Konserter
Stockholm
Göteborg
Skåne
Övrigt & Utland
Festivaler
Hobby & Fritid
Kultur & Media
Datorer & Teknik
Konsol & PC-Spel
Sport & Idrott
Övrigt
Blandat
Webbsidor
Vardagsfilosofi
Köp & Sälj
Specialforum
Populära
Senaste
Aktiva
Whoa Shop
Kontakta Whoa
England vs. Kroatien
Hobby & Fritid - Sport & Idrott
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»
Borttagen
2007-11-22 17:19
McClaren fick som vänat foten idag, knappast landssorg i England. Capello efterträdare?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rätt
2007-11-22 17:20
Hehe, Capello.
Borttagen
2007-11-22 17:23
ja varför inte? Han har sagt att han är intresserad.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
rätt
2007-11-22 17:24
Ja, varför inte?
GAIA
2007-11-22 17:25
Synd att dom sackade geniet Eriksson, med honom hade de iaf tagit sig till slutspel. Nu ångrar dom sig kanske. Men jag tror knappast Svennis är så sugen på att återgå till den skittjänsten som är sjukt otacksam. Tar laget till kvartsfinal i VM och får tacken genom att sparkas typ..
aset P44
2007-11-22 19:27
Haha, en hederlig gammal sportforum tråd, precis as we like it, nya aktörer, gamla takter :)
Guus Hiddink (stavning?) for president!
mike_ P41
2007-11-23 02:08
tror england hade haft en ganska god chans att vinna em om dom hade kunnat ha ett 3 månaders långt träningsläger på en nån ö nånstans där varken drevet eller dom hutlösa kraven fanns. hade nån lovat mclaren att inte en enda engelsk journalist hade fått rapportera från em hade mclaren och spelarna vunnit gruppen och även em. jag säger inte att det är fel att sparka mclaren, han är tyvärr för inkompetent, däremot behöver fa ge en tränare tid och uppbackning. hade svennis fått ha laget ett tag till och samtidigt löst sina privata göråmål lite snyggare hade england varit att räkna med -08, nu kommer det en ny tränare som inte kommer ges mer än en chans innan nästa tillträder. en ond jävla cirkel är vad det är.
G-Town_King P38
2007-11-23 05:25
I England verkar de vilja ha tillbaka Terry Venables.. Men ärligt talat så är han nog lite överskattad, en bra turnering som dessutom spelades på hemmaplan... Stuart Pearce också ett alternativ men inte speciellt populär uppe på FA tydligen..
Annars står det väl mellan Capello, Mourinho och Marcello Lippi tror jag. Lutar mot en utländsk iaf.
"Thats not mean! Mean is when i had Jean Mancini ride her bike home after i assfucked her." -Johnny Drama
duckdown
2007-11-23 12:07
Jag tycker att Eric Cantona borde ta över England tillsammans med Peter Schmeichel
http://duckdown82.tumblr.com/
Tillbaka till forumet
««
«
1
2
3
»
»»